بهترین بازیگر نقش بتمن در طول تاریخ + امتیاز بندی بازیگران!

برای فیلمی که توسط بازیگران نقشهای مکمل درست تقویت شده بود، شخصیت آلفرد با بازی اندی سرکیس واقعاً کم استفاده و توسعه نیافته است. همچنین اگرچه رویکرد ریوز برای اپیزودیک ساختن این فیلم بدیع و مبتکرانه بود، اما این اتفاق مشکلاتی در ساختار داستانی و روایی ایجاد میکند. کل مدت پوشیدن یک لباس دو اینچی چرم در حال عرق کردن و گرفتن آدرنالین خون بودم و استرس داشتم، تا اینکه تو (مت ریوز) به من گفتی که درباره عرق کردن چکار کنیم؟ انیمیشنی که داستان آن باز دیگر درباره تقابل این شخصیت و جوکر در شهر گاتهام است. در طول زمان پخش گسترده فیلم بتمن، این تاریکی به اندازهای عمیق است که به راحتی میتوان تصور کرد که بینندگان معمولیتر به سادگی آن را بیش از حد بیرحمانه میبینند، حتی با برخی لحظات شیرینتر با حضور شخصیت پنگوئن. یکی از اولین چیزهایی که هنگام تماشای این فیلم به آن توجه میشود این است که واقعاً چقدر فیلم پیرامون خود بتمن است، زیرا اکثریت قریب به اتفاق لحظات فیلم پتینسون را با لباس خفاشی کامل در شهر گاتهام نشان میدهد، و تنها تعداد معدودی از صحنههایی با تمرکز بر بروس وین وجود دارد که فوراً این فیلم را از آثار قبلی خود متمایز میکند.

در نهایت، در حالی که بازی پتینسون در نقش بروس وین و بتمن کاملاً باورنکردنی بود، چیزی وجود دارد که باعث میشود ما بیشتر از بروس وین او بخواهیم. با وجود آن که گیمپلی بازی شبیه به بازیهای قبلی سری Lego است، معماها جدید هستند و چالشها و نقاط شاخص شهر گاتهام باعث خاص بودن این بازی سرگرمکننده میشود. فیلم بتمن جدید در ۴ مارس (۱۳ اسفند) اکران میشود. در مجموع، فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز، یک فیلم باورنکردنی، خلاقانه و منحصر به فرد است که بسیاری از شخصیتها را کاملاً به درستی نشان میدهد، و استادانه موفق میشود دنیایی زنده و پر از بازیگران شگفتانگیز و شخصیتهای جانبی و سرکش را خلق کند. جالب توجه این موضوع که این محصول یک هدیه مناسب و منحصر به فرد برای جشن های مختلف شناخته می شود که تولد یکی از آنهاست. در کل این لباس شباهت بیشتری به بازیهای بتمن دارد و مخاطبان سری بازیهای Batman Arkham از این موضوع خوشحال خواهند شد.

بتمن ریوز تنها اقتباس از کتابهای مصور پس از «شوالیه تاریکی» نولان است که به آن دستاورد سینمایی نزدیک شده و سرگرمی را با هنر ترکیب میکند. اما اکنون فیلم «The Batman» از مت ریوز ادعای تاج و تخت شوالیه تاریکی را به چالش میکشد. بسیاری از فیلمهای دیگر هستند که من به همان اندازه که شوالیه تاریکی را دوست دارم، دوست میدارم، اما تعداد کمی از فیلمها چنین تأثیری ماندگار بر هویت من داشتهاند. از آن زمان این شوالیه تاریکی (Dark Knight) در ۱۳ فیلم لایو اکشن و دهها سریال و فیلم انیمیشن حضور داشته و در کنار این موارد، تاثیر عمیقی نیز در دنیای بازیهای ویدیویی گذاشته است. این انیمیشن چند فصل خیلی خوب و سرگرم کننده را در اختیار مخاطبانش قرار داد تا از آن لذت ببرند. یکی دیگر از فیلم های بتمن و جوکر در سال 2016 بهصورت انیمیشن ساخته شده است.

یکی دیگر از نکات مثبت این سریال حضور شخصیتهای دیگر است که به شکل درستی از آنها استفاده شده و به همه شخصیتها و داستانها به اندازه کافی پرداخته شده است. احساسم این بود که خوانش این شش فیلم نامه با توجه به آثار سینمایی موفقی که از آنها ساخته شده برای دانشجویان سینما و به خصوص علاقهمندان به نگارش فیلمنامه جذاب و در روند کاری آنها مؤثر است. حتی با وجود اینکه MCU در دهه بعد انحصار خود را بر بازار آثار ابرقهرمانی اصلی تثبیت کرد و نمایشهای سینمایی بسیار سرگرمکننده مانند «Avengers» و از اساس جهان سینمایی مارول را ارائه کرد، اما هیچ یک از آنها به موفقیت هنری و سینمایی اثر کریستوفر نولان نرسیدند. بتمن اغاز می کند تولدی دوباره برای فیلم های بتمن بود و با کارگردانی کریستوفر نولان و حضور کریستین بیل شاهد مدل جدیدی از فیلم های بتمن بودیم و لباس بتمن هم تغییرات زیادی داشت.

پتینسون یک بروس وین کاملاً جدید را برای ما به ارمغان میآورد که در نقش یک گوشهنشین تنها که کاملاً خود را از جامعه و جهان کنار گذاشته است، عالی بازی میکند. » شما می توانید بازی Batman Arkham Origins را در ۴ عدد DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. علاقمندان به خرید لباس بتمن برای بزرگسالان میتوانید با توجه به رده سنی فرزند خود از همین بخش نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کرده و در کمتر از چند روز آن را دریافت نمایید. پس از کنار رفتن مایکل کیتون از فرانچیز تیم برتونی بتمن، هنرپیشههایی در حد و اندازههای دانییل دیلوییس، رالف فاینس، ویلیام بالدوین و جانی دپ کاندیدای ایفای نقش این ضد قهرمان و مرد مرموز چندوجهی شدند، اما نقش را در نهایت به ول کیلمر سپردند که بعد از برخی و نقشهای توأم با سرخوشی در فیلمهای حادثهای و سرگرم کننده (مانند «اسلحه برتر» در سال ۱۹۸۶) با ایفای نقش اصلی در «دورز» فیلم زندگینامهای درخشان سال ۱۹۹۱ اولیور استون تصور تازه و غنیتری از خود را مقابل هنر دوستان شکل داده بود.

ما همچنین افسران مجری قانونی داریم که درگیر گیم پلی محیطی کثیف هستند، پرترهای از شهری پر از تنشهای اجتماعی که حتی تعقیب و گریز شدید ماشینهای خیابانی آن نیز به ناچار به «سرپیکو»، «بولیت» و «ارتباط فرانسوی» نزدیکتر است تا تعقیب و گریزهای آثار تیم برتون یا زک لباس مخصوص بتمن اسنایدر. چند روز قبل زک اسنایدر از لباس جدید بتمن در فیلم جاستس لیگ رونمایی کرد و همانطور که مشاهده می کنید با مدل فیلم قبل تفاوت زیادی دارد و یک عینک مخصوص را به همراه دارد که به نظر میرسد برای راندن یک وسیله نقلیه باشد و نماد بتمن هم مانند سری قبل بسیار عظیم و گنده است. ترکیب عناصر سبک مخفیکاری به همراه گیمپلی قوی، داستانی فوقالعاده، گرافیکی بسیار زیبا و صداپیشگی بینظیر صداپیشگان (مارک همیل (Mark Hamill) به عنوان جوکر خارقالعاده است) باعث شده بازی Batman: Arkham Asylum یکی از بهترین بازیهای بتمن در تمام تاریخ بماند.

بازی از پنج قسمت ساخته شده و شامل تعداد زیادی از دشمنان بتمن و شخصیتهای محبوب است و جامعههدف آن گروهی بالغتر از عموم بازیهای بتمن است. این بازی که رسماً به عنوان مکمل فیلم بتمن تیم برتون به بازار آمد شامل پنج مرحله بر اساس صحنههایی از فیلم سینمایی همراهش است. علاوه بر بازی کردن به عنوان بتمن، به عنوان بروس وین نیز بازی میکنید. او با گروگان گرفتن مردم شهر به وسیله یک بمب اتم بتمن را وادار میکند تا دوباره لباس خود را بر تن کند. فالکونی با بازی تورتورو به عنوان «شهردار واقعی گاتهام سیتی» یک رئیس جنایتکار با ابهت است که جاذبهاش هر بار که روی صفحه نمایش دیده میشود، خودنمایی میکند. اطلاق عبارت آشنای «شوالیه تاریکی» به دو فیلم از سه فیلم بتمنی نولان که البته نقل مستقیمی از نام و عنوان وی در داستانهای کمیک بوکی مرتبط با وی است، با توجه به آنچه نولان با این کاراکتر انجام داد، کاری بجابود و واقعاً این نسخههای مرد خفاشی کاملاً تاریک و برخاسته از وجود انسانی است که نمیداند کشتن اشرار بهسود او و گوتام سیتی (شهری مثل نیویورک که محل استقرار بتمن و مکان وقوع اکثر اتفاقات است) تمام میشود یا به ضررشان، زیرا کمتر کسی در این شهر واقعاً تاریک، همانی است که نشان میدهد.

کودک با پوشیدن انواع لباس نمایش مثل لباس حیوانات بچه گانه یا لباس مشاغل کودک و ماسک نمدی نمایشی کودک در دنیای نقش بازی غرق میشود و از این طریق بسیاری از مهارت های زندگی را تمرین میکند. معمولا اکشن فیگور شخصیتها بر اساس ظاهر آنها در فیلم ساخته میشود و به همین دلیل تمام کسانی که از این جوکر عجیب و غریب عکس گرفته اند، انتظار دارند که جوکر با این ظاهر خاص در بخشی از فیلم هم حضور داشته باشد. حضور این همه بازیگر مشهور در این فیلم تقریبا عجیب است. همانطور که هر عمل آشکار میشود، شخصیتهای بیشتری معرفی میشوند – کارمین فالکونی (جان تورتورو)، ازوالد کابلپات (کالین فارل)، سلینا کایل (زوئی کراویتز) – هر کدام به شیوه کمیک خود عجیب و شگفت انگیز هستند. پس از انتخاب محصول به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد که در این صفحه باید اطلاعات بانکی خود را وارد نمایید. این فیلم دو ماه پس از آخرین قسمت از فصل اول این مجموعه تلویزیونی وارد سینما شد. استفاده از چنین جعبههایی برای بتمن نه تنها مشکلساز است، بلکه او را لو میدهد و به شهرتش لطمه وارد میکند.

بازی پتینسون به عنوان بزرگترین کارآگاه جهان ممکن است بهترین بازی حرفهای او و به طور کلی یکی از بهترین اجراهای فیلمهای کمیک بوک باشد. فکر کنم یکی از بالاپوشها بعد از آن که تن بازیگر کردیم از وسط نصف شد. این انتخاب خلاقانه به شکلگیری شخصیتی که ریوز برای قهرمان اصلی خود میخواست، کمک میکند و واقعاً از این ایده استفاده میکند که بتمن همان شخصیت دیگری است که ترجیح میدهد دنیا او را به آن شکل ببیند و همچنین خودش نیز دنیا را از طریق آن میبیند، و این در حالی است که اکنون بروس وین در حکم یک نقاب است. ما اطلاعات زیادی از فیلم بتمن مت ریوز (Matt Reeves) نداریم اما میدانیم که رابرت پتینسن (Robert Pattinson) نقش بروس وین و Batman را بازی میکند، Zoe Kravitz در نقش سلینا کایل و کالین فرل نقش پنگوئن به ایفای نقش میپردازند، اما فارغ از این تیم بازیگری، اطلاعات دیگری در دسترس نیست و عوامل فیلم در انتشار اطلاعات بیشتر هیچ عجلهای ندارند. اما در کنار کارگردانی درست ریوز، بازی رابرت پتینسون در قامت بتمن نیز یک بسته شیک را به مخاطب هدیه میدهد.

شرکت پرایم وان استودیو (Prime 1 Studio) اخیرا ویدیویی را در وب سایت یوتیوب قرار دارد که به لطف آن میتوان نگاهی کامل و دقیق به لباس بتمن در The Batman انداخت. بازی Batman: Return Of The joker داستانی کاملاً جدید را روایت میکند که عناصری از خط داستانی چند کتاب کامیک مختلف را دارا است. آقای فوقالعاده ماشین را فعال میکند و ارتباط حلقه سیاه با سوپرمن را قطع میکند. در طول نبرد بین کال-ل و پاور گرل، مستر فوقالعاده ماشینی را ایجاد میکند – که توسط حلقه آلن اسکات، هلم نابو، تواناییهای الکتریکی لایتنینگ و میله کیهانی سوپرگرل نیرو میگیرد – که بلک لنترنها را از بین میبرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار