طراحی مغازه – همه چیز درباره طراحی نما و دکور مغازه – سپنتا

به عنوان مثال می توانید ازماکتهایی استفاده کنید که دقیقا مشابه اجناس شما هستند؛ اما در ابعاد بزرگترساخته شدهاند. در نظر داشته باشید که در طراحی دکور داخلی تجاری فقط از یک متریال برای استفاده ملزومات کنید؛ به طور مثال اگر طرح چوب را انتخاب میکنید دیگر از چرم در سایر لوازم مورد استفاده شده در دکور استفاده نکنید؛ زیرا این کار باعث پراکندگی طراحی دکور داخلی تجاری میشود. برای اطلاع از قیمت طراحی دکوراسیون تیم حامی ساخت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همواره در دکوراسیونمغازه سوالاتی در ارتباط با اینکه بهترین رنگ برای دکور مغازه چیست درذهن افراد ایجاد می شود. شما میتوانیدمحصولات و اجناس خود را در ابعاد بزرگتر در ویترین به نمایش گذاشته و در این صورتمشتریان راحتتر با مغازه شما ارتباط خواهند گرفت. چیدمان شال و روسری زمستانی فضایی لوکس و مدرن را ایجاد می کند ولی با این حال شال های نخی و رنگارنگ و طرح دار تابستانی و بهاره؛ نیز ارزشی خاص خود دارد.

از آنجایی که اکثر محیطهای تجاری محل کسب و کار هستند، افراد با هدف جلب توجه اقدام به طراحی دکوراسیون تجاری میکنند تا ضمن ایجاد جذابیت در محیط، با روشهای بصری مختلف مشتریان و بازدیدکنندگان را به سمت کسب و کار خود جذب کنند. ویترین مغازه یک توضیح کلی از نوع کسب و کار و سبک کار شما دراختیار مشتری قرار می دهد. تنوع رنگ زیاد در ام دی اف نیز علت دیگریبر افزایش تعداد طرفداران این نوع دکور است. با توجه به اینکه بچه ها رشد می کنند و در سنین مختلفی قرار می گیرند؛ همچنین انسان ها در سن و سال های متفاوت، نیازها و سلایق به خصوصی نیز دارند، طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در نمای اتاق خواب آنها باعث می شود در هر سن و سالی که باشند و بخواهند دکور اتاق خود را تغییر دهند دست شان باز باشد و اگر خواستند حتی دیوار آجری اتاق خود را رنگ کنند. طراحی دکوراسیون تجاری به گونهای است که شما نمیتوانید هر سال آن را تغییر یا تعویض کنید؛ زیرا هزینه بالایی دارد و از طرفی زحمات و سختیهای خاصی دارد؛ به همین دلیل بهتر است از اول به دنبال بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تجاری باشید تا سالهای سال از آنچه طراحی شده لذت ببرید و سبک آن قدیمی نشود.

دیوارهای سفید شیری طرح دار و کفپوش سفید دارد. بهتر است بدانید که استفاده از رنگ سفید در کل فضا باعث ایجاد حس خستگی در مخاطب میشود پس پیشنهاد می کنیم از لکههای رنگی در دکوراسیون داخلی مغازه بهره مند شوید. درنتیجه هزینه ساخت ویترین و دکور مغازه کاهش پیدا می کنند.اما به طور کل نوع درخواست مشتری و نوع متریال موذد نظر نیز در برآورد قیمتساخت ویترین مغازه موثر هستند. روسری و در کل لباس ها باید مطابق مد روز تغییر کنند تا ذائقه مشتریان خود را تامین کند. به طور کلی نوع چیدمان ویترین وقفسه بندی مغازه باید به گونه ای باشد که در عین خاص بودن، احساس سردرگمی درخریدار ایجاد نکند. مهمترین مواردی کهقبل از اجرای دکوراسیون ویترین مغازه و طراحی دکوراسیونفروشگاهی باید مدنظر قرار داد عبارت اند از:موقعیت مکانی مغازه، سنمشتریان مورد نظر و همچنین نوع قشر مورد نظر است همه و همه باید در طراحیدکور مغازه لحاظ شود. طراحی نما باید با توجه به محصولی که مغازه ارائه میکند طراحی شود.نکته ای که اکثر فروشگاه های برند ان را رعایت کرده اند این است که از خود محصول ایده برای طراحی نمای تجاری می گیرند، این موضوع ماندگاری بیشتری در ذهن افراد دارد و بیشتر مورد پسند دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار فروشی است.

اطلاع از جزئیات و استانداردهای این حوزه بسیار مهم و حیاتی است؛ زیرا هر گونه اشتباهی در این زمینه موجب میشود تا فضای کاری شما کسل کننده و خسته کننده شود؛ از طرفی چون هزینه طراحی دکوراسیون تجاری معمولا بالاست بهتر است در هنگام سفارش پروژه کامل تحقیق کنید و دقت کافی داشته باشید. از شرکتهای طراحی دکوراسیون تجاری میتوانید در زمینه طراحی فضای تجاری و طراحی داخلی تجاری کمک بگیرید. ایرانادکور با بهره گیری از پرسنل متخصص در زمینه طراحی و تولید تجهیزات فروشگاهی با آخرین سبکها و استانداردهای دنیا، آماده ارائه خدمات خود به مشتریان گرامی می باشد .

در فروشگاه کفش زیبایی بخش ویترین و بخش داخلی مغازه از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد بنابراین بهتر است شما دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش و ویترین آن را به صورت کاربردی و همه پسند طراحی کنید. امروزه کسب و کارهای مختلف با طراحی یک دکور زیبا و جذاب و مشتری پسند تمام تلاش خود را می کنند که در فضای رقابتی پدید آمده، ، توجه مشتریان را به سوی استفاده از اجناس و محصولات خود جلب کنند. میتوانید یک از 5 دستگاه بسته بندی خانگی پرکاربرد را انتخاب کنید و به راه اندازی کسب و کار خانگی در منزل بپردازید. بنابراین نه تنها باید سعی کنید با توجه به طراحی داخلی مغازه موبایل رنگی را به کار ببرید، بلکه باید انواع توناژ آن رنگ را نیز انتخاب کنید. دکور مغازه لوازم آرایشی برای جذب مشتری خیلی مهم است و از آن جایی اکثر مشتریان و مصرف کنندگان لوازم آرایشی خانم های جوان؛ پس باید دارای دکوری شیک و جذاب باشد. در دکور ویترین بوتیک ورنگ دکور مغازه پوشاک استفاده از رنگ آبی ملائم می تواند تاثیر مثبتی برروی خریداران داشته باشد. به طور کلی رنگ های سفید، آبی و زرد در فروشگاه مد و لوازم زیبایی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند.

در ادامه به راهکارهای طراحی دکوراسیون مغازه و عوامل موثربر هزینه ساخت ویترین و هزینه ساخت دکور مغازه میپردازیم. هزینه ساخت دکور مغازه به چه عواملی بستگی دارد؟ دکوراسیون ویترینمغازه تا حدزیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. جهت طراحی دکوراسیون مغازه از مدل های زیادی می توان استفاده کرد و یا الهام گرفت که معمولا این مدل ها متشکل از متریال هایی هستند که به نوعی با یکدیگر ترکیب و تلفیق شده اند و در قسمت های مختلف فضای داخلی مورد استفاده قرار گرفته اند. ممکن است مدیران هتل دلمشغولی زیادی در رابطه با هزینه های طراحی داخلی هتل داشته باشند. با کمک از شرکتطراحی و ساخت دکور مغازه هوم سرویز می توانید تغییرات زیادی در کسب و کارخود ایجاد کنید. درکسب و کارهای کوچک مانند طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک، دکوراسیونآرایشگاه، ویترین موبایل فروشی در موارد بزرگتر مانند دکوربانک و غیره همه در جذب مشتری و کسب موفقیت آنها تاثیر بسزایی دارد.امروزه سطح توقعات افراد بالا رفته است و در صورتی که ظاهر یا ویترین جلویمغازه یا فروشگاه جذابیت نداشته باشد، نمی توان انتظار بازخورد خوبی همداشت. اولین مزیت این پروانه هویت دادن به کسب و کار شما خواهد بود.

حال این سوال پیش می آید که چه وجود چه عاملی در ظاهر این مغازه باعث شده تا توجه شما را در میان انبوهی از فروشگاه ها جذب خود کرده و در نهایت موجب خرید کردن شده در عین این که قصد خرید نداشته اید. یکی از محدودیت ها و تغییراتی که در قسمت های مختلف جهان صورت گرفته است این است که در حال حاضر در انگلستان ، دیگر مجاز به استفاده از شیشه های تمام قد در نمای خود نیستید. نام فروشگاه و شماره تماس درطراحی نمای مغازه باید قابل دید باشد. برای اجرای نمای کامپوزیت مغازه، نیاز به زیرسازی نما با استفاده از قوطی های فلزی می باشد که قیمت این قوطی ها، حدود 15.000 تا 30.000 تومان می باشد. به همین سبب است که ما پیشنهاد میکنیم حتماً قبل از انجام طراحی داخلی برای فضای مربوطه از طراحان قیمت نخواهید و بر مبنای آن قیمت تصمیم به طراحی داخلی نگیرید. در طراحی ویترین مغازه مدرن بهتراست از ورق های هایگلاس استفاده شود.

نورپردازی تاکیدی بهترین راه برای جلب توجه مراجعه کنندگان به سمت محصول مد نظرتان است. مثلا می توان از نقشه های گنج یا سوالات هیجان انگیز در ویتریناستفاده کنید که توجه افراد و مخصوصا جوانان را جلب می کند. نورهای رو به پایین، در حال گردش در فروشگاه هنری پرقدرت و قابل تنظیم ارائه می دهند. طراحان حامی ساخت با اجرای نورپردازی تاکیدی در مکانهای مورد نیاز مثل ویترین و تنظیم نور مناسب در سایر نقاط دکور مغازه شما، خیالتان را از بابت نورپردازی راحت میکنند. 3- لامپ های LED نور مخفی: این لامپ ها نسل جدید لامپها با نور بالا می باشند که به منظور استفاده در فضاهایی از سقف که باید از نور مخفی که ملایم ترین نوع نورپردازی در دکور فروشگاه است مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو توجه به دکوراسیون داخلی مغازه یکی از اقدامات مهمی است که هر مغازه دار برای تاسیس فروشگاه خود باید به آن توجه زیادی داشته باشد. رنگ و نوع مبلمان تاثیر زیادی بر دکوراسیون اتاق نشیمن دارد.

تقریبا همه ما دست کم یک بار به این نوع مغازه ها وارد شدهایم. فقط یک طراح ماهر و چیره دست نتیجه باکیفیت تحویل شما میدهد؛ پس در انتخاب طراح و تیم اجرایی دقت کنید. اماامروزه ساخت ویترین مغازه مدرن و مینیمال طراحی و اجرا می شود ودیگر نیازی نیست که تمام اجناس خود را از پشت ویترین به نمایش بگذارید تا مشتری هاجنس مورد نظر را انتخاب کنند. وجود سرپناه برای تداوم زندگی انسان الزامی بوده و رفته رفته با استفاده از عناصر محیطی مثل: شاخه، برگ، چوب، سنگ و انواع مصالح ساختمانی امروزی شکل و شمایل خاصی برای ساختمان محل زندگی خود ایجاد نماید.

میتوانید در هنگام طراحیدکوراسیون مغازه محصولات خود را به جای اینکه در ویترین در کنار هم قراربدهید، چند عدد از آنها را پشت سر یکدیگر قرار دهید. چون در این صورت های مربع، چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید. اگر صاحب فروشگاه لباس هستید، باید برای فروش بیشتر و جذب مشتری بر روی دکور مغازه خود کار کنید. به ارتفاع صحیح قرارگیری محصولاتو کالاهای خود اهمیت بدهید. نورپردازی در ویترین و دکوراسیونداخلی مغازه بسیار اهمیت دارند. از همین رو لازم است تا در دکوراسیون فروشگاهی به ترتیب قرار گرفتن عکس ها و پوسترها اهمیت ویژه ای داده شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار