اداره كل امور مالیاتی جنوب تهران فرهاد شمس | تکس مپ

این حوزه به‌دلیل قدمت نه‌چندان زیاد یکی از مبهم‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه‌های مالیاتی است و مودیان متعددی را درگیر خود کرده است. کلیه حقوق مادی و معنوی پرشین تکس متعلق به کانون حسابداران و مشاوران رسمی مالیاتی ایران است. صفر تا صد مسائل مالیاتی خود را به ما بسپارید.کلیه خدمات ما با هزینه بسیار مناسب صورت می گیرد.لطفا هزینه خدمات را با مقایسه با عدم دریافت این خدمات و مشمول شدن مالیات سنگین و جرائم مالیاتی در نظر بگیرید.. اگر بنا به تشخیص و و رأی هیئت مورد بحث ادعای مودی دایر بر انجام عملیات اجرائی قبل از قطعیت مردود شناخته شود، و چنین رأیی غیر قابل تجدید نظر است اما ظرف مهلت مقرر قابل شکایت به شورای عالی مالیاتی می باشد.

ارسال نظر برای آگهی وکیل و مشاوره مالیاتی در جنوب تهران

پرونده امر قابل رسیدگی مجدد در هیئت حل اختلاف مالیاتی تجدید نظر موضوع ماده ۲۴۷ قانون مورد نظر نمی باشد اما حسب ماده ۲۵۱ از این آراء می توان ظرف مهلت مقرر به شورای عالی مالیاتی شکایت نمود. مشاوران این مرکز، به‌واسطه سال‌ها کار در حوزه مالیاتی و در ادارات این سازمان، بهترین خدمات مشاوره مالیاتی تهران را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. در این شرایط، امکان برخورداری از مشاوره مالیاتی تلفنی بهترین انتخاب خواهد بود. به‌خصوص اگر بتوان یک گفتگوی کوتاه اولیه را یا یک مشاور مالیاتی مسلط و خبره به‌صورت رایگان داشت.

مهلت عتراض به برگ تشخیص مالیات و برگ مطالبه مالیات بر ارزش افزوده

اداره كل امور مالیاتی جنوب تهران فرهاد شمس | تکس مپ

سقف درآمد و نوع درآمدی که مشمول مالیات یا معاف از مالیات است معمولا برای مودیان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد. درنظر داشته باشید که ممکن است گاهی وکلای مالی شما را به استفاده از راه‌هایی هدایت کنند که می‌تواند نوعی تخلف مالیاتی محسوب شود و عواقب جبران‌ناپذیری را برای شما به‌دنبال داشته باشد. درنتیجه بهترین وکیل مالیاتی، کسی نیست که بیشترین تخفیف را برای شما بگیرد و راه‌های فرار مالیاتی را دراختیارتان قرار دهد.

  • استعلام دوربین – گارانتی دوسال محصولات وپشتیبانی سه ساله رایگان – پرداخت پس از نصب و راه اندازی بعد از تایید واحد انفورماتیک شش ماهه .
  • اکنون قصد داریم با معرفی خدمات بهترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران این کار را برای شما ساده‌تر نماییم و شرح دهیم که کامل‌ترین مرکز مشاوره مالیاتی باید چه مشخصاتی داشته باشد.
  • خدمات حسابداری در جنوب تهران یکی از آن دسته خدماتی است که در رده اول جدول اهمیت قرار گرفته است .
  • ادارات ارزش افزوده نیز اگرچه در حال ادغام با ادارات عملکردی هستند اما همچنان دارای ساختمان‌های مجزا هستند.

به‌همین دلیل در یک مرکز مشاوره مالیاتی، ارائه خدمات حسابداری توسط حسابداران و دانش‌آموختگان رشته حسابداری که به امور مالیاتی نیز تسلط کافی دارند و از تجارب لازم در این زمینه بهره‌ می‌برند، بسیار ضروری است. نکته مهم بعدی اینکه، مقوله مالیات و قوانین مالیاتی بسیار گسترده است. قوانین مالیاتی ایران حوزه وسیعی از املاک و دارایی‌ها و درآمدها را پوشش می‌دهند. یکی از کارهایی که در این مطلب به آن پرداخته ام و برای شخص بنده بسیار حائز اهمیت است این است که کد پستی هر حوزه مالیاتی را نوشته ام تا در صورتیکه قصد دارید نامه ای برای حوزه مالیاتی خود ارسال کنید یا برای ارسال اظهارنامه به دنبال کدپستی می گردید به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید. سمیه خلیلیان وکیل پایه یک دادگستری ، کارشناس ارشد حقوق خصوصی ، ورودی سال ۱۳۸۷ کانون وکلای دادگستری . 🟠 خدمات مشاوره و وکیل دائمی مالیاتی شرکتها و اشخاص حقیقی و حقوقی با ارائه کد اشتراک با هزینه مناسب.

قبل از هر حرفی لازم به ذکر است شرکت خدمات مالی در جنوب تهران نمیتواند در صورتی که کار شما بسیار وسیع تر و حجیم تر از وظایف یک کمک حسابدار است برای شما نیرویی به مهارت یک کمک حسابدار اعزام نماید و همچنین در صورتی که نیاز شرکت شما با یک کمک حسابدار بر طرف می شود برای شما صرفاً جهت کسب درآمد بیشتر نیرویی به تخصص مدیرمالی بفرستد. این شرایط ممکن نیست مگر اینکه مشتری یا کارفرما غیر از آن درخواست نماید. ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار