بهترین ساعت های هوشمند تا سال 2022

با مطالعه کتابچه راهنما میتوانید مطمئن شوید که رنگ سیمها درست انتخاب شده است. برای خانواده های کم جمعیت معمولا سرخ کن هایی که دارای محفظه ای چهار گوش هستند انتخاب مناسب تری می باشد. ماشین های ارزون تر 2 تا و ماشین های حرفه ای تر 4 یا حتی 6 تا سنسور دنده عقب دارن که همه جهات رو پوشش بده . توی ایران هم خیلی از ماشین ها سنسور دارن و امیدوارم شرکت های خودروسازی این مسئله رو توی خودروهای ارزون قیمت تر هم لحاظ کنه . برای اینکه بدونیم سنسور پارک دنده عقب چجوری کار میکنه باید اساس کار سنسور آلتراسونیک یا مافوق صوت رو بدونیم . در نهایت باید سنسورها را آزمایش کنید و مطمئن شوید که همه قطعات به طور صحیح متصل شده و به درستی کار میکنند.

بهترین ضد آفتاب دور چشم

ماشین تسلا دی Tesla D نهم اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد . سنسور دنده عقب یا به انگلیسی Parking Sensor در ابتدا با نام ReverseAid معرفی شد که محصولی از شرکت Sonic Pathfinder بود . این امر باعث کاهش تعداد مصرفکنندگان تلفن همراه شد. امکان سازگاری با تلفن همراه ویژگی مهم دیگری است که در هنگام خرید مچ بند باید به آن توجه داشته باشید زیرا نرمافزارهای انحصاری وجود دارد که باید برای هماهنگی، بر روی گوشی هوشمند نصب شود. پردازنده Ryzen 9 5900HX به همراه 32 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD از نوع پرسرعت M.2 Nvme یعنی همهچیز برای اجرای بازیهای سنگین در بالاترین کیفیت فراهم شده است. اگر به دنبال یک مچ بند سلامتی کارآمد و جذاب می گردید که خاص باشد، خرید ساعت هوشمند Honor Band 6 را به شما پیشنهاد می کنیم. ساعت اسپورت جدید پولار ام 600 بدون شک بهترین دستگاه هیبریدی ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند در بازار است.

مچ بندهای هوشمند برای ردههای سنی مختلفی وجود دارد. مچ بندهای هوشمند در قابلیتهایی که برای پایش فعالیتهای بدنی است بعضا از ساعتهای هوشمند پیشرفتهترند. همزنهای ایستاده معمولا از محفظههای جداگانه برای ترکیب کردن مخلوط در آنها استفاده میشود. Nitro 5 از کارت گرافیک مورد علاقه گیمرهای حرفهای یعنی RTX 30 برخوردار است؛ اما در عوض، از کارت گرافیک GTX 1650 استفاده میکند که برای اجرای بسیاری از بازیهای رده بالا، مناسب است. معمولا زودپز ۴ لیتری برای خانواده دو نفره مناسب است.

توی ماشین ها از همین مدلی که فرستنده و گیرنده تو یه پکیج هستن استفاده میشه . سنسور دنده عقب توسط صدا یا لامپ LED به شما آلارم میده به این شکل که هر چی به مانع نزدیکتر بشید صدای آلارم یا شدت چشمک لامپ LED بیشتر میشه . اما برای آشنایی بیشتر با نحوه تعویض سنسور دنده عقب جک جی 5، میتوانید به کانال آپارات تن پارت مراجعه کرده و فیلمهای آموزشی مرتبط گام اول خرید را مشاهده نمایید. این نوع سنسور دنده عقب به صورت کارخانهای (بدون نیاز به صدمه یا تغییر در بدنه ماشین..) بر روی ماشینها نصب میشود، اما اگر ماشین شما پراید یا پژو ۴۰۵ باشد.، برای نصب سنسور احتیاج به دریل کاری و نصب سنسور دنده عقب آلتراسونیک.

رژ لب نود

سنسور دنده عقب آلتراسونیک بر اساس انتشار فرکانس بالای صوتی و دریافت بازتاب صدا کار می کنه که در ادامه طرز کارش رو توضیح میدم . مانند سایر دستگاههای Amazfit، این ساعت هم با سیستمعامل سفارشی خود Huami کار میکند، یعنی برخلاف ساعتهای هوشمندی که سیستمعامل Wear Google را اجرا میکنند، از برنامههای شخص ثالث پشتیبانی نمیکند. به راحتی قابل اندازهگیری میباشد و این موارد در ساعتهای هوشمند امروزی، مشاهده نمیشود. سعی کنید محصولی خریداری کنید که دکمههای خیلی نرمی نداشته باشد و فاصله دکمهها هم نباید خیلی به یکدیگر نزدیک باشند. اگه دیده باشید هرچی ماشین به جسم نزدیک تر میشید صدای بیپ شدید تر میشه .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار