برنامه آرایش صورت میکاپ+هوشمند دانلود کافه بازار | takdoo-تکدو

برای درخشندگی پوست بانوان در این سبک آرایش از اقلام آرایشی براق استفاده می شود. برای چشم در این مدل آرایش از سایه های پر زرق و برق و متالیک استفاده می شود. برای انواع پوست ها این مدل سبک آرایش مناسب است و که باعث می شود پوست پر رنگ به نظر برسد و اجازه تنفس به پوست می دهد. برای پلک ها از مژه مصنوعی و ریمل استفاده کنید به طور کلی مدل آرایش خلیجی یا عربی، آرایشی غلیظ بوده که از مواد آرایشی زیاد و رنگ های بسیار تند استفاده می شود. این سبک آرایشی در تمام دنیا طرفدار دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد و با این نوع مدل میکاپ به یاد چشم های دودی تیره و لب های قرمز پر رنگ می افتیم.

به هیچ وجه تمام موهای خود را محکم نکشید و آنها را به حالت پوژ روی سر جمع نکنید زیرا این کار باعث بلندتر دیده شدن چهره تان خواهد شد. می توانید مو های خود را از فرق سر رو به جلو، کوتاه و یا حتی خرد کنید و یا به صورت چتری بریزید به خصوص اگر پیشانی تان بیش از حد بلند است. محو کردن لبه های تیز صورت ، برای یک چهره مستطیلی، شما باید لبه های تیز رو کندتر کنین مانند لبه های فک. اگر یک بینی نوک تیز دارید، کاری کنید که کمتر تیز به نظر برسد.

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم

برنامه آرایش صورت میکاپ+هوشمند دانلود کافه بازار | takdoo-تکدو

ابتدا یک رژ لب مرطوب کننده با رنگی شبیه اطلس برای عروسی بهترین است. برای استفاده طولانی مدت از چند لایه نازک استفاده کنید و بین آن ها از پنکیک استفاده کنید. نکته مهم آرایش عروس ما که به عروس هایمان می دهیم این است که از رژ لب خامه ای یا براق استفاده نکنید. آخرین چیزی که در روز عروسی نیاز دارید این است که لب هایتان را با یک رژ لب صورتی یا قرمز بپوشانید.

  • این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است.
  • رژ لب مورد نظر را روی لب های پایینی زده و سپس بر روی لب های بالا بزنید.
  • اگر پوست چربی دارید، حتما باید از مرطوب‌کننده بدون چربی استفاده کنید تا آرایش‌تان براق به نظر نرسد.
  • برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.
  • به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند.

برای یک مهمانی غیر رسمی، محل کار و معاشرت با دوستان از این مدل آرایش و میکاپ استفاده می شود در استایل کژوال از این مدل آرایش استفاده می گردد. از رژگونه های دارای رنگ برنز ملایم بر روی گونه های خود استفاده کنید و از پایین به سمت بالا فرچه را بر روی گونه های خود حرکت دهید به صورتی که خط گونه شما مشخص شود. هیچ گاه خارج از لب های خود خط لب نکشید؛ چون این کار چهره شما را دلقکی و زشت می کند.

خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. وقتی دارید آرایش میکنید سعی کنید از لایه های کمتری از مواد روی پوست خود استفاده کنید. وقتی از کرم پودر روی صورت خود استفاده میکنید فقط یک لایه نازک از آن بزنید. اگر بعد از این مقدار فکر کردید کم است بیشتر نیاز است آن را تقویت کنید. اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود.

بهترین درمان برای افتادگی پوست

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار