بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز -ایران ارز دیجیتال

پیشنهاد اول من خرید VPS و کار کردن در بایننس است اما اگه نمی خواهید هر ماه هزینه کنید و سرور مجازی را خریداری کنید، و یا ترس بسته شدن اکانت بایننستان را دارید میتونید از بهترین گزینه پیش رویتان یعنی استفاده از صرافی کوینکس استقبال صرافی coinex برای ایرانیان کنید. یعنی ، طرفداران و افراد مراجعه کننده به این صرافی بالا بوده است . صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی و متمرکز است که با ایرانیان مشکلی نداشته و آی پی های ایران را مجاز می داند، این صرافی حتی مدارک شناسایی ایران را نیز به رسمیت می شناسد و شما می توانید به احراز هویت با آن ها بپردازید، این صرافی همچون صرافی های دیگر به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد، حداقل خرید در کوینکس و حداقل میزان واریز برای ارز های مختلف متفاوت است، با توجه به این که بیش تر افراد اقدام به انتقال تتر و سپس خرید و فروش می کنند، در ادامه به بیان حداقل میزان واریز این ارز و حداقل خرید در کوینکس می پردازیم.

حداقل میزان واریز و برداشت تتر بر بستر ترون(TRC20)، ۱ عدد است و بابت واریز کارمزدی از سمت صرافی کسر نمی شود اما برای برداشت در ازای هر تراکنش یک تتر کسر می شود. توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما به حساب CoinEx شما متصل است ، بنابراین لطفاً از امنیت این حساب ایمیل ثبت شده اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از صرافیهای محبوب ایرانیان صرافی کوینکس coinex میباشد که خدمات متنوعی را در زمینه خرید و فروش رمزارزها به کاربران ارائه میدهد. در کنار صرافیهای خارجی، صرافیهای ایرانی زیادی وجود دارد که خدمات خوبی در زمینه خرید و فروش رمزارزها ارائه میدهند. کوینکس یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، این پلتفرم هم اکنون خدمات مختلفی از جمله معاملات Spot, قرارداد های آتی Perpetual یا همان معاملات Futures، معاملات margin, خدمات ماینینگ، خدمات تبدیل ارزها (Swap) بر اساس متد AMM و دیگر امکانات مرتبط با ترید ارائه میدهد.

کلیک کنید و وارد اکانت خود شوید. امیدواریم بتوانید تصمیم درستی در انتخاب صرافی مورد نظر خود داشته باشید. صرافی کوینکس کاربران ساکن ایران را مورد تحریم قرار نداده ولی برای دسترسی به این صرافی از ایران لازم است از فیلتر شکن استفاده گردد. در این صورت لازم که در این مرحله ارز را بفروشیم. یعنی هر زمان که قیمت تزوس به 3.0136 تتر رسید، کل موجودی تزوس فروخته شود. مطالعه این مقاله به شما کمک میکند بهترین صرافی دنیا را بشناسید پس تا انتهای مقاله با تیم تحریریه ساد۲۴ همراه شوید. از این پس علاوه برای انجام کارهای مختلف از جمله ورود به صرافی و برداشت وجه علاوه بر وارد کردن رمز عبور نیاز به وارد کردن کد تایید نرم افزار Google authenticator نیز خواهید داشت فقط به این نکته توجه کنید که هنگام فعال کردن نرم افزار Google authenticator یک کلید ریکاوری به شما می دهد که حتما باید ان را یادداشت کنید چون در صورتی که گوشی موبایل شما به هر دلیلی در دسترس نباشد یا نرم افزار حذف شود فقط با این کلید ریکاوری میتوانید دوباره اقدام به دسترسی به Google authenticator کنید.

و شاید هدف طراحی این صرافی، کلاهبرداری از کاربران کشورهای تحریم شده OFAC باشد! صرافیهای بسیاری در خارج از کشور وجود دارد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. در ابتدای کار باید مبلغی که می خواهید با استفاده از آن معاملاتی فیوچرز انجام دهید ، از حساب Spot به حساب Futures خود انتقال دهید. یعنی شما برای ورود به حساب کاربری خود ابتدا باید پسورد خود را وارد کنید و بعد کدی که اپلیکیشن در گوشی هر دو دقیقه یک بار تولید می کند را وارد کنید.

در این صورت لازم که در این مرحله ارز را بفروشیم.

با ساخت بازی، خلق توکن های غیرمثلی NFT و رقابت در مسابقات بازی های سندباکس افراد میتوانند جوایزی را کسب کرده و درآمد داشته باشند. صرافی Coinex توسط آقای یانگ هایپو در سال 2017 در هنگ کنگ آغاز به کار کرد و توانسته در طول این ۴ سال فعالیت اعتماد بیش از ۲ میلیون کاربر را جلب کرده و به یکی از صرافی های مطرح در دنیای کریپتوکارنسی ها تبدیل شود. صرافی Coinex از تعداد زیادی جفت ارز (بیش از ۲۰۰ جفت ارز) پشتیبانی میکند و به صورتی طراحی شده است که هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش میکند که از بابت سرعت پردازش تراکنش ها بالاتر از متوسط جهانی است و همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که کوینکس به اکثر کشورهای جهان خدمات ارائه میدهد و همین باعث وجود تعداد زیادی کاربر در این صرافی و به طبع حجم معاملات بیشتر و سرعت بیشتر در تکمیل سفارشات کاربران میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار