دوره آموزش صرافی کوینکس CoinEx رایگان فروشگاه ایران ریچ

اگه این برنامه رو ندارین اسمش رو سرچ کنین و نصب کنین و اگه دارین، گزینه next رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین. در این صفحه مطابق تصویر زیر کافی است ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. در این صفحه شما یک کد ویژه و یک qr code را مشاهده می کنید که در ادامه باید آن را در گوگل آنالیز کنید. لازم به ذکر است در ادامه ثبت نام کوینکس با گوشی و ارتقاء امنیت آن باید این کد را در جایی مناسب نگهداری کنید تا بعدا بتوانید به آن دسترسی دوباره داشته باشید.

پس روی گزینه‌ی اول TOTP کلیک می‌کنیم و در ادامه صفحه زیر را مشاهده می‌کنید. که در این صفحه به شما لینک‌های دانلود از دو اپلیکیشن برای دریافت رمز یک‌بارمصرف پیشنهاد می‌کند که ما همان اپ Google Authenticator را پیشنهاد می‌کنیم. پس اگر اپ Google Authenticator را نصب کرده‌اید، روی دکمه Next در پایین صفحه کلیک می‌کنید که به معنی این هست که اپ Authenticator را از قبل نصب کرده‌اید. قسمت اول که عنوان آن ۲FA هست از شما می‌خواهد که امنیت حساب خود را بالا ببرید که دو گزینه برای شما قرار داده شده است و از شما می‌خواهد حداقل یکی از گزینه‌ها را فعال کنید تا امنیت حساب خود را بالا ببرید. در این مقاله سعی شده است به آموزش تصویری نسخه اپلیکیشن صرافی کوینکس پرداخته شود، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع بشود.

صرافی کوینکس زبان فارسی را پشتیبانی می کند اما صرافی بایننس زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است در ذهن خیلی از کابران پیش آید ، تفاوت صرافی کوینکس و بایننس می باشد . هر دو صرافی از صرافی های متمرکز و محبوب در زمینه ارز های دیجیتال می باشند و هر دو در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده اند. کوینکس از روش احراز هویت دو مرحله برای ورود و برداشت استفاده می کند. اگر آدرس آی پی کاربر بصورت غیر عادی و طی یک دوره کوتاه تغییر کند، صرافی کوینکس مراتب را سریعا از طریق پیامک و یا ایمیل به کاربر اعلام می کند. منظور از معامله اسپات ، مبادله فیزیکی یک ابزار مالی و تحویل فوری آن است.

دوره آموزش صرافی کوینکس CoinEx رایگان فروشگاه ایران ریچ

اطلاعات اصلی را (کشور، نام و نام خانوادگی) به درستی وارد کنید. همچنین پیامی ظاهر می گردد که اپلیکیشنی را برای سیستم عامل های اندروید یا iOS و یا Google authenticator دانلود و نصب نمایید. پس از کلیک بر روی عبارت گرفتن کد، پازلی ظاهر می شود که به سرعت می توان کامل کرد.

لیست دای DAI⭐️⭐️⭐️ در صرافی کوینکس CoinEx

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ورود به اکانت کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

فقط کاربرانی که با لینک یا کد ارجاع شما در کوینکس ثبت نام می‌کنند، جزء کاربران ارجاعی شما هستند. اگر کاربران هیچ کد ارجاعی را در حین ثبت نام وارد نکرده باشند، اما شما اولین فرستنده بسته قرمز به آنها باشید، می‌توانید آنها را به عنوان ارجاع دهنده خود به شمار آورید. اگر کاربر صرافی کوینکس هستید، احتمالا تاکنون درباره پاداش ارجاع coinex چیزی شنیده‌اید. شاید بپرسید که پاداش ارجاع دقیقا چیست؟ اجازه دهید این پاداش را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.

بهترین زمان برای حذف اکانت کوینکس

– اگر شماره موبایل خود را هم ثبت کرده باشید، می تونید به کوینکس، اطلاع بدهید که این شماره موبایل شماست تا اطمینان آنها جلب شود که حساب، مال شماست. برای مثال شما با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس شده و با ۱۰۰ دلار از آن معامله انجام می‌دهید، پس از مدتی وارد ضرر شده و معامله به عدد لیکوئید نزدیک می‌شود. در این حالت، ۹۰۰ دلار موجود در اکانت فیوچرز که با آن معامله‌ای انجام نداده‌اید به‌عنوان پشتوانه لیکوئید عمل کرده و عدد لیکوئید را به تعویق می‌اندازد.

اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی برای شما باشد. خیر برای شارژ حساب کوینکس خود باید از رمز ارزهای رایج مثل تتر یا دای استفاده کنید. روی قسمت سمت راست کلیک کنید تا یک کد منحصربه‌فرد در صفحه کارت ویزیت شما آماده شود. هنگامی که دوستان شما حساب‌های خود را با استفاده از کد شما ثبت کنند، به شما ارجاع داده می‌شوند. این قسمت که به اطلاعات حساب معروفه رو هم توضیح دادیم و حالا میخوایم به قسمت بعدی یعنی تنظیمات امنیتی که قسمت مهمی هم هست اشاره کنیم و افزایش امنیت حساب کوینکس رو انجام بدیم. همچنین با خرید و نگهداری توکن CET که مربوط به اکوسیستم کوینکس می باشد می تواند تخفیف بیشتری نیز بر روی معاملات خود داشته باشید و کارمزدهای خود را با این توکن پرداخت کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار