خدمات امداد رایانه پشتیبانی شبکه کامپیوتر خدمات در محل کارا سورین

در پشتیبانی حضوری، متخصص شبکه در محل مشتری حاضر می شود و مشکلات مربوط به شبکه را رفع می کند. اما در پشتیبانی آنلاین، متخصص شبکه به صورت ریموت کارهای شبکه را انجام می دهد. متخصص شبکه با این روش به شبکه ریموت زده و مواردی که امکان دارد به صورت آنلاین انجام می دهد. در صورتی که کارها به صورت آنلاین انجام نشود، نیروی متخصص به محل مشتری اعزام می شود. خدمات شبکه را می‌توان بر اساس نوع کارکردی آن به دو دسته خدمات پسیو و خدمات اکتیو شبکه دسته بندی کرد.

اتصال تمامی دستگاه ها به وسیله این شبکه صورت می پذیرد و تمامی اطلاعات و دیتاها در این بستر منتقل می شود. نصب شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی از آن دسترسی به تمام بخش های سخت افزاری و نرم افزاری را در یک بستر واحد فراهم می آورد. هر کدام از خطوط ارتباطی، سرور، سوئیچ ها، رایانه ها، چاپگرها و یا اتصال اینترنت ممکن است دچار مشکل یا اختلال شوند. در این زمان است که کار پشتیبان شبکه شروع می شود و به سرعت این مشکلات را بر طرف می کند. این فرد با مدیریت پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری می تواند تمام مشکلات رخ داده را رفع نمیاد. شبکه های کامپیوتر مجموعه ای از کامپیوترها و سخت افزارها هستند که در قالب یک شبکه به هم متصل شده اند.

ضرورت استفاده از پشتیبانی 24 ساعته ایجاب می کند که از خدمات یک شرکت شبانه روزی بهره ببرند. در سال های اخیر پیشگام رایانه در ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان خود موفق عمل کرده است. سازمان‌ها باید تلاش کنند تا داده‌ها و برنامه‌های کاربردی ابری حساس را فقط توسط کاربران مجاز از طریق اتصالات بسیار امن قابل دسترسی باشند و سازمان سوابق دسترسی و مجوزها را حفظ کند. برای تحقق کامل مزایای امنیت سایبری، سازمان ها باید کنترل های امنیتی را به عنوان بخشی از هر راه حل شبکه کامپیوتر، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی کنند. شرکت پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه خدمات مشاوره استراتژیک را برای کمک به سازمان‌ها برای رسیدگی به مدیریت ریسک سایبری به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تحول شبکه ارائه می‌ کند. در این روش مشتریان، مشکلات (شبکه، نرم افزاری، سخت افزاری و …) خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.

  • آی تی پشتیبان با ابزارهای لازم، سناریو های متفاوت و با تجربه چندین ساله، موضوع امنیت در پشتیبانی شبکه را به خوبی درک کرده و آن را اجرا می کند.
  • دوربین مداربسته تحت شبکه، نگهداری دستگاه های الکترونیکی مانند سیستم های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب، برق اضطراری UPS و … هستند.
  • جهت دریافت مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه خدمات نصب شبکه و نگهداری و پشتیبانی شبکه کامپیوتری و دریافت پیش فاکتور، با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط باشید.
  • ما روی سیستم های حساس شما نه تنها در ساعات کاری بلکه به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته نظارت خواهیم داشت و به شما این اطمینان را خواهیم داد که در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
  • یک متخصص پشتیبانی شبکه ممکن است بخشی از تیم پشتیبانی داخلی IT سازمان باشد یا به عنوان بخشی از کارکنان پشتیبانی فنی یک ارائه دهنده فناوری شبکه شخص ثالث.

سرویس 7/24 کامل ترین خدمات پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان است و بیشتر برای کسب و کارهایی که سرویس دهی آن ها همیشگی است ارائه می شود. برای مثال بانک ها و خدماتی که به صورت شبانه روزی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد شامل پشتیبانی آی تی خدمات تخصصی شبکه پشتیبان می شوند. قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان طبق تجربه 10 ساله به گونه ای تدوین شده است که نیاز اکثر مجموعه ها را به درستی برطرف می شود، با این حال قرارداد پشتیبانی از سمت مجموعه سرویس گیرنده قابلیت تغییر را نیز دارد. موقع انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه، از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که همیشه دردسترس باشد و کار را به موقع انجام دهد. خوشبختانه مشتریان شرکت رایان پشتیبان همیشه از خدمات ما رضایت کامل داشته‌اند.

تماس با سرویس رایانه

خدمات امداد رایانه پشتیبانی شبکه کامپیوتر خدمات در محل کارا سورین

شما می توانید تمام خدمات کامپیوتری مورد نیاز خود را از شرکت پیشگام رایانه دریافت نمایید. تمامی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد استفاده در شبکه های کامپیوتری باید به صورت هفتگی یا ماهانه به روز رسانی و عیب یابی شوند. اگر برای اتصال کارمندان و مشتریان برای سرعت بخشیدن به کارها از شبکه کامپیوتری در محل کار خود استفاده می کنید، پس باید مفهوم خدمات پشتیبانی شبکه را به معنای واقعی درک کنید.

معرفی عنوان شغلی پشتیبان شبکه و پاسخ به این سوال که یک نیروی کارشناس پشتیبانی شبکه های کامپیوتری کیست و چه مهارت ها و وظایفی دارد و بازار کار و وضع حقوق و درآمد او چگونه است؟ را در این مقاله بخوانید. ، مشتریان عزیز می توانند درخواست پشتیبانی از سرویس ها، راهکارهای تخصصی و خدمات شبکه خود را در قسمت پشتیبانی مربوطه به صورت آنلاین و در قالب تیکت به اطلاع کارشناسان پشتیبانی فنی شبکه و سرویس ها و راهکارهای تخصصی IT گروه پال نت برسانند. در پایان ماه گزارش جامعی نیز از فعالیت های صورت گرفته در قالب سرویس و خدمات پشتیبانی به مشتریان گروه ارائه می گردد و در همین سامانه نیز قابل مشاهده می باشد.

· سرویس های نرم افزاری مورد استفاده

پشتیبانی شبکه اطمینان می دهد که دستگاه ها سالم هستند و سخت افزار، نرم افزار و دستگاه های شخصی شما با یکدیگر سازگار کار می کنند. طراحی و نقشه برداری شبکه، کابل کشی، چیدمان رک، بهینه سازی زیرساخت، راه اندازی اتاق سرور، راه اندازی تجهیزات اعلام حریق، نصب سوئیچ و روتر، کانال کشی شبکه و … از جمله خدمات پسیو می باشد. نصب و پشتیبانی سیستم های کامپیوتری بخشی از خدمات شرکت پیشگام رایانه است. انواع پشتیبانی تخصصی شبکه کامپیوتر و نصب و نگهداری از آن در این مجموعه به صورت تخصصی انجام می شود. پیشگام رایانه به عنوان تخصصی ترین و بهترین شرکت شبکه تهران آماده خدمات دهی دائمی و یا موقت به سازمان ها و شرکت ها است. به هرگونه نصب نرم افزار شبکه، به روز رسانی و آپدیت نرم افزاری، پیکربندی نرم افزار و… خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه اطلاق می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار