برندهای معروف طلا و جواهر دنیا؛ آشنایی با بهترین طراحان جواهرات بلاگ طلاباش | hsaatchi

جواهرات این شرکت به سبک رومی است که از دور ظاهرا خشن، ولی در داخل بسیار نرم هستند؛ یکی از معروف‌ترین دستبندهای این شرکت دستبند کناف است. ویژگی منحصر به فرد دیگر در زیورآلات کارتیه طرح پانچ است که در اکثر جواهرات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص‌اند. البته در گذر زمان نشان پانچ نیز تغییر کرد تا کارتیه با این تنوع و تغییر مشتریان خود را راضی نگه دارد.

پشتیبانی طلا باش

در آن زمان درباریان این خانه جواهرات را راه اندازی کردند تا به کلکسیون جواهرات خود، قطعات خاص و فریبنده اضافه کنند. همسر دوکِ ویندزور (شهری در جنوب انگلستان) شیفته ی پلنگ کارتیه بود. دوسِش (همسر دوک) در آن زمان سفارش ساخت تعدادی جواهر با همین موضوع را داد. معروفترین آنها الماس 5/6 اینچی دستبند عقیق و زمرد است که اخیراً 7 میلیون دلار فروخته شد.

  • فارغ التحصیل شده بود، سر خود را پر از رویاها و آرزوهایی کرد که فقط با جواهرات زیبا و گرانقیمت و پر زرق و برق اسپانیایی پر شده است.
  • یکی از جذاب ترین انواع زیورآلات زنانه، گوشواره نقره است که معمولاً در شکل و اندازه های مختلف طراحی می شوند.
  • جواهرات برند Costis از زندگی و پویایی، چشم انداز شهر، ساختمان ها و یا اشیاء مورد استفاده روزمره الهام می گیرند.

خریداری طلاهای ساخته شده توسط شرکت‌های معتبر، تضمینی برای اصالت کالای خریداری شما است. همچنین این سبک جواهرات معمولا از زیبایی، خاص بودن و استحکام بالایی برخوردار است. جواهری حقانی (قصر طلای دلربا سابق) از سال ۱۳۵۵ در صنف طلا و جواهر حضور دارد. کسب و کار ما، طراحی و تولید جواهرات کاملا دست ساز با سنگ‌های زیبای قیمتی است. این جواهرات با طراحی خلاقانه طراحان ایرانی و هنر دست استادکاران ایرانی همراه شده است.

طلا و جواهر اصفهان طلا

این جواهر که در مقطعی از زمان به شاه ادوارد هشتم تعلق داشت، به قیمت ۱۲ میلیون دلار فروخته شد و شایعات حاکی از آن است که خریدار آن مدونا بوده‌است. این جواهر نمادین که زمانی متعلق به ملکه ماری بانوی اول رومانی تعلق داشت و از پوسته‌ی پتن ساخته شده‌است، به عنوان نمادی تاج‌دار برای پرنسس ماری ساخته شد. یک هنرمند جواهرساز منحصر به فرد است که با اعتقاد به خود خود و بدون تردید خريد طلا اينترنتي زندگی می کند. تادرید تمرکز خود را بر ایجاد طرح های جدید و کار بر روی بروشور هایی که فقط 12 بار در سال ارائه می گردند، قرار می دهد. لوگانو دیاموندز اگر چه به عنوان یک کسب و کار در حوزه تراش الماس تاسیس شد . برای مشاهده نمونه کار های تیفینی اند کو که قابل ساخت با بالاترین کیفیت توسط زرگران جمینو است اینجا را کلیک کنید.

برندهای معروف طلا و جواهر دنیا؛ آشنایی با بهترین طراحان جواهرات بلاگ طلاباش | hsaatchi

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار