قیمت کیبورد کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید کیبورد بازی ، بی سیم و ساده زومیت

برند ریزر نیز از برندهای معروف و پرطرفدار لوازم جانبی مخصوص گیمینگ است. همچنین ویژگی‌هایی نظیر ذخیره پروفایل‌های مختلف روی کلاود و مقاومت بالا در مقابل نفوذ گرد و غبار و مایعات این کیبوردها به یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای گیمینگ تبدیل کرده است. همچنین روی بدنه‌ی این کیبورد پورت USB تعبیه شده که به کاربر این اجازه را می‌دهد که وسایل جانبی‌اش را مستقیماً به آن وصل کند. این کیبوردیک ورودی جک هدفون هم دارد که انجام مدیریت کابل‌ها را بسیار آسان‌تر کرده‌است. لازم به ذکر است برندهایی که از آن‌ ها نام برده شد تنها برندهای برجسته و موفق در این حیطه نیستند.

غیر فعالسازی کیبورد مجازی

در صورتی که زبان سیستم را به درستی به فارسی تنظیم کرده باشید کیبورد شما حتما حرف پ را می نویسد یا نحوه انجام این کار را یاد ندارید پست آموزش کامل روش تنظیم و تغییر زبان در ویندوز ۱۰ را مطالعه بفرمایید. شما می توانید برنامه ورد را باز کنید و صفحه کلید خود را به فارسی تغییر دهید و کلیدهای ~ / ز را انتخاب کنید اگر باز هم حرف پ برای شما تایپ نشد بار دیگر دکمه ها را با Shift امتحان کنید. صفحه کلیدهای دستی ارگونومیک برای شبیه‌سازی دسته‌های بازی طراحی شده‌اند و می‌توانند این چنین استفاده بشوند به جای اینکه روی سطح صاف قرار داده شوند. کیبورد یکی از مهم‌ترین لوازم‌جانبی کامپیوتر است که برای ورود متن از آن استفاده می‌کنیم. درصورت تمایل می‌توانید سری به مقاله‌ی راهنمای خرید کیبورد مکانیکال زومیت بزنید.

TSCO TK-8022 Wired Keyboard

این رابط به عنوان یک رابط مطمئن برای اتصال کیبورد استفاده می شد و شباهت زیادی با پورت PS/2 داشت. کیبورد مالتی مدیا ، عموما برای افرادی که علاقه به مشاهده فیلم و پخش چند رسانه ای می باشند طراحی شده است. کیبورد کامپیوتر ، در مجموع ، برای تعامل انسان با کامپیوتر ساخته شده است.

سوالات متداول در ارتباط با غیر فعال شدن کیبورد

علاوه بر حروف، اعداد، علائم نگارشی و نمادها، کلیدهای تایپ نیز شامل Shift، Caps Lock، Tab، Enter، Spacebar و Backspace هستند. اگر صفحه‌کلید شما ویژگی‌های خاصی مانند پد لمسی، دکمه‌های ویژه یا عملکرد بی‌سیم دارد، باید درایورهای مخصوص همان مدل نصب شوند تا بتوانند به درستی کار کنند. آنها را از روی دیسک ارائه شده به همراه صفحه کلید نصب کنید یا از بخش پشتیبانی وب سایت سازنده دانلود کنید. برای آموزش نصب درایور می‌توانید به مقاله‌ی نحوه نصب درایور و آپدیت درایورهای کامپیوتر مراجعه کنید.

  • امروزه، با فشار دادن PrtScn یک تصویر از کل صفحه شما (اسکیرین شات) گرفته می‌شود و آن را در Clipboard در حافظه رایانه شما کپی می‌کند.
  • اگر فقط به کیبورد نیاز دارید، کافیست یکی از این کابل‌ها را متصل کنید.
  • معادل کلیک راست با موس است که عموما در کنار کلید Ctrl سمت راست کیبورد قرار دارد.
  • رابط فرمان خطی یک نوعی از رابط کاربری است که کاملاً از طریق صفحه کلید عمل می‌کند.

در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایلی خواهیم پرداخت که می‌توانند کیبورد و تاچ پد لپ تاپ را از کار بیندازند. در این راهنمای استفاده از کیبورد کامپیوتر، روش‌های نصب کیبورد و همچنین استفاده از صفحه‌کلید را آموزش داده‌ایم، در ادامه با ما همراه باشید. از ویژگی‌های معمول صفحه‌کلیدها داشتن دکمه‌هایی است که روی آن پوسته صفحه کلید باشد، بدین‌ترتیب نویسه‌ها یا کاراکترها حکاکی یا چاپ شده‌اند و هر کدام از این دکمه‌ها مربوط به یک نماد نوشتاری است. با این حال، برای تولید برخی از نمادها نیاز به فشار دادن هم‌زمان چند کلید یا به صورت دنباله‌ای از آن ها می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار