شهرکاغذ دیواری محصولات جدید شهر کاغذ دیواری معرفی انواع پرده، پرده پانچی

همان طور که از نام آن مشخص است، معمولا تصویر یک یا چند پروانه آزاد را روی پرده پانچ چاپ می شود. طرح پروانه ای یکی از زیباترین و بهترین مدل های پرده می باشد و به جرات می توان گفت، دکوراسیون هر فضایی را کاملا نفس گیر میکند. ارتباط بین گل و پروانه در دنیای واقعی بسیار عمیق میباشد، به همین دلیل توصیه می کنیم پرده های طرح گل و پروانه را با یکدیگر به کار ببرید تا ترکیب زیبایی را در دکوراسیون منزل خود خلق کنید. پرده های ساده چطور می توانند دکوراسیون منزل را تغییر دهند؟ تصور شما کاملا صحیح است. درست است که پرده های ساده تغییر چندانی در طراحی داخلی پذیرایی و اتاق خواب ایجاد نمیکنند اما پرده های طرح دار و چاپی می توانند دکوراسیون شما را زیر و رو کنند زیرا می توانند توجه تمام افراد خانه را به خود جلب کنند.

گروه تولیدی پرده شاپ با بیش از یک دهه تجربه مفتخر به ارائه انواع پرده های اماده درمتنوع ترین رنگ ها شده است تمامی مجموعه در تلاش اند تا تمامی محصولات در بهترین کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه شود. همچنین برای پنجره های بزرگتر میتوانید دو طرف آن را از پرده چاپی استفاده کنید و وسط آن را از حریر پانچی یا تورکتان پانچی استفاده کنید. ابتدا عرض پنجره را اندازه بزنید و از هر طرف ده سانتی متر به اندازه اضافه کنید (اینکار برای این است که پرده بطور کامل پنجره را پوشش دهد). پرده پانچی به پرده ای گفته می‌شود که در قسمت بالای پرده از حلقه های فلزی یا پلاستیکی استفاده شده و برای نصب آن نیازی به گیره پرده های قدیمی نیست.

بنابراین اگر از علاقه‌مندان به طبیعت هستید این طرح را برای دکوراسیون داخلی منزل خود ویستا پرده انتخاب کنید. در واقع با نصب این نوع پرده می‌توانید فضای اتاق پذیرایی کلاسیک یا آشپزخانه کلاسیک خود را لوکس‌تر و بسیار شیک جلوه دهید. بنابراین اگر چیدمان پذیرایی شما با مبلمان سلطنتی و تابلوهای اعیانی دکور شده است برای تکمیل آن حتما پرده کلاسیک طرح داماسک پانچی انتخاب کنید تا فضای کلاسیک منحصربه‌فردی شکل بگیرد. وجود پرده‌های پانچ با طرح‌های مذکور میتواند آرامش دلچسبی در فضای مورد نظرتان ایجاد کند. به همین دلیل پرده طرح سنتی پانچ را برای دکوراسیون سنتی اتاق پذیرایی و اتاق خواب انتخاب ایده‌آلی می‌دانند. به عنوان مثال اگر برای دکوراسیون خود مبلمان سلطنتی انتخاب کرده‌اید، حال به جهت هماهنگی بیشتر پرده‌ی پانچ با دکوراسیون سلطنتی، می‌توانید برای روی میل پرده کتیبه‌ای کار شده ( منبت کاری) سفارش دهید.

می‌توانید در سایت مجموعه و یا آرشیو موجود در فروشگاه نمونه کارها را ببینید. برای پانچ پرده از نوار پانچ استفاده می‌شود و به همین دلیل نصب آن بسیار ساده است. قیمت پرده پانچی اتاق خواب ارزان‌تر از انواع پرده‌ پلیسه است؛ زیرا از پارچه کمتری در آن استفاده می‌شود. در زمان خرید پرده پانچی اتاق خواب به جنس و رنگ میله پرده و هماهنگی آن با حلقه‌های پانچ دقت کنید. پرده‌های پانچ به‌سادگی از میله پرده جدا می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی با توجه به ویژگی‌های جنس پارچه به‌صورت دستی یا در ماشین لباسشویی بشویید.

پردهای پانچی با طرح حیوانات

شهرکاغذ دیواری محصولات جدید شهر کاغذ دیواری معرفی انواع پرده، پرده پانچی

تنوع طرح و رنگ این دسته از پرده ها بی نظیر بوده و همین امر نیز باعث شده تا انعطاف پذیری خوبی با انواع دکوراسیون فضاهای مختلف موجود در خانه را داشته باشد. در فروشگاه اینترنتی منزل می توانید جدیدترین مدل های پرده پانچ را مشاهده و به صورت آنلاین سفارش دهید. انواع پرده آماده از نظر ارتفاع بستگی به سلیقه و اندازه بلندی پنجره منزل مشتری دارد. این محصول در 3 ارتفاع 280، 250 و 200 سانتی متر قابل سفارش خواهد بود. البته برای سفارش عرض و ارتفاع دلخواه خود می‌توانید با دفتر فروش تماس بگیرد.

پرده آماده پانچی تاتی مدل 25601

پرده‌ها یکی از المان‌های زیبایی‌بخش در منزل و محل کار به شمار می‌آیند، تا جایی‌که تصور خانه ایرانی بدون حداقل یک پرده غیر ممکن خواهد بود. ایرانیان نصب پرده بر روی پنجره را از اصلی‌ترین اقدامات لازم در تکمیل دکوراسیون داخلی می‌دانند و برای تهیه آن هزینه زیادی می‌کنند. جنس پارچه ساتن (اطلس) دارای سطحی صاف، یک‌دست و براق، و مناسب پرده اتاق خواب بزرگسالان است. پرده پانچی هازان تقریبا شکل گونی بافت و گرم دارد و به سبب قیمت ارزان پرفروش ترین می‌باشد و خرید آن به صرفه بودن است. برای نصب پرده پانچی نیاز به چوب پرده مخصوص پرده پانچی میباشد که می‌توانید از قسمت چوب پرده پانچی آن را سفارش دهید. کافی است بعد از دوخت نوار پرده در فواصل منظم و به صورت زوج به اندازه حلقه ها نوار را سوراخ نمایید و حلقه را وصل کنید.

یکی از محبوب ترین انواع پرده‌ها که امروزه در سرتاسر دنیا استفاده زیادی از آن می‌شود، پرده پانچ ساده یا پرده آماده است. منظور از عبارت آماده، پرده‌هایی هستند که بعد از دوخته شدن، حلقه هایی بر روی آن تعبیه شده و بلافاصله بعد از خرید به راحتی نصب می‌شوند و نیاز به تخصص خاصی برای نصب ندارد. در ادامه توضیحات تکمیلی راجع به این محصول پرطرفدار، ویژگی‌ها و کاربرد آن و در نهایت نحوه خرید بیان می‌کنیم. اگر فرزند شما در سنی است که می تواند حرف بزند یا حتی تصمیم گیری کند، بهتر است از آن ها سوال بپرسید و هر پرده ای که بیشتر دوس داشتند را انتخاب نمایید. در واقع ممکن است کودکان زیاد با پرده های اتاق خود بازی کنند و یا حتی بخواهند به دلیل شکل و تصاویر موجود بر روی آن، به شخصیت ها دست بزنند.

(عرض پنجره 170 سانتی متر است روبه بالا گرد میکنیم میشود 200 سانتی متر سپس بعلاوه یک میکنم و عدد three به دست می‌آید). پرده ی هازان برد به راحتی با چند حلقه و چوب پرده نصب می‌شود و هرگز برای نصب دچار مشکل نخواهید شد . این پرده ها پارچه‌هایی کلفت داشته درصد زیادی از آن ها از نخ و پنبه می باشند و طرحی ندارند. به دلیل ظاهری بسیار ساده و مینیمالیستی که دارد برای دکوراسیون مدرن و مینیمال انتخابی عالی است. البته این سادگی نه تنها از استایل آن نمی کاهد، بلکه آن را زیباتر و مجلل تر می کند.

والدین باید تم هایی از این شخصیت ها برای آن ها به ارمغان آورند تا کودک با خوشحالی وارد اتاق خود شود و وقت بگذراند.‌ پرده پانچ کودک، مدل جدیدی از پرده ها می باشند که برای کودکان طراحی شده اند. این پرده ها معمولا یا عکس هایی از شخصیت های کارتونی و انیمیشنی مشهور می باشند و یا با استفاده از رنگ های شاد در ساخت آن ها باعث شده اند تا پرده، مخصوص کودکان باشد. پرده های‌ پانچ کودکان از نظر جنس و کیفیت پارچه تفاوتی با دیگر پرده های پانچ ندارند و تنها از نظر مدل و طرح متفاوت اند.

  • لازم بذکر است کارشناسان ما در تمامی مراحل خرید (اندازه‌گیری، انتخاب پارچه و رنگ و نصب) به صورت رایگان آماده مشاوره به شما عزیزان خواهند بود.
  • پرده پانچ مخمل چاپی دو نوع ایرانی و خارجی دارد که هر دو در چاپ دی قم موجود و قابل سفارش و خرید اینتزنتی و حضوری است.
  • این نوع پرده به لطف داشتن حلقه های قسمت بالایی خود، به راحتی قابل تنظیم هستند.
  • به نوعی که می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد و دوباره نصب نمود.
  • اما در صورتی که ست مبلمان مدرن شما دارای طرح و رنگ‌های مختلفی باشد یا از کاغذ دیواری طرح‌دار با رنگ‌بندی شاد استفاده کرده‌اید، حتما پرده‌ای پانچ با یکی از رنگ‌های موجود در دکوراسیون خانه تهیه کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار