فرار گروهی از زندان در تهران + ویدیو | allescape

فرار گروهی از زندان در تهران + ویدیو | allescape

شما، دوستان‌تان و فردی که قصد سورپرایز کردن آن را دارید، قبل از آغاز مهمانی درگیر یک بازی معمایی می‌شوید و به این ترتیب، خاطره‌ای متفاوت و به‌یادماندنی برای شما باقی خواهد ماند. پازل پارتی در واقع بازی طراحی شده مخصوص شما است و برای سفارش آن باید حداقل از چند هفته قبل اقدام کنید. اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.

نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران، اتاق فرار پرایوت زون است که در منطقه زعفرانیه قرار دارد.

حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در بازی و سرگرمی نظر گرفته شود. یک مجموعه تبهکاری شما را به عنوان سارق استخدام نموده تا به دفتر کار این کاراگاه برجسته مراجعه نموده و در مدت زمان 1 ساعت، مدارک پیدا شده توسط این کاراگاه را در مدت زمان کمتر از 1 ساعت پیدا کنید. اما متاسفانه به محض ورود بهه این دفتر، درب آن روی شما قفل خواهد شد. گروگان هم یک سناریو با فعالیت بدنی بسیار بالا است که شما و تیم ۴ تا ۸ نفره باید یک عملیات تعقیب و گریز انجام دهید و یک گروگان را آزاد کنید؛ در عین حال باید از دشمن هم فرار کنید.

  • بازی‌های فرار ابتدا به‌صورت بازی‌های کامپیوتری و موبایلی معرفی شدند، اما در فاصله کمی از ابداع آن‌ها، به شکل واقعی ایجاد شدند و در کل دنیا پخش شدند.
  • شما قرار است با هم به معبد سامو رفته و رموز این مکان مخوف را کشف کنید.
  • نامادری مریم از معروف‌ترین دعانویس‌های تهران بود و برای نوشتن طلسم‌ها به درخواست موکل خود از مو، ناخن و خون مریم استفاده می‌کرد.
  • اگر عاشق ژانر وحشت باشید و بخواهید سری به ترسناک ترین اتاق فرار تهران بزنید، باید اسکیپ مستر در شرق تهران را به یاد بیاورید.

در این قسمت به نکاتی که قبل از تجربه اسکیپ روم‌های ترسناک باید داشته باشید می‌پردازیم. یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند. برای رزرو بلیط اتاق فرار قاتل سریالی اطلاعات زیر به شما کمک می‌کند.

اتاق فرار دالون

در این صورت ویروس لاس پلاگاس به آن ها تزریق شده و آن ها را بسیار وحشی می کند. دولت برای مقابله با این فرد دیوانه، گروه رزیدنت را برای نجات انسان ها به مبارزه جیمز فرستاد که متاسفانه همه سربازها به قتل رسیدند. تصور کنید ویروس مرگباری سراسر دنیا را فرار گرفته و باعث شده جمعیت کره زمین کمتر از 2 میلیون نفر شود. حتی افرادی که زنده ماندند نیز همگی بینایی خود را از دست داده باشند و باعث کاهش جمعیت جهان شده است. تنها تعداد اندکی افراد بینا در دنیا وجود دارد که همگی داخل یک شکنجه گاه هستند و نابینایان نیز به دنبال این افراد برای پایان دادن به زندگی آن ها هستند. در این صورت شما وارد شکنجه گاهی می شوید که 60 دقیقه فرصت دارید تا اطلاعات افراد بینا را پیدا کرده و با نابودی آن ها جلوی نابودی نسل بینایان را بگیرید.

در اتاق فرار ترسناک وحشت نکنید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار