بک لینک لایک {یک حرفه ای} با The help از اینها 5 ایده

اگر هم بودجه تان بیشتر است، برای گیمینگ حتماً سراغ کارت های قوی تر چون GTX 1650 انویدیا بروید که بهتر و سریع تر است. با بودجه کمی بیشتر حتماً سراغ RTX 3060 و حتی مدل های خوش قیمت RTX 3060 Ti بروید. نام اختصاری RTX از فناوری جدید انویدیا برای پردازش گرافیکی با روش Real-Time Ray Tracing (پرتویابی یا رهگیری پرتو در زمان واقع) یا همان Ray Tracing extension گرفته شده که همزمان با افزونهی جدید دایرکت ایکس به نام DirectX Raytracing معرفی شد. GeForce GT 1030 با بهکارگیری فناوری ساخت 14 نانومتری تولید میشود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع بک لینک بپردازیم و سپس رایجترین شیوههای بک لینک سازی خارجی را مطرح نماییم و پس از آن به آموزش ساخت بک لینک اقدام کنیم. GT 730 مبتنی بر تراشه GK208 با فناوری ساخت 28 نانومتری بوده و دارای تعداد 384 واحد سایه زنی یا هسته CUDA، سی و دو واحد TMU و 16 واحد ROP است. انویدیا از نمایشگرهای G- Sync و G- Sync سازگار پشتیبانی نموده، درحالیکه فناوری FreeSync AMD برای کارت های Radeon مناسب است. در نتیجه اگر شما به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی با پردازندهی خوب برای اجرای نرم افزارهای مهندسی، برنامه نویسی و حتی گیمینگ هستید، لپ تاپ HP Victus 15 FA0031DX انتخابی ایدهآل بوده و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است.

کارتهای این رده کارایی نزدیک به پردازندههای گرافیکی داخلی (iGPU) یا حتی ضعیف تر دارند، از این رو در صورتی که CPU کامپیوتر شما دارای گرافیک داخلی نسبتاً بروز باشد، خرید چنین کارتهایی توصیه نمیشود، چراکه مزیت خاصی نسبت به پردازنده گرافیکی مجتمع ندارند. حال شما می اید با استفاده از ابزار هایی که در اینترنت وجود دارد محتوای تولید می کنید که ۱۰ برابر از سایت رقیب شما بهتر باشد و تمامی نقاط ضعف و مشکلات آن را برطرف می کنید و سپس ان را انتشار می دهید. همچنین RTX 3050 حافظه ویدئویی بیشتری دارد و آینده نگرانه تر است. نمایشگر این مدل جدید نیز طراحی جدید دارد و با حاشیههای ظریف و همچنین ناچ بالای آن، شباهت زیادی به نمایشگر مکبوک پرو پیدا کرده است. GeForce GT 1030 قادر به پخش روان ویدئوهای با وضوح تصویر بالا، افزایش سرعت کار با برنامههای گرافیکی چون فتوشاپ، بهبود تجربه وب گردی و اجرای بازیهای سبک و قدیمی با وضوح و جزئیات پایین است. همچنین با پایین آوردن وضوح و سطح جزئیات، میتوان بسیاری از بازیهای سبک را نیز اجرا کرد. اما اگر فقط به خروجی تصویر با وضوح تصویر پایین نیاز دارید و هیچ چیز دیگری برایتان اهمیت ندارد، کارت های گرافیک ارزان قیمت GeForce 210 با خروجی HDMI و VGA در دسترس هستند.

با بودجه حدود 4,000,000 تومان میتوانید یک کارت GeForce GT 1030 انویدیا تهیه کنید. اگر خواهان حداقل کارت گرافیک لازم برای اجرای بازیها هستید؛ در شرایط موجود و با توجه به موجودی بازار، GeForce GTX 1650 انویدیا یک کارت گرافیک خوب است. ترافلاپس (مهم): ترافلاپس یا تریلیونها عملیات ممیز شناور در ثانیه، نشاندهنده حداکثر میزان عملکرد تئوری یک کارت گرافیک است. با این حال با توجه به قیمت مناسبی که دارد و عملکرد بسیار عالی که ارائه میکند، میتوان گفت ارزش خرید بالایی دارد و تنها کمی از RTX 3060 Ti ضعیفتر عمل میکند. باید گفت که در مرحلهی رشد ایجاد ترجیح برای برند و برتری برای برند و در ادامهی آن افزایش سهم بازار از اهداف اصلی است. توجه: با توجه به موجودی و قیمت های بازار و اختلاف قیمت کارت های گرافیک بدون گارانتی با مدل های گارانتی دار، باید خودتان تصمیم بگیرید که قیمت پایین تر یا داشتن گارانتی را ترجیح می دهید. همچنین در آخر اگر باز هم دچار تردید شدید، از متخصصین شهر سخت افزار مشاوره رایگان بگیرید. اگر هم بتوانید یک کارت RX 6600 XT از برندی جز بایوستار بیابید، کم و بیش با RTX 3060 قابل مقایسه است. بنابراین حتی اگر یک پردازش فقط سطحی باشد، یک توهم از فهم آن ایجاد میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار