مربی هایپرتروفی جو بنت حرکات و مکانیزم خون و روده دوریان یتس تمرین شانه/سه سر را از بین می برد – فیتنس ولت

حتی در دوران بازنشستگی، هواداران و علاقه مندان به بدنسازی مجذوب شدت و مهارت این ورزش می شوند. دوریان ییتس«سیستم آموزشی. جو بنت، مربی هیپرتروفی، با رفتن به یوتیوب، تمرین محبوب «خون و روده» شانه و عضله سه سر را از The Shadow تجزیه می‌کند و بینشی در مورد تکنیک و اجرای او ارائه می‌کند.

در دهه 1990، دوریان یتس با هیکلی منحصر به فرد و با شدت بالا بر منظره باز مردان تسلط داشت. ییتس که از فرصت برگزاری جایزه Sandow توسط افراد اصلی زیبایی‌شناختی این دسته مانند فلکس ویلر و شاون ری محروم شده بود، به خاطر جزئیات و ماهیچه‌های فوق‌العاده پشتش بسیار مورد احترام بود.

یتس در راه ساختن میراث قابل توجه خود، موفق شد شش عنوان مستر المپیا را به دست آورد. با توجه به طول عمر ورزشی غیرقابل انکار او امروزه، جامعه بدنسازی در مورد اقداماتی که او را به چنین نیرویی تبدیل کرده است کنجکاو است و مربی بدنسازی جو بنت را وادار کرد تا نگاه دقیق تری به اصول تمرینی خود بیندازد.

جو بنت، مربی هایپرتروفی، تمرینات شانه، عضلات سه سر و روده دوریان یتس را شکست.

برداشت بنت از تمرین ییتس را در زیر بیابید:

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

بالاتر از فشار

وقتی صحبت از پرس های بالای سر به میان می آید، بنت معتقد است که بالابرها در تمام سطوح مهارت از تنوعی بهره مند خواهند شد که برای آنها راحت ترین احساس را داشته باشد.

“اولین چیز این است که راحت ترین پرس بالای سر را انتخاب کنید. من فکر می کنم مردم بیش از حد روی هر چیزی تمرکز دارند، شما باید با هالتر بازی کنید، شما باید با دمبل بازی کنید. چیزی که من به دنبال آن هستم. موقعیت بالای بازو و زاویه شانه او.”

«شما چیزی می‌خواهید که شانه‌های شما را در محدوده حرکتی بسیار خوبی قرار دهد، بنابراین اگر به چیزی نگاه کنید، فشار می‌آورید، و مردم این کار را در جایی انجام می‌دهند که در 90 درجه توقف می‌کنند آن قانون و چیزی جادویی در مورد توقف در 90 گفت.، می دانید که ارتفاع مفصل اینجاست، جایی که دوباره، این نوع بازوی لحظه ای از مفصل شما دور است اما همیشه در این محدوده ها دور می ماند.

افزایش جانبی

بنت می‌گوید که نشستن یتس در حین بالا بردن جانبی به او اجازه می‌دهد به دامنه حرکتی بهتری دست یابد و در عین حال عضلات ثانویه کمتری را در همه گروه‌ها به خدمت بگیرد.

بنت گفت: “یکی از کارهایی که من در مورد آن دوست دارم و بسیاری از مردم این روزها انجام نمی دهند این است که آن را دوست ندارند، اما دوریان نشسته است.” «من فرض می‌کنم او نشسته است زیرا از چیزهایی که در حال حرکت هستند آگاهتر است، بنابراین اگر به باشگاه‌های بدنسازی در سراسر ایالات متحده راه می‌روید، مردم چگونه لیفت جانبی را انجام می‌دهند؟

بنت توضیح می‌دهد که اغلب اوقات، افراد به‌طور غیرضروری باسن خود را در حین بالا بردن جانبی درگیر می‌کنند.

“آنها باسن خود را زیاد درگیر می کنند. زانوهایشان را درگیر می کند، من حتی افرادی را می بینم که روی انگشتان پا ایستاده اند، و آنها تا جایی که می توانند از وسایل برای حرکت دادن آن وزن استفاده می کنند. به نظر من به جای اینکه تمام هدف را بدست آورند، شما باید تمام کارها را انجام دهید.”

حرکت کابل برای حذف

بنت تاکید کرد که یتس فقط سه تمرین را برای ضربه زدن به دلتاهای خود انتخاب کرد که به گفته او “تحریک کافی” است.

بنت می گوید: «دوریان از کابل استفاده می کند. “او در کنار کابل حرکت می کند. به نظر من خنده دار است. این کل تمرین دلتا است. این پایان دلت ها است. ما بعد از آن کار تله ای انجام می دهیم. ما سه حرکت داریم. او پرس بالای سر را انجام می دهد. به نظر من. بین کاری که روی قفسه سینه انجام می دهید و پرس بالای سر که باید این انگیزه بیش از اندازه کافی برای دلتای جلو خواهد بود، و دوریان نیز موافقت کرد اما دو دلتای جانبی انجام می دهد.

او نادیده می گیرد

بنت توضیح می دهد که قرار گرفتن آرنج یتس در حین بالا انداختن شانه باعث می شود دامنه حرکتی بهتری داشته باشد.

“چیزی که شما بچه ها ممکن است در اینجا متوجه شده باشید این است که آرنج هنگام بالا انداختن او بسیار خم می شود. من واقعاً این کار را دوست دارم. اگر بتوانید در جایی که همه چیز را ثابت نگه دارید، این کار را انجام دهید، فکر می کنم احتمالاً به شانه شما اجازه می دهد وضعیت بهتری پیدا کند. برای دامنه حرکتی کمی بیشتر.”

کمی مالیات بر آرنج یا کمی مالیات دلتای پشتی وجود خواهد داشت، حداقل خواهد بود و واقعاً مهم نیست.»

پرس سه سر بازو

او فشارهای سه سر را بیشتر به عنوان یک «حرکت مرکب» توصیف کرد تا «کشش کاملاً ایزوله».

نکته خنده‌دار این است که اگر می‌خواهید آرنج‌ها را به تناسب خود درآورید و می‌خواهید یک مشت بسته ثابت انجام دهید، تقریباً باید آن را به یک فشار تبدیل کنید، در غیر این صورت در واقع زیبا خواهد شد. سخت در آرنج تقریباً به دلیل نداشتن کلمه بهتر است، کمی بیشتر از یک اکستنشن کاملاً ایزوله است که نمی توانید چیزهای زیادی را از طرف تشخیص دهید، اما قطعاً می توانید چیزهای بیشتری را از جلو ببینید.

بنت توضیح می‌دهد که اگر بدن بزرگ‌تری دارید، ممکن است از دامنه حرکتی راحت‌تری بهره‌مند شوید، و چیزی «یک دست» را توصیه می‌کند.

بنت می افزاید: «من با هیچ یک از اینها مخالف نیستم.» بازو یا چیزی که به شما امکان می دهد دامنه حرکتی راحت تری داشته باشید.”

دستگاه های سنگ شکن جمجمه آهنی

او شکل یتس از سنگ شکن های جمجمه هالتر را ستود و این حرکت را تا زمانی که آرنج شما می تواند تنش را تحمل کند توصیه کرد.

“اگر آرنج شما اجازه می دهد، ترجیح می دهم دوباره با یک حرکت مانند این شروع کنید، کمی بیشتر است، و دلیل اینکه من آن را ترجیح می دهم این است که اینجا خوب است. برخی از مردم دوست دارند پشت سر بروند، زیرا این کار را انجام می دهد. کمی تنش را در آن بالا نگه می دارد، اما “اگر همین بالا بروید و این وزن را مستقیماً روی صورت خود جمع کنید، هیچ تنشی در بالا وجود ندارد، و اصلاً مشکل بزرگی نیست.” او گفت جو بنت

پسوند کابل دستگیره معکوس

در نهایت، بنت دامنه حرکت یتس را در طول کشش های کابل دستگیره معکوس مورد بررسی قرار داد و تأیید کرد که بار در محدوده میانی هر تکرار سنگین ترین بار است.

در محدوده متوسط ​​سنگین‌ترین است، و همچنان در دامنه گسترده سنگین است، و سپس به محدوده حرکتی کمتر قابل توجهی می‌رسیم، جایی که آن خط نیرو، اینجا (تنه) و جایی که مفصل آرنج است، اینجا (تراز )”

مربی هایپرتروفی جو بنت تنها مربی برجسته ای نیست که تکنیک های تمرینی مورد استفاده دوریان یتس را ارزیابی می کند. دکتر مایک اسرائیلل، دانشمند ورزش، اخیراً تمرین «خون و روده» را در «سایه» بررسی کرده و نکات و اطلاعاتی در مورد برنامه تمرینی ارائه کرده است.

با داشتن طول عمر ورزشی در سطح بعدی و سلامت کامل در 62 سالگی، روش های تمرینی دوریان یتس به وضوح با بیش از 6 عنوان المپیک جواب داده است. بنت معتقد بود سبک مربیگری او نه تنها موثر است، بلکه به دقت محاسبه شده است.

مربوط: 6x مستر المپیا دوریان یتس در مورد “تقویت روتاتور کاف و محافظت از شانه” در طول تمرین توصیه می کند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب جو بنت در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/joe-bennett-analyzes-dorian-yates-blood-guts-workout/