شارژ کارتریج، قیمت شارژ کارتریج در محل آچارباز

شارژ کارتریج، قیمت شارژ کارتریج در محل آچارباز

اما امروزه برخی از مراکز شارژ کارتریج، وکیوم را جایگزین فرچه شارژ کارتریج پرینترهای لیزری رنگی کرده‌اند. با توجه به نکات گفته شده، در هنگام شارژ کارتریج باید بسیار دقت کرد و تمامی مراحل را در نظر گرفت. زیرا با رعایت نکردن هریک از موارد گفته شده، نه تنها در هزینه‌های پرینتر صرفه جویی نخواهید کرد، بلکه به آن خسارت نیز خواهید زد. برای ثبت درخواست شارژ کارتریج کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه، یا ازطریق اپلیکیشن آچارباز درخواست خود را ثبت کنید.

چنانچه شما جزو افرادی هستید که از دستگاه پرینتر رنگی استفاده می‌نمایید، توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را بخوانید. اولویت ما برای انجام شارژ کارتریج، ارسال کارتریج های شما به محل تعمیرگاه تخصصی کارتریج الوکارتریج است. چرا که در تعمیرگاه تمام ابزارهای مورد نیاز و همچنین ابزارهای کمکی در کنار سرویسکار کارتریج هستند، اما در محل شما ابزارهای محدودی را می توانند همراه داشته باشند.

  • در ادامه دوره آموزش شارژ کارتریج را به طور کامل معرفی می کنیم و از ویژگی ها و مزیت های این دوره آموزشی سخن می گوییم.
  • کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از بررسی دستگاه و بسته به مدل فتوکپی، اقدام به تعویض یا شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن می کنند.
  • قطعاتی که برای دستگاه پرینتر یا کپی شما استفاده میشود ، قطعات درجه یک (اورجینال) میباشد .
  • برای آشنایی کامل و جامع با تفاوت های انواع مختلف کارتریج ها، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را نیز مطالعه فرمایید.
  • تمامی مطالب و محصولات این وب سایت متعلق به وب سایت ایران چاپگر میباشد لذا کپی برداری از آن با ذکر منبع بلا مانع میباشد.

به این نکته توجه داشته باشید که درام، حساس‎ترین قطعه کارتریج است که عمل چاپ را انجام می‎دهد. در نتیجه هنگام کار با آن مراقب باشید ضربه‌ایی به آن وارد نشود. ابتدا کارتریج تونر را از پرینتر لیزری بیرون بکشید، سپس پیچی که بر روی پوشش جانبی آن قرار دارد را با استفاده از پیچ‌گوشتی چهار سو باز کنید. تفاوت کارتریج تونر و یونیت درام در چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم در بیشتر پرینتر ها این دو محصول به صورت یکجا بر روی چاپگر تعبیه شده اند اما شرکت های سازنده بزرگی از این تکنولوژی به صورت مجزا استفاده کرده اند. هر آنچه را برای چاپ یک تصویر لازم دارید در یک پرینتر خانگی وجود دارد و می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. رقابت شدیدی در عرضه ی پرینترهای خانگی میان HP ، Epson ، Canon و …

البته ممکن است در طول روند شارژ متوجه شویم که کارتریج یا پرینتر نیاز به تعمیر دارد. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای پرینترها به وجود می‌آید، تمام شدن جوهر یا تونر کارتریج است. اگر پرینت‌های شما کمرنگ هستند یا پرینتر به درستی کار نمی‌کند و کارایی قبل را ندارد، به احتمال زیاد کارتریج آن تمام شده و نیاز به شارژ دارد. زیرا اگر کارتریج مدت زمان طولانی استفاده نشده و شارژ نشود، خشک شده و دیگر قابل شارژ مجدد نیست و مجبور به تعویض آن خواهید شد. البته دستگاه‌های جدید دارای یک صفحه نمایشگر هستند که زمان اتمام کارتریج به شما هشدار می‌دهند و این کار را برای شما آسان می‌کند. این پودرها در کارتریج پرینترهای سیاه سفید به صورت تگ رنگی یعنی مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در کارتریج پرینترهای رنگی در چهار رنگ مشکی، زرد، آبی و قرمز موجود هستند.

و در زمان شارژ کارتریج باید جوهر مختص به همان نوع از پرینتر استفاده شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار