اخبار اقتصادی آخرین و مهمترین اخبار اقتصادی خبرگزاری تسنیم

همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه های مختلفی در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رسید. – از زنجان، در دومین روز از ایام الله دهه فجر، یک شرکت دارویی به عنوان نخستین … در حالی که همه منتظر برگزاری بزرگترین طرح پیش فروش ایران خودرو بودند این خودروساز مشتریان را خود را غافلگیر کرد و هم زمان … چند واحد تولیدی و صنعتی در دومین روز از دهه فجر با 950 میلیارد ریال اعتبار در مهاباد به بهره برداری رسید.

دلار سهمیه ای صبح امروز پنجشنبه 13 بهمن در نیمه کانال 43 هزار فروخته شد. قیمت سکه امامی به 24 میلیون و 515 هزار رسید و طلا فروش ها در معاملات خودشان نرخ هر گرم طلا 18 عیار را دو میلیون و 114 هزار تومان محاسبه کردند. تقویم سایت اخبار فارکس ایران بورس آنلاین، همانند تقویم فارکس فکتوری فارسی forex factory، بهترین سایت فارکس و معتبرترین منبع اعلام شاخص ها و زمان اخبار در ایران است. با استفاده از تقویم اقتصادی فارکس می‌توانید لیست داده‌های مهم اقتصادی که در هر روز منتشر می‌شوند را به همراه میزان تاثیرگذاری آنها بر روی بازار فارکس، اونس طلا و نفت خام مشاهده نمایید و همچنین در هنگام اعلام اخبار بازار، از داده‌های اعلام شده و اخبار فارکس فارسی مطلع شوید. خوی در وضعیت قرمز، چاقوی دولبه فروش اموال دولتی، موضع وزیر خارجه در ارتباط با عربستان، رمزگشایی از سفر‌های برجامی به تهران، شهادت ۳۲ نمازگزار در انفجار پیشاور، طرحی برای تعطیلی آزادی بیان! انتقاد رهبر انقلاب از روزمرگی و تصمیمات متناقض، تاکید بر حمایت ویژه از بخش خصوصی، داغ گوشت قرمز!

یکی از موضوعاتی که محمد فاضلی در میزگرد نقد و نظر دنیای اقتصاد به آن پرداخت شروع بازی نشانه‌ها بود. موقعیتی که دو طرف به صورت تدریجی شروع به دادن امتیازات به همدیگر می‌کنند. استفاده از مطالب و تصاویر این سایت فقط با ذکر نام پیشخوان و درج لینک به این سایت مجاز است.

رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۵۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مساعدت ستاد دیه خبر داد و در عین حال بر ضرورت به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی خیرین در استان تهران تاکید کرد. ری- هنرستان ۲۱ کلاسه خیرساز «گل‌نراقی» در فشافویه همزمان با افتتاح ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور در دومین روز از دهه فجر توسط رییس جمهور افتتاح شد. رئیس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که راهکارهای کوتاه مدت برای بهبود وضع اقتصادی مرزنشینان صرفا مقابله با روبناست و برای بهبود قطعی باید به اصلاح زیرساخت‌ها توجه کرد. رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد.

مدتی است که شاخص دلار روندی نزولی را در پیش گرفته و خبری از دوران اوج آن نیست. این مسئله می‌تواند به جریان نقدینگی که به سمت فدرال رزرو یا همان بانک مرکزی آمریکا می‌رود، مربوط باشد. اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیماتی برای رفع موانع پیش‌روی بانک مرکزی در زمینه اعمال مدیریت و برخورد با پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی اتخاذ کردند. رئیس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکنندگان، قیمت پایه علی‌الحساب خودرو چانگان در بورس کالا را به شرکت بورس کالای ایران ابلاغ کرد. دور دوم عرضه ربع سکه در بورس با یک تفاوت مهم در تعیین قیمت این کالا آغاز شده اما به نظر می‌رسد بی‌توجهی برخی افراد به این تفاوت درکنار سوء‌استفاده برخی دلالان باهدف برهم زدن بازار، باعث شده ربع سکه در مواردی با قیمت‌های خارج از عرف نیز به فروش برسد. کاهش 15 دلاری قیمت جهانی طلا با تقویت ارزش دلار، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز یک درصد کاهش یافت و به کمترین رقم یک هفته گذشته رسید.

راه‌های ارتباطی ۱۳۵ روستای استان اصفهان همچنان مسدود است

همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت. به گزارش دنیای اقتصاد، بازار در روز پایانی هفته شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه است. هر اونس طلا، امروز به 1,953 (یک هزار و نهصد و پنجاه و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.42 درصدی داشته است. کمک گرفتن از اراذل و اوباش برای مخفی کردن اختلاس‌ها، پشت‌پای اعراب به السیسی، مدارس پول مردم را پس بدهند! سریال تکراری افزایش قیمت بلیت هواپیما، اعتراض چند باره نمایندگان مجلس به شرایط اقتصادی، اتمام حجت با طالبان برای حقابه هیرمند، ۲۴ فیلم در سودای سیمرغ و «فضای باز» ضرغامی، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

اخبار اقتصادی آخرین و مهمترین اخبار اقتصادی خبرگزاری تسنیم

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت. بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و…

پادکست اقتصادی رادیو تجارت نیوز: اسم رمز؛ مولدسازی

پیرو تصمیم‌گیری اوپک‌پلاس مبنی بر کاهش تولید و همچنین ضعف دلار، نفت امروز در پی کاهش جلسه‌ی قبل، با افزایش روبرو شد. رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان با اشاره به صرفه‌جویی سالانه ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بخش کشاورزی از مجهز شدن ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی کاشان به آبیاری نوین خبر داد. مدت زمان زیادی از آغاز به کار دولت جدید بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر جدید رژیم اسرائیل نمی‌گذرد. دولتی که برآمده از ائتلاف حزب لیکود با احزاب راست افراطی اسرائیل است و بسیاری از ناظران و تحلیلگران معتقدند که از حیث دارا بودن تفکرات رادیکال مذهبی و سیاسی-اجتماعی در تاریخ رژیم اسرائیل، همتا ندارد. نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند. در کمال شگفتی، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی‌های اینیشرین» هر یک نه نامزدی دریافت کردند.

دو برابر شدن نیروهای نظامی روسیه در جنگ/ عقب نشینی اروپا از ارسال جنگنده به اوکراین

برگزاری چهاردهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با حضور عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، رحیم زاده مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان، دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل در خصوص ارائه تشریح شیوه نامه گزارش عملکرد تسهیلات ابلاغی جزء 2 بند ب تبصره 16. به گزارش دنیای اقتصاد، معاملات امروز در حالی پیگیری شد که قیمت طلا روند صعودی Daily articles about global community, news and financial reports را دنبال کرد. بخش های درگیر در این محاسبه کلا 5 بخش مهم اقتصادی درکشور به اضافه یک مصرف خانوار است. در داده های منتشر شده از سوی این نهاد مشاهده می شود حجم تسهیلات 9 ماه بانکی حدودا 41.9 درصد بیشتر شده و به سطح بالایی رسیده است.

  • کلیه حقوق این سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
  • در هفته‌های اخیر برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، اخباری ادعایی درباره «دستگیری، شکنجه و صدور حکم اعدام برای حسن فیروزی» در جریان اعتراض‌های اخیر منتشر کرده بودند.
  • اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک به استان‌های جدید رسید؛ این خبری است که امروز مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرد.
  • بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و…
  • قوه قضائیه اعلام کرد، شخصی را به نام «حسن فیروزی» که یک «بدهکار مالی» بوده، در حال فرار از ایران دستگیر کرده است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار