دکتر لین نورتون در مورد استراتژی های رژیم غذایی “پایدار” و “بهترین” برای کاهش چربی – Fitness Volt بحث می کند.

دکتر لین نورتون او بازگشته است تا برخی از استراتژی های تغذیه ای را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام خود در تابستان امسال برجسته کند. در مصاحبه اخیر با کریس ویلیامسون، نورتون در مورد استراتژی های رژیم غذایی پایدار برای کاهش چربی بحث کرد.

دکتر نورتون با ایجاد موج در بدنسازی و پاورلیفتینگ به عنوان یک ورزشکار طبیعی، مدتهاست که در جامعه تناسب اندام ثابت بوده است. نورتون پس از کسب دکترای خود در علوم تغذیه، به حمایت از جامعه با نکات و ترفندهای روشنگرانه برای بهبود سلامت ادامه می دهد.

استراتژی های رژیم غذایی موثر برای مدت طولانی در رادار نورتون بوده است. از درک عمیق رژیم‌های کتوژنیک و گوشت‌خوار تا سایر برنامه‌های تغذیه پایدار، او مأموریت دارد برنامه‌هایی را بیابد که به بهترین وجه متناسب با نیازهای فرد باشد.

دکتر لین نورتون در مورد استراتژی های “بهترین رژیم غذایی” بحث می کند: “شما باید نوعی محدودیت انجام دهید”

به گفته دکتر نورتون، پس از بررسی رژیم های غذایی مختلف، او دریافت که «هیچ یک از آنها برای کاهش وزن طولانی مدت بهتر از بقیه نبودند».

یک متاآنالیز به چهار رژیم غذایی محبوب و دیگری به بررسی 14 رژیم غذایی پرداخت، از رژیم های کم کربوهیدرات، پرچرب، کم کربوهیدرات تا همه چیز در این میان منظور من از رژیم کتوژنیک تا رژیم اورنیش است که فکر می کنم 80 درصد کربوهیدرات است و هیچ کدام از آنها برای کاهش وزن طولانی مدت بهتر از بقیه نبودند.

متاآنالیز دیگری نیز انجام شد، که یکی از مطالعات مورد علاقه من بود، زمانی که به بحث در مورد کربوهیدرات کم در مقابل این بحث پرداختیم، به معادل‌سازی کالری و پروتئین، و تنوع کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها توجه کرد، و این مهم است. برای برابری کالری و پروتئین.” دکتر نورتون

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

نورتون توضیح داد برای دستیابی به درجه بالایی از پایبندی به رژیم غذایی، افراد باید در نوعی “زندان غذا” قرار گیرند.

زمانی که کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها متفاوت بودند، این متاآنالیز فقط از مطالعاتی استفاده کرد که در آن‌ها حداقل تمام وعده‌های غذایی بسیار کنترل‌شده برای شرکت‌کنندگان ارائه شد.

آنها آنها را در زندان غذا قرار دادند و دریافتند که عملاً هیچ تفاوتی در کاهش چربی بین این رژیم‌ها وجود ندارد. در واقع، رژیم‌های کم‌چرب کمی ترجیح داده می‌شدند، اما از دست دادن 16 گرم چربی اضافی در روز از نظر بالینی مرتبط نبود. “

دکتر نورتون می گوید بهترین رژیم غذایی رژیمی است که «شما بتوانید به طور مداوم به آن پایبند باشید».

“بهترین رژیم غذایی برای شما به عنوان یک فرد رژیمی است که بتوانید به طور مداوم به آن پایبند باشید و برای کاهش وزن، من آنچه را پیتر آتیا می گوید دوست دارم، او انواع استراتژی های تغذیه ای را در سه سطل مختلف قرار می دهد: شما باید محدودیت ها را دنبال کنید، کالری ها را دنبال کنید. ماکروها و محدودیت‌ها را از این طریق ردیابی کنید.

شما محدودیت‌های غذایی دارید که در آن رژیم غذایی کم‌چرب، کم کربوهیدرات، غذای تمیز، پالئو، هر نوع رژیم غذایی انجام می‌دهید، و سپس محدودیت زمانی دارید. روزه متناوب، روزه متناوب، هر نوع از آن سطل ها.

او تاکید می کند که سه استراتژی رژیم غذایی وجود دارد که همگی شامل نوعی محدودیت هستند. برای دستیابی به کاهش چربی، او بر نیاز به اعمال محدودیت‌های کلان، محدود کردن انتخاب غذا یا محدود کردن زمان تاکید کرد پریز.

“اینها نوعی از سه استراتژی هستند که می توانید استفاده کنید. شما باید نوعی محدودیت را انجام دهید. همه آنها نوعی محدودیت را شامل می شوند. من عاشق آموزش ماکروها و کالری ها هستم زیرا به طرز بی رحمانه و مضحکی سازگار هستم که می توانم غذاهایی بخورم من آنها را دوست دارم، اما فقط آنها را دنبال می کنم.” “بعضی از افراد از تمرین کردن خیلی استرس دارند، و برای من، روزی پنج دقیقه وقت می گذارم و مهم نیست.”

برخی از افراد محدودیت های غذایی را دوست دارند، “خب، اگر من فقط این غذاها را بخورم، وزن کم می کنم.” شکلی از محدودیت که برای شما کمتر محدود کننده به نظر می رسد و همچنین تصور نکنید که برای دیگران یکسان خواهد بود این جایی است که ما وارد جنگ های رژیم غذایی می شویم.

جدا از دکتر نورتون، وزنه بردار و بدنساز بازنشسته استن اوردینگ در جستجوی بهترین رژیم غذایی بوده است. او رژیم عمودی را ایجاد کرد، یک برنامه غذایی که برای افراد فعال با مصرف کالری روزانه بالاتر طراحی شده است. مانند نورتون، اوردینگ می گوید بهترین رژیم غذایی رژیمی است که شما دنبال می کنید.

اوردینگ گفت: “بهترین رژیم غذایی رژیمی است که شما دنبال می کنید. کاهش وزن خود محرک اصلی فواید سلامتی است.”

نورتون بیش از 394000 دنبال کننده در یوتیوب دارد و متعهد است که پایه های طرفداران خود را با گام های عملی با پشتوانه علم ارائه دهد. او معتقد است که رژیم غذایی را می توان فردی کرد، اما از قدرت محدودیت در اشکال مختلف آن نمی کاهد.

مربوط: جی کاتلر درباره بهترین رژیم‌های غذایی و جذب پروتئین صحبت می‌کند، سوالاتی در مورد اینکه ساختار پرداخت آقای المپیا منصفانه است: «من پول را پخش خواهم کرد»

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب کریس ویلیامسون در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/layne-norton-diet-fat-loss/