عروسک انگشتی نمدی شخصیت های کارتونی اسباب بازی بندرعباس دیوار

هرچه این شباهت بیشتر باشد، بچه ها حس بهتری از بازی کردن با آن ها پیدا خواهند کرد. به همین دلیل بهتر است عروسک شخصیت های کارتونی را از فروشگاهی خریداری کنید که بالاترین کیفیت را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای خرید اینترنتی عروسک با کیفیت و تنوع بسیار بالا، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی یا توی ورلد اقدام کنید. تمام موجوداتی که در کارتون ها و انیمیشن ها شناخته شده و محبوب هستند را می توانید در دنیای اسباب بازی پیدا کنید. برای مثال عروسک پونی در رنگ، جنس و اندازه های مختلف، پی جی ماسک سبز، آبی و قرمز، عروسک های باکوگان در جنگ ستارگان، اکشن فیگور جسی، میکی موس، مینی موس و عروسک های بسیار دیگری را می توانید از دنیای اسباب بازی برای کودک خود بخرید. این عروسک ها با انواع لوازم جانبی یا با قطار و ماشین هایی که در کنارشان در نظر گرفته شده است جذابیت فوق العاده زیادی برای کودکان خواهند داشت.

آنها عروسک های کارتونی را به سایر عروسک ها ترجیح می دهند، زیرا بهتر می توانند با عروسک شخصیت کارتونی ارتباط برقرار کنند. کودکان با تماشای انیمیشن، با شخصیت های آن ارتباط عمیقی می گیرند و آنها را مانند دوست خود می پندارند. بانی نیک یک از برزگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، ین فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه . پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . بانی نیک یک از برزگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد .

اسباب‌بازی ها لوازم سرگرمی کودکان هستند که خلاقیت آنها را عروسک گربه نیز شکوفا می‌کنند. این لوازم در طرح و رنگ و مدل‌های متنوع روانه بازار می‌شوند و متناسب با سنین و جنسیت‌های مختلف هستند. امروزه کودکان ساعات زیادی از روز را صرف تماشای کارتون می‌کنند به همین دلیل شخصیت‌های کارتونی نقش مهمی در زندگی آنها ایفا می‌کنند. شخصیت‌های کارتنی از آن دسته اسباب‌بازی‌هایی هستند که بچه‌ها با هر گروه سنتی و جنسیتی به آنها علاقه دارند و از در دست گرفتن آنها به وجود می‌آیند.

اعضای بدن این اسباب بازی‌ها به صورت کاملا دقیق و ظریف طراحی شده و این می‌تواند در شناخت اعضای بدن به کودک کمک زیادی کند. تشخیص رنگ‌ها و شناختی که کودک از اطراف خود بدست می‌آورد مهمترین مزیت استفاده از این شخصیت‌های کارتونی است. کودکان علاقه ی زیادی به شخصیت های کارتونی دارند و با آن ها خو می گیرند. بچه ها از این شخصیت ها الگو برداری و رفتار هایشان را تقلید می کنند و در واقع با خرید عروسک شخصیت های کارتونی کودکان این فرصت را پیدا می کنند که شخصیت های محبوب یا قهرمان های خود را در دنیای واقعی در کنار خود ببینند.

عروسک انگشتی نمدی شخصیت های کارتونی اسباب بازی بندرعباس دیوار

این عروسک ها در قالب اکشن فیگور های با کیفیت از نظر سنی مرزی را بر نمی تابند و بزرگسالان را نیز به خود جذب می کنند. عروسک شخصیت های کارتونی عروسکی است که تاریخ انقضا ندارد و هر کودکی این اسباب بازی خاطره انگیز را تا سال های بزرگی برای خود نگه می دارد. انیمیشن ماجراجویانه و تخیلی بن تن نیز شخصیت های جذابی مثل بن تن و دیگر موجودات آن را وارد دنیای اسباب بازی ها کرده است. بسیاری از بچه ها علاقه ی زیادی به بن تن دارند به طوریکه انواع لوازم و وسایل با طرح بن تن مثل تی شرت، کوله پشتی و حتی لوازم اتاق خواب با طرح بن تن را درخواست می کنند. عروسک بن تن و بیگانه سبز و همچنین بن تن با زنجیر از جمله عروسک های موجود در فروشگاه توی ورلد هستند. بچه هایی که به شخصیت وودی علاقه دارند از داشتن چنین اکشن فیگوری خوشحال خواهند شد.

کیفیت شخصیت های عروسکی تولید شده در نی نی یوها چگونه است؟

عروسک ها و اجناس شخصیت های کارتونی از زیبایی مناسب و طراحی زیبایی برخوردار می باشند این اجناس برای کودکان و نوجوان ها مناسب می باشد ، البته بعضی از بزرگسالان نیز شیفته عروسک و اجناس شخصیت های کارتونی می باشند. به خاطر داشته باشیم که همیشه این کارتون ها و عروسک شخصیت های کارتونی برای کودک مفید نیست. کودکان بسیار رویا پردازند و می توانند در تخیلات خود غرق شده و برای آن ها امری طبیعی به حساب می آید.

  • اگر بچه ها در جمع دوستانشان عروسک بازی می کنند، فرصت میابند تا مهارت های اجتماعی مثل گفتگو، مشارکت، همکاری و… را یاد بگیرند.
  • با فالو کردن شبکه اجتماعی چیچیلاس در اینستاگرام از تخفیفات ویژه و محصولات جدید چیچیلاس مطلع شوید.
  • اکشن فیگورها برای اولین بار توسط هاسبرود در آمریکا مورد توجه قرار گرفت .
  • این سایت با فروش شخصیت‌های کارتونی به صورت ویژه توانسته محصولی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت را به دست مصرف‌کنندگان برساند و از این طریق رضایت آنها را به خوبی جلب کند.
  • عروسک های شخصیت کارتونی برای هردو جنسیت مناسب است و عروسک دخترانه یا عروسک پسرانه ندارد و اگر کودک از هر شخصیتی خوشش می آید می توانید همان را بخرید.

هنر روز فعالیت خود را از سال 1393 در حوزه فروش محصولات بافتنی دستباف و دوره های آموزشی بافت با قلاب آغاز نموده است. در این مدت توانسته ایم محصولات متنوعی را در حوزه عروسک های بافتنی، کلاه های عروسکی، لباس های مناسبتی کودکان، عروسک های نمدی و بافت های ایرلندی ارائه نموده و همچنین دوره های حضوری و غیر حضوری متعددی را با موفقیت برگزار نماییم. عروسک های شخصیت کارتونی برای هردو جنسیت مناسب است و عروسک دخترانه یا عروسک پسرانه ندارد و اگر کودک از هر شخصیتی خوشش می آید می توانید همان را بخرید. در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که خیلی از کارتون های ایرانی توانسته جایگاه ویژه و به یاد ماندی در خاطر ما و بچه هایمان پیدا کند که از روی آن ها عروسک های زیادی ساخته شده است.

فروشندگان برای فروش از خدمات گسترده‌ای استفاده می‌کنند که بهترین آنها ارائه محصولات متنوع به همراه قیمت بروز است که شناخت مشتری را از اسباب بازی بهتر و راحت‌تر می‌کند. استقبال زیاد مردم به خرید این گونه هدایا برای کودکان زمینه را برای فروش بیشتر فراهم کرده است و باعث شده تا فرصتی مناسب هم برای تولید فراهم شود. این مرکز به صورت مستقیم با تولیدی همکاری می‌کند و می‌تواند اسباب بازی‌ها را با قیمت تولیدی به دست نصرف‌کنندگان برساند که برای آنها صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

ساخت عروسک شخصیت‌های کارتونی ایرانی

ماجرا از این قرار است که به سفارش کانون ۱۰۰ نمونه عروسک کچه (الیاف پشمی) از شخصیت‌های انیمیشنی ساخته می‌شود که تا امروز ۷۰ عروسک توسط چیستا تاجور و رادین ابراهیم‌پور تولید شده و بقیه هم به‌زودی آماده می‌شوند. چیستا تاجور، کارشناسی نقاشی از دانشگاه آزاد تهران دارد و رادین ابراهیم دارای دیپلم انیمیشن و دانشجوی رشته‌ گرافیک دانشگاه آزاد تهران است. قرار است به‌زودی این‌ عروسک‌ها در یک نمایشگاه مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار بگیرند و با حمایت سرمایه‌گذران داخلی به تولید انبوه برسند. همانگونه که می دانید دختر بچه ها از همان سال های اول زندگی خود علاقه زیادی به مادر شدن دارند و عروسک بهترین نمونه و مثال یک کودک است تا دختر بچه های عزیز با آن بازی کنند و در خیال خود برایعروسک مادر باشند. جنس عروسک ها متفاوت است، بعضی ازعروسک‌های کارتونی پولیشی هستند و برخی دیگر پلاستیکی مفصلی یا فیگور شخصیت کارتونی هستند. متاسفانه کمپانی های انیمیشن سازی امروزه برای جذب مخاطب بیشتر به ساخت شخصیت های کارتونی به شکل های غیرعادی پرداخته اند و یا در بیشتر کارتون ها خشونت فراوانی به چشم می خورد.

عروسک های رباتی، موزیکال و سخنگوی بازلایتر نیز با تنوع زیادی برای دوست داران انیمیشن داستان اسباب بازی ساخته شده است و در فروشگاه توی ورلد وجود دارد. قسمت های مختلف عروسک بازلایتر مثل دست و پای آن قابل حرکت دادن است و جذابیت آن را برای بچه ها بیشتر کرده است. هر کودکی با هر کارتونی که ارتباط بر قرار کرده باشدعروسکآن کارتون را دوست دارد. به عنوان مثال عروسک شخصیت کارتونی وودی که در انیمیشن داستان اسباب بازی هاست یا عروسک جسی که یکی دیگر از شخصیت های انیمیشن داستان اسباب بازی هاست دختر و پسر هردو از داشتن این عروسک ها خوشحال می شوند و کیف می کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار