آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش کامل صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش کامل صرافی کوکوین

کاربر می‌تواند با تکمیل اطلاعات شخصی بیشتر، امنیت حساب کاربری خود را تقویت کند. گرچه همه کاربران می‌توانند بدون تأیید هویت از حساب کاربری کوکوین استفاده کنند اما به هرحال تا زمانی که تأیید هویت مشتری انجام نشود یک سری محدودیت‌ها برای برداشت اعمال می‌شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. صرافی Kucoin انتخاب عظیمی از ارزهای دیجیتال و کارمزدهای نسبتاً پایین را در مقایسه با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر ارائه می‌کند.

در اینجا به‌عنوان نمونه وارد مارکت‌های دلاری (تتر) یا « USD Markets» می‌شویم. پس از ارسال ارز دیجیتال به کیف پول کوکوین، باید مدتی (نسبت به هر ارز دیجیتال متغیر است) صبر کنید تا تراکنش در شبکه تأیید شود. سپس مبلغ به حساب شما اضافه می‌شود و می‌توانید ترید را آغاز کنید. همانطور که اشاره شد احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری نیست و پس از ثبت نام در صرافی کوکوین می توانید آغاز به فعالیت در این صرافی نمایید.

اخبار ارز دیجیتال لایت کوین

حالا برای هر بار ورود یا درخواست برداشت دارایی باید کدی که برنامه برای شما می‌سازد را هم وارد کنید. به‌دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه‌شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم‌افزار تأیید گوگل استفاده شود تا نیاز به واردکردن شماره ایران نباشد. اگر کسی صرافی کوکوین را به شما معرفی کرده است، می‌توانید در بخش «Referral Code» کد دعوت او را وارد کنید تا از کمیسیون معاملات شما سود ببرد. واردکردن کد دعوت تأثیری بر حساب شما نمی‌گذارد و درآمد فرد از طرف کوکوین پرداخت می‌شود. با این حال، این بخش اختیاری است و می‌توانید آن را خالی بگذارید.

صرافی کوکوین ، جزوه ده صرافی برتر رمز ارزی دنیاست که کاربران ایرانی می‌توانند بدون احراز هویت در آن به انجام معاملات خود بپردازند. به علت حجم بالای معاملات در این صرافی ، از قدرت ، سفارشات به سرعت انجام می‌شوند. همچنین با ایجاد لایه های امنیتی قدرتمند، یکی از امن ترین صرافی های دنیا محسوب می‌شود. ایجاد کنید و سپس با وارد کردن ایمیل و رمز عبور به حساب کاربری خود در این صرافی وارد شوید. امکان ثبت نام در این سایت با وارد کردن شماره تلفن همراه برای کاربران ایرانی وجود ندارد و لازم است که کاربران ایرانی فقط با وارد کردن ایمیل در این سایت ثبت نام کنند. زیرا، اگر صرافی متوجه شود که شما از داخل ایران فعالیت می کنید، ممکن است مانعی برای دسترسی شما ایجاد شود.

راهنمای جامع فیوچرز صرافی بینگ ایکس (BingX)

جهت افزایش امنیت حساب کاربری مانند تصویر بر روی Account Security کلیک میکنیم و وارد این بخش می‌شویم. چگونه امنیت حساب کاربری کوکوین خود را افزایش دهیم؟ تنها با چند راه حلی که در ادامه بیان می‌کنیم می‌توانید امنیت حساب خودتان را افزایش دهید. با توجه به اینکه شماره تماسی از ایران جهت اجراز هویت نمیتوان وارد کرد ما به بخش بعدی یعنی امنیت حساب کاربری می‌رویم.

هزاران صرافی و بازار معاملاتی در بازار رمز ارز‌ها فعالیت می‌کنند. هرکدام از این صرافی‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند که افراد با توجه به نیاز و ویژگی‌ها صرافی مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنند. ما در مقاله‌های قبلی به معرفی برخی از صرافی‌ها پرداختیم و در این مقاله قصد داریم صرافی کوکوین و مواردی که برای کار با این صرافی نیاز دارید، به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. با ذخیره رمزارز در حساب کاربری صرافی کوکوین امکان کسب سود وجود دارد. این موضوع سبب شده تا بسیاری از هولدرها برای نگهداری از دارایی و کسب درآمد به صورت همزمان، صرافی کوکوین را انتخاب کنند.

در عکس بالا فهرست سفارشات فروش بیت کوین در ازای تتر را مشاهده می‌کنید. در قسمت بعدی، از برنامه Google Authenticator کد موقت مربوط به حساب کاربری خود را وارد کنید و «Next» را بزنید. پس از ساخت حساب در کوکوین، برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید. کوکوین بدون فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی اجازه برداشت موجودی را نمی‌دهد؛ بنابراین حتماً نیاز است که این ویژگی را برای حساب خود فعال کنید. کل آموزش‌هاتون رو خوندم دلی وقتی که کامنت‌ها رو خوندم و مشکلاتی که بقیه با فعال سازی کد تایید دو مرحله ای Google Authenticator داشتن رو دیدم ترس برم داشت. اگر امکان وریفای با مدارک غیر ایرانی رو دارید بدون شک این کار بهتر و منطقی تره که با هویت غیر ایرانی حساب رو وریفای کنید.

کلیه مطالب منتشر شده در وبسایت متعلق به “ایران بروکر” است. سلام من در قسمت سفارشات ضربدر زدم الان جچوری میتونم بیارمش. از اینکه تجربه شخصی خود را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید سپاسگذاریم. بعد تعیین موارد گفته شده و باز شدن معامله، میتوانید از بخش مشخص شده اطلاعات پوزیشن خود را مشاهده کنید.

صرافی کوکوین یکی از بهترین صرافی های دنیاست که اطلاعات مربوط به آن بر روی یک سرور متمرکز ذخیره شده است. بنابراین اگر سروری که از آن استفاده می‌ کند به هر علتی هک شود، اطلاعات حساب کاربری و سرمایه‌ تمامی کاربران در خطر خواهد افتاد. با این تفاسیر این سوال به ذهن می رسد که آیا تا به حال این اتفاق افتاده است که متاسفانه پاسخ بله است!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار