طراحی سایت چیست؟ چگونه طراح سایت شوم؟ l وبکیما

ما با اطمینان خاطر، پذیرای سفارش طراحی وبسایت شما با گرافیک اختصاصی و ارزان هستیم. شما میتونید از روش های بازاریابی آنلاین استفاده کنید و یا از خدمات تبلیغاتی سرویس گوگل استفاده کنید. البته بسته به نوع سایت و خدمت ارائه شده، سئو سایت می تواند بهترین گزینه برای جذب مخاطب و افزایش فروش شما باشد. البته این امر زمانی محقق می شود که طراحی سایت ما اصولی و با فناوری های به روز و تست شده طراحی وبسایت انجام شود. یعنی هر طراحی سایتی تضمین فروش بیشتر و نتیجه گرفتن ما از وبسایت نیست.

قالب‌های متنوع و زیبا

طراحی سایت چیست؟ چگونه طراح سایت شوم؟ l وبکیما

تیم طراحی سایت وب پویا به نحوی سایت های خود را طراحی کرده است که در سریعترین زمان ممکن برای کاربر باز شوند. با افتخار تمام می‌توانیم امروز اعلام کنیم که در 10 سال گذشته، به انتخاب اول کسب‌وکارها تبدیل شده‌ایم. استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های متوسط و برندهای بزرگی که با استفاده از خدمات طراحی سایت و هک رشد وبسیما به جایگاهی شایسته در وب رسیدند و هنوز هم قله‌های زیادی در پیش رو دارند. در طیِ 10 سال گذشته سعی کردیم ابتدا هویت خودمان را خلق کنیم، وبسیما را توسعه دهیم و از تجربیات خود و دانش روز بازاریابی و برندینگ برای سایر کسب و کارها استفاده کنیم.

با استفاده از این نرم افزار طراحی سایت و بدون داشتن دانش خاصی برای طراحی می‌توانید سایت و قالب مورد نظر خود را به آسانی با استفاده از ابزار و الگو‌های نرم افزار، طراحی و آماده کنید. از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به داشتن بیش از 30 قالب آماده اشاره کرد. نرم افزار طراحی سایت Google Web Designer ، یک نرم افزار طراحی سایت پیشرفته است که به شما امکان طراحی و ساخت صفحات HTML5 و سایر محتواهای وب با استفاده از رابط بصری و کد یکپارچه را می‌دهد. با تسلط به زبان‌های HTML و CSS، قادر به طراحی صفحات وب ایستا خواهید بود.

اگه دوستان به دنبال اموزش طراحی سایت هستند و شاید توی سایت های دیگه دوره های مشابه پیدا بشه اما بنده به دودلیل این دوره رو پیشنهاد میکنم. بله، دوره جامع نسبت به دوره‌های قبلی کامل‌تر است و شامل بخش‌هایی می‌شود که در دوره‌های قبلی وجود نداشت. بخش‌های دیگر دوره هم به صورت کامل دوباره ضبط شده و از تکنولوژی‌های بروز استفاده شده.

  • اگر ما خدماتی برای انتشار و تبلیغ یا محصولی برای فروش بخواهیم ارائه دهیم، طراحی وب راهکار مناسبی برای تبلیغ به حساب می آید.
  • پیشنهاد میکنیم اگر برای یک طراحی سایت حرفه ای دارید، بدون معطلی با سه سوت وب تماس بگیرید.
  • با استفاده از ابزارهای سئو وبزی و مطالعه راهنمای سئو وبزی می توانید به رتبه های برتر گوگل دست پیدا کنید و مشتریان زیادی به دست بیاورید.
  • در این دوره از فیلم آموزش طراحی سایت وردپرسی اول قالب سایت را با استفاده از HTML و CSS طراحی می کنیم و سپس آن را با استفاده از PHP به وردپرس تبدیل می کنیم .
  • ساخت سایت با سی فایو اصلا نیازی به دانش طراحی سایت ندارد؛ شما بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش طراحی سایت، می‌توانید سایتتان را راه‌اندازی و مدیریت کنید.

امروزه در کشور ما نیز تجارت الکترونیک به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مندند کسب‌و‌کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کنند، به جرئت می‌توان گفت اولین قدم برای شروع تجارت الکترونیک واقعی، داشتن یک وبسایت است. طرح وب به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در وبگاه می‌گویند که معرف محتوا و مطالب آن وب سایت می‌باشد. طرح وب جلوه بصری هدف وبگاه است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن مخاطب را با خود درگیر می‌کند. البته در نظر داشته باشید که سایتهای پویا و پرتال‌ها نیز مجهز به سیستم مدیریت محتوا هستند اما آنچه که در CMSها متفاوت است طراحی آن‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوای آن‌ها برای مصارف خاص است. وبسایت یا تارنما یا وب‌گاه مجموعه‌ای از فایل‌های مختلف اعم از تصاویر، متون یا فایل‌های برنامه‌نویسی شده‌است که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده‌اند. این فایل‌ها روی یک کامپیوتر «میزبان» یا «سرور» قرار می‌گیرند و با یک نام دامنه مشترک فراخوانی می‌شوند.

سه سوت وب ،تیم تخصصی طراحی وب تهران

مدتی نگذشت که برند تارینوتک فعالیت خودش رو رسما شروع کرد و روز به روز سعی و تلاشش رو برای پیشرفت و توسعه در فضای آنلاین بیشتر کرد و درحال حاضر به داشتن صدها مشتری راضی در این زمینه افتخار میکنه. تارینوتک مشتریان خودش رو مثل اعضای خانواده میدونه و اجازه نمیده در دنیای آنلاین آب توی دلشون تکون بخوره. مشتریان شما می توانند با جستجویی ساده به شما برسند و از خدمات شما بهره مند شود.

طراحی سایت بدون کدنویسی! حقیقت یا دروغ؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار