فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 طرح جدید کالا فرش-فرش شادرخ

در بررسی مزایای فرش 1200 شانه می توان به ظرافت و جلوه زیبای قالی اشاره کرد. شباهت این فرش های ظریف همانند قالی های دستباف 80 رج تبربز است و طرح ها و نگاره های آن با جزییات کامل واضح است. فشردگی، توپری بین ریشه ها، یکی دیگر از مزیت های فرش 1200 شانه است. فرش های 1200 شانه آکریلیک ویژگی هایی اعم از دوام بالا، مقاوم در برابر حرارت، نور، پاخور شدن برخوردار است و طول عمر بالایی دارد و الیاف آن به صورت دانه دانه روی سطح قالی 1200 شانه دیده می شود. فرش 1200 شانه آکریلیک هم از زیبایی برخوردار هستند و هم از دوام و مقاومت و طول عمر بسیار. همچنین تراکم بالا در فرش ماشینی 1200 شانه سبب می شود تا به هیچ عنوان ذرات ریز، آلودگی، مو و پرز بین ریشه های آن نفوذ نکنند.

  • از لحاظ عمر فرش ،فرشهای 700 شانه با توجه به طول پرز بلندتر آنها، در طول مدت زیاد دارای طول عمر بیشتری هستند.
  • تراکم 3600 در این فرش باعث شده با ریز بافت ترین فرش های دستباف ایرانی مثل فرش 85 رج دستباف برابر و قابل قیاس باشد.
  • در روش حضوری هم نیاز به تایید و تضمین فروش است که این نیز با توجه به مواردی چون مجوز تولید و فروش صورت می‌پذیرد.
  • فرش‌هایی که دارای نشان ثبت شده استاندارد هستند از نظر کیفی دارای کیفیت درجه‌یک می‌باشند، در شست‌وشو دارای رنگ ثابت هستند و در برابر کوبیدگی و سایش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و همچنین نشان دهنده صحت مشخصات شناسنامه آن فرش نیز است.
  • فرش 1200 شانه با کیفیت عالی بدون پرزدهی و ضد حساسیت بوده و رقیب اصلی فرش دستبافت است که زیبایی را در تولید فرش ماشینی بوجود اورده است.
  • همان طور که می دانید در این فرش فرورفتگی و برجستگی ها به علت نوع پرداخت فرش ایجاد می شود.

از بهترین جنس‌ نخ مورد استفاده در بافت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ می‌توان به نخ صد درصد اکریلیک هیت ست اشاره کرد که کیفیت بالاتری از فرشی دارد که با نخ فیلامنت یا پلی استر به دست خواهد آمد. قابلیت تولید فرش 1200 شانه گل برجسته دستباف گونه تنها توسط ماشین آلات به روز و پیشرفته‌ای چون HCIX2 امکان‌پذیر است که تولیدکنندگان به واسطه آن توانسته‌اند فرش با تراکم بالا را بدون عیب و نقص فنی تولید و ارائه نمایند. سرعت و دقت عمل بالای چنین دستگاه‌هایی سبب شده تا علاوه بر تولید فرش ماشینی درجه یک، با به کارگیری از الیاف بافت اکریلیک، از پارگی و در رفتگی نخ در حین سرعت بالای تولید نیز جلوگیری شود. چنین محصولاتی را می‌توان در رده‌بندی بافته‌های ظریف و ریزبافت و در عین حال درجه یک جای داد. نهایت ظرافت و زیبایی طرح نیز بدین واسطه از طریق چنین ماشین آلات پیشرفته‌ای همانند قالی‌های دستبافت با رچ شمار بالا برای محصولات رقم می‌خورد.

فروشگاه اینترنتی بست بافت بعنوان کامل ترین فروشگاه اینترنتی فرش در کشور، با فراهم سازی گستره ای از فرش های متنوع برای تمام اقشار جامعه و باب هر سلیقه ای . همه ی ما در این عصر پر از ترافیک های کاری، زمانی، و جاده ای ترجیح می دهیم تا با انتخاب روشی بهینه تا جای ممکن از این شلوغی ها به دور باشیم. از اینرو تصور یک خرید فرش خوب آنهم تنها با جستجو در سایت و با سفارش فرش یک خرید فوق العاده را رقم خواهد زد.

فرش 1200 شانه، ریزبافت و زیبا با تنوع طرح و رنگ

همین سبب شده این فرش فروش بالاتر و طرح های جدید و بیشتری داشته باشد. انواع فرش فانتزی و مدرن یا فرش های طرح کلاسیک با این شانه و تراکم 3600 در کارخانه فرش کاشان تولید می شوند. اگر شما دارید این مطلب را می خوانید بدین معنی است که به دنبال خرید فرش 1200 شانه ماشینی کاشان با طرح زیبا و جدید هستید.

نکته بسیار مهم بعدی، ضخامت فرش های 1200 شانه است که همانطور که در گذشته هم به ان اشاره کردیم این فرش ها به اندازه فرش های 700 شانه ضخیم نیست ولی به اندازه فرش های 1500 شانه هم نازک نیست. با توجه به تجربه ما در دکتر فرش، فرش های 1200 شانه بین تمامی فرش ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند که در ادامه سعی می کنیم به برخی از دلایل آن ها اشاره نماییم. حالا شروع کنید به شمردن تعداد گره های موجود در این 10 سانتی متر. اگر به دنبال خرید جهیزیه عروس هستید، حتماً فرش و قالی در لیست خرید شما قرار دا… یکی از نوآوری‌ها و خلاقیت‌هایی که طی چند سال اخیر در صنعت فرش ماشینی رخ‌داده ب… مجموعه فرش افرند در راستای تکریم مشتری و زیباسازی منازل و افزایش قدرت خرید مرد…

روش خرید حضوری

اگر فرش انتخابی شما برای زیبای منزل – رنگ های زیبا ، طرحی دستبافگونه ،لطافت بالا و قابلیت تمیز شدن سریع مهم است فرش 1200 شانه بهترین گزینه میباشد. طرح عسل سرمه ای رنگ – جدیترین فرش 1200 شانه با بالاترین تراکم و کیفیت به قیمت درب کارخانه . فرش زیبای کاشان طرح جدید و خاص آرمان 1200 شانه تراکم 3600 در رنگ بندی دودی سیلور و طوسی ، همراه با ضمانت نامه کتبی و ارسال رایگان به سراسر کشور. فرش 1200 شانه – کد 1353 با طرح افشان یکی از محصولات برجسته کلکسیون بهاره …

این‌گونه فرش‌ها به دلیل ریزنقشی خود، شباهت زیادی به فرش دستباف گونه دارد. البته در نظر داشته باشید که حجم بالایی از این فرش‌های تولیدی به کشورهای دیگر نیز ارسال می‌شود. و برای هر فرش با شانه مختلف، از نخ‌های منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال فرش 1200 شانه که باید با تراکم 3600 بافت شود با تراکم 4000 بافت میشود و این فرشهارا اصطلاحا دیزاین 1500 شانه مینامند و نقش و نگار بهتر و طول عمر بالاتری پیدا میکنند. حال که با شانه فرش ﺁشنا شدید در ادامه به معرفی ویژگی هایفرش 1200 شانهمی پردازیم.

فرش های 1200 شانه نسبت به فرش های 1000 شانه و 700 شانه دارای ظرافت و ریزبافتی بیشتری هستند که همین امر باعث تفاوت در طراحی نقوش در این فرش می شود. در سال های اخیر هنرمندان ایرانی عرصه فرش با استفاده از نخ های هایبالک (برجسته) موفق به عرضه فرش 1200شانهشده اند به طوری که برجستگی طرح ها و گل ها زیبایی این نوع فرش را مضاعف کرده است. فروشگاه ماهورمارکت می‌توانید تنوع مختلفی از ده‌ها مدل فرش با کیفیت از برندهای مختلف را مشاهده کنید. هدف فروشگاه ماهورمارکت این است که یک بازار از چندین برند معتبر فرش کاشان را فراهم کند. برای اینکه از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل کنید حتما مشخصات برچسب پشت فرش را بررسی کنید.

فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 طرح جدید کالا فرش-فرش شادرخ

این فرش‌ها فقط برای مکان‌های خلوت مانند اتاق مهمان مناسب هستند. با این‌که این فرش‌ها مزایای زیادی دارند، اما بدون عیب نیز نیستند. از جمله معایب استفاده از فرش 1200 شانه می‌توان موارد زیر را فرش ۱۲۰۰ شانه نام برد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار