دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش

عملکرد دوربین‌های تصویربرداری حرارتی ،مشابه عملکرد دوربین‌های عکاسی متداول است.بدین معنی که دوربین‌های امنیتی IR از همان انعطاف‌پذیری دوربین‌های مداربسته معمول در امر دیدبانی برخوردارند. به طور کلی از آن‌ها جهت گسترش قابلیت دیدبانی در نواحی استفاده می‌شوند که از نور کمی برخوردار است. مدل‌های بیشماری موجودند و هر کدام نیز مناسب برای شیوه نصب مشخصی هستند.

دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است. دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. ۱- دارای ۱۷ سال سابقه در صنعت دوربین مدار بسته و سیستم های حفاظتی، امنیتی . در مرحله دوم برندهای معتبر دوربین مداربسته امروزه کمتر تمایلی برای تولید این دسته از دوربین های نشان میدهند و متاسفانه تنها دوربین های بی سیم قابل دسترسی در بازار ایران دوربین های با برندهای ناشناخته است که معمولا عمر مفید بالایی نیز ندارند. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

پس می توانید قبل از خرید دوربین مداربسته، با توجه به نوع کاربریتان این انتخاب را انجام بدهید. بنابراین شما باید در ابتدا تصمیم بگیرید که قصد استفاده از چه سیستمی را دارید و از همان ابتدا تعداد دوربین‌ها را تعیین کنید. برای مثال اگر بخواهید 5 دوربین مداربسته هایلوک را نصب کنید، لازم است که یک دستگاه dvr یا nvr 8 کاناله را تهیه نمایید.

  • تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.
  • به عنوان مثال، در تاریکی شب در حالی که مغازه شما بسته است، دوربین می‌تواند تصاویر ضبط شده از بیرون مغازه را برای شما ارسال کند.
  • اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.

از ویژگی های بارز محصولات داهوا می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل های داهوا اشاره کرد. محصولات داهوا بسیار متنوع است و احتمال اینکه شما کالای موردنیاز خود را در بین این محصولات پیدا کنید بسیار بالا است. همچنین برند داهوا که با نام شرکت «داهوا تکنولوژی» شناخته می شود، همواره در تلاش است تا دوربین های هوشمندتری تولید کند؛ بنابراین با بررسی محصولات این برند شما جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی را در دوربین های برندداهوا خواهید یافت.

دوربین مداربسته هایی که با توان چرخشی بسیار بالا می توانند به سرعت گردش دورانی داشته باشند و همچنین می توانند نقاط دور را از طریق بزرگنمایی اپتیکال با کیفیت بالا تصویر برداری کنند. این دوربین مداربسته در یک کاور نیم کره ای شیشه ای به حرکت در می آید و می تواند در دو محور عرض و طول با سرعت دلخواه شما، تصاویر را اسکن نماید. بدین منظور در محیط هایی که یک یا چند دوربین مداربسته ثابت به دلیل زوایای زیاد داخل محیط نمی تواند تمام مساحت محوطه را پوشش دهد و نیاز به بزرگنمایی تصویر می باشد از این دوربین مداربسته ها استفاده می شود. یکی از بزرگترین امتیازهای این دوربین مداربسته این است که جهت و زاویه قرارگیری در کاور شیشه ای یا همان دید تصویری این دوربین مداربسته مشخص نیست.

دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. تا تهیه، خرید و نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته بخشی از خدماتی است که یکتا سرویس به شما ارائه خواهد داد. اگر می خواهید دوربین با کیفیتی داشته باشید که در کنار قیمت مناسب از یک برند خاص باشد، خرید دوربین HDCVI داهوا گزینه مناسبی برای شما است.

در POE برای انتقال در مسافت بیشتر از 100 متر به یک افزایش دهنده طول POE وبسایت amnbash نیاز خواهید داشت. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت. ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد. دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود.

برای مثال دوربین مداربسته های اماکن سر بسته با دوربین مدار بسته فضای باز متفاوت است. سیستم های دیجیتال را با عنوان دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا دوربین مدار بسته IP نیز می شناسند. از دید سیستماتیک دوربین های تحت شبکه مانند یک کامپیوتر کوچک است که می‌تواند در هر جایی از شبکه قرار گیرد و می توان به صورت محلی یا ریموت به تصاویر آن دسترسی پیدا نمود. از این جهت قابلیت و توانمندی این دوربین ها نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ بسیار بیشتر است. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت.

دوربین مداربسته بی‌سیم اسفیورد مدل Z340

از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید. همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته اسپیددام

دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین-امن باش

یکی از اصلی ترین نقائص آن محدودیت در نوع دوربین و دستگاه DVR در سیستم مداربسته است. برای استفاده از POC در دوربین های آنالوگ، این دوربین ها حتما می بایست قابلیت پشتیبانی از این تکنولوژی را داشته باشند. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار