معماری داخلی ساختمان اداری – آشینه, بازسازی منزل, بازسازی خانه, بازسازی ساختمان, بازسازی و نوسازی

در نتیجه این کمپانی به جای استفاده از درایورهای شرکتهای خارجی، یک پردازنده گرافیکی مجتمع پایینرده طراحی کردهاند و از درایورهای داخلی برای آن استفاده نمودهاند. شرکتهای مبلمانسازی اداری در طراحی دفتر های کار مدرن، برای هر میز یک پریز قرار میدن و سیمها و کابلها رو هم کاملا ایمن جانمایی میکنن تا کارکنان به جای گشتن دنبال پریز به فکر مسائل کاری خود باشن. باید در نظر داشت که مشتریان چیپستهای Loongson شرکتهای دولتی و نهادهای داخلی هستند که ترجیح میدهند از قطعات داخلی استفاده کنند، حتی اگر این قطعات سالها عقبتر از تراشههای خارجی باشند. نکته بعدی که در نورپردازی دکوراسیون اداری باید به آن توجه داشت نصب چراغ ها به گونه ای است که نور آن ها به صورت مستقیم به چشم کارمندان و پرسنل نتابد. کابینت هایی که در درسته کلاسیک هستند، ارتفاع و بلندی کمی دارند، ولی عرض و پهنای آن ها زیاد است. معمولا ارتفاع میز ها را در این سبک کوتاه در نظر می گیرند و مبل هایی هم که در این طراحی به کار برده می شود، کوسن هایش باید از همان رنگ، اما با طرح های هندسی متفاوتی باشند. ساختمان از بناهاى اطرافش ارتفاع بيشترى دارد بنابراين ديد وسيع ترى نسبت ساختمان های اطراف دارد.

مطالعات نشان داده اند که فراهم کردن این نوع محل کار بدون فضای پشتیبانی مناسب، بهره وری را از بین می برد. آینده طراحی دفتر کار بسیار ایمن تر است و البته از تکنولوژی و فناوری در آن به وفور استفاده می شود. نور طبیعی هم برای سلامتی و هم برای خلق و خو فواید بسیار ارزشمندی دارد و همه باید به آن دسترسی داشته باشند. هیچ راهی بهتر از جلسات تعاملی برای جلسات آسان تر ، سرگرم کننده تر و پربارتر است. شرکت MKDC موفق گردیده در طراحی داخلی این دفتر اداری که متراژی حدود 1560 مترمربع را در دو طبقه برج اداری استرلینگ به خود اختصاص داده ،با هدف ترویح تعامل هوشمندانه و اصول پایداری در به اشتراک گذاری دانش و همینطور افزایش تعامل کارکنان تاثیر بسزایی ایفا نماید.در ذیل شما را به دیدن تصاویری از این طراحی داخلی اداری زیبا که با چوب و شیشه انجام شده است ، دعوت نماییم. بهداشت صنعتی یا Health and Safety Environment شاخهای از علم مدیریت است که به مطالعه تأثیر بهینهسازی محیطهای کاری بر افزایش راندمان و بهبود نرخ بهرهوری میپردازد. در دوره ای چوب، به عنوان یک متریال محبوب تر و پرکاربرد تر از متریالی همانند فلز و پلاستیک قرار گرفت، باوجود این چوب دارای ماهیتی طبیعی و مدرن است.

طبیعی است که کارمندان زمان زیادی را باید در این فضا سپری کنند بنابراین برای طراحی جدید دکوراسیون اداره یا شرکت، باید خودتان را جای مراجعه کننده یا کارمندان قرار دهید که وارد این محیط می شود. طراحی دکوراسیون داخلی اداری از آن جایی که افراد زمان زیادی از روز خود را در محیط کار سپری میکنند، بسیار حائز اهمیت بوده و ایجاد یک محیط کاری خوب و بی نقص میتواند بر روی بهره وری کارمندان شما تاثیرگذار باشد. البته بسته به محل جغرافیایی هر پروژه استفاده از نور طبیعی در بعضی ماه های سال می تواند باعث آزار و اذیت کارکنان بشود و استفاده از آن بخش از دفاتر کار که در معرض نور طبیعی از طریق پنجره ها هستند را سخت تر گرداند. پنجره ى قدى در جنوب ساختمان در طول روز نور را به تمامى نقاط فضا مى پراكند. اسکاندیناویایی از نظر بصری چیزی میان سبکهای مینیمالیستیک و روستیک به شمار میرود. علاوه بر این، مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم تقریباً مناسب هر اتاقی بوده و با عناصرفوقالعاده سبکهای طراحی داخلی غنی و متنوعی شکل میدهند. در نهایت آن چیزی که تحویل داده میشود باید یک فضای دلپذیر و فرحبخش برای کلیه کارکنانش باشد تا با یک روحیه مناسب کاری به کار و فعالیت بپردازند.

از جمله موارد مهمی که باید در این مسیر به آن توجه کنید کیفیت خدمات طراحی داخلی است. پس بهتر است اگر شما به رنگ خاکستری علاقه دارید بخش کوچکی از محیط را به رنگ خاکستری اختصاص دهید و با رنگ هایی همچون زرد و یا قرمز ترکیب کنید تا محیط را از مردگی و افسردگی خارج کرد. از دیگر موارد طراحی و بازسازی شده در این دکوراسیون داخلی می توان به اتاق مدیریت و تغییرات عمده صورت گرفته در این فضا اشاره کرد. پس این ایدهها و نکات طراحی داخلی فضای اداری را بررسی کنید و در ادامه چک لیست 6 مورد ضروری ما برای دکوراسیون دفتر کار اداری را بخوانید! پیش از سپردن کار به یک معمارداخلی با تجربه خودتان فضا را با توجه به ایده های زیر بررسی کنید و نیازهای خود را به عنوان کارفرما با معمار درمیان بگذارید!

می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداری توسط تیم ما کلیک کنید. مناطقی که می توانند هم به عنوان فضای ملاقات، هم به عنوان مکانی برای استراحت و حتی مکانی برای استراحت در هنگام ناهار باشند، به دفاتر کوچکتر احساس لوکس بودن و فضای بیشتر را می دهند.دکوراسیون و طراحی اداری مناسب به زندگی روزمره کمک می کند و کار را آسان تر می کند. اگر کارکنان در اداره فضایی مخصوص قرار دادن وسایلشان نداشته باشند، مجبور می شوند آن ها را روی میز بگذارند و زمان زیادی را صرف پیدا کردن وسایل و کاغذها کنند. این نور با روشن کردن قسمتی که کار روی آن انجام میشود جلوی خستگی چشمها را گرفته و به تمرکز بیشتر شما بر روی کار کمک می کند. هنگام استخدام یک طراح دکوراسیون داخلی به دنبال یک فرد با رزومه ی خوب و تجربیات عالی باشید، یک طراح دکوراسیون داخلی می تواند بهترین ایده های طراحی را پیاده سازی کند تا شما بهترین لذت و استفاده را ببرید. یکی دیگر از ویژگی های مهم مبلمان و دکوراسیون اداری کلاسیک که آنها را از دیگر مبلمان و دکوراسیون متمایز می کند، ظریف بودن در طراحی می باشد که چشم نوازی زیادی نیز به همراه دارد.

به منظور برآورده کردن نیازهای خاص، میتوانید ارتفاع صندلی و میز را نیز سفارشی کنید. اخیراً شرکت چینی Loongson با توسعهی معماری گرافیکی سفارشی خود، پردازندههای گرافیکی مجتمع (iGPU) را به CPUهای 3A5000 و 3C5000 اضافه کرد و به صورت رسمی به دنیای پردازنده و کارتهای گرافیک قدم گذاشت. با توجه به متراژ بالای این فضا دست طراحان گروه معماری داخلی شیپ برای طراحی این فضا باز بود و از ایده های مختلف در سبک کلاسیک برای طراحی سقف، نورپردازی آن و قاب های گچبری شده بر روی دیوار طراحی و دکوراسیون داخلی اداری استفاده کردیم. در طراحی ساختمان اداری فنجی، برخی فضاهای این مجموعه از فضاهای فیلم سینمایی “Her” و همینطور سریال “Black Mirror ” الهام گرفته شده است .به طور مثال در طراحی داخلی لابی طبقه ی اول از فیلم سینمایی “Her” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده. اما در برخی شرکت ها به دلیل نوع و اهمیت کار آنها به فضا های مشخصی نیاز دارند که در آن تیم ها و یا افراد از حریم خصوصی بیشتری بهره مند می شوند با توجه به فضاهای مورد نیاز و اهمیت این شرکت، گروه طراحی شیپ تصمیم گرفت تا با توجه به درخواست کارفرما و هماهنگی های صورت گرفته از پارتیشن شیشه های فریم لس برای فضای کارکنان به صورت مینیمال و برای فضای مدیریت که اهمیت بسیاری دارد از دیوار و فضایی کلاسیک برای طراحی استفاده شود.

با وجود تنوع رنگها و متریالها در طراحی اداری، یک ویژگی مهم رعایت حفظ تعادل در انتخاب رنگها و جنس متریال با فعالیت و ویژگیهای شاخص موجود در حرفه و شغل شماست. اول اینکه پلان و سیرکولاسیون باید بر اساس الگوهای موجود شکل بگیرد و دوم اینکه هیچ گونه محدودیتی برای زیباسازی بصری فضا داخل ساختمان وجود نداشته باشد. نورگیرهای سقفی در بالا تضمین میکنند که نور طبیعی فراوانی از طریق آنها به داخل این فضاها راه مییابد. پرده هاى نيمه شفاف براى جلوگيرى از ورود نور مستقيم به فضاها است. براساس اهمیت این فضا و نیز کاربری بسیار متفاوت آن نسبت به فضای کارمندان از سبک کلاسیک به جای مینیمال برای طراحی آن استفاده شده تا با ورود مهمان ها و یا مراجعه کنندگان با رسمی بودن بیشتر این فضا آشنا شوند.

نمیتوان در یک اتاق کوچک مبلمان، میز خدمت و کتابخانهها، همگی را به کار برد. نور مناسب میتواند کارمندان شما را در یک محیط راحت برای کار قرار دهد. بـه نظر می رسد کـه تصمیم در مورد انتخاب سبک طراحی داخلی مناسب باید با کارمندان مورد بحث قرار گیرد. متاسفانه در این گزارش چیزی در مورد سیستم عامل مورد استفاده در این بنچمارکها گفته نشده است. این تراشه با رابط 32 بیتی HyperTransport 3.1 به CPU متصل شده و از سرعت 3.2 میلیون انتقال بر ثانیه بهرهمند است. البته در کل پروسه طراحی این پروژه هماهنگی، بهره وری و کاربردی بودن فضا ها و سبک ها را مدنظر داشتیم و سعی نمودیم تا با استفاده از کنترل هزینه ها به بهترین و موفق ترین حالت ممکن برای این طراحی داخلی برسیم.

علاوه بر کفپوش موکتی طوسی رنگ با کیفیت بسیار بالا، برای طراحی سقف فضاهای اصلی راهروها از کناف استفاده شد و آن را به صورتی طراحی کردیم تا متقاضیان در این فضای اداری بتوانند تفکیک فضا ها را از نوع نور پردازی مخفی و یا لامپ های خطی استفاده شده تشخیص دهند و سریع تر به مکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. شاید تصور کنید که سبکهای داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد هستند. شلف های اداری با کاربرد های متفاوت یکی از المان های بسیار مهم و کاربردی در دکوراسیون اداری محسوب می شوند. که برای اینکار استفاده از تیم اجرایی متخصص، مجرب و متعهد برای تشابه حداکثری پروژه با نقشه های سه بعدی الزامی است. طراحی داخلی فضای اداری نیاز به مشاوره با تیم های طراحی داخلی اداری دارد.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان عرضه دهد. معماری و طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار یکی از اصلیترین عوامل به حساب می آید. در طراحی داخلی اتاق مدیریت از نقطه شروع که همان درب ورودی این واحد است تا رسیدن به خود اتاق مدیریت، گروه طراحی و معماری شیپ تمام تلاش خود را به کار برد تا از فضایی کاملا مدرن و مینیمال به فضایی کاملا کلاسیک و باشکوه برسد. اما همه شرکتها و ادارات بدنبال چنین حس و حالی نیستند چون ممکن است شرکت شما یک برند رسمی باشد و قصد نداشته باشید جلوه برندتان خیلی عجیب و غریب به نظر برسد. نور و سايه از عوامل مهمى هستند كه در حس افراد نسبت به يك فضا تاثير دارند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت Loongson، پردازنده گرافیکی مزبور در بنچمارک قدیمی GLMark2 (مربوط به سال 2004) به امتیاز 300 FPS میرسد و در بنچمارک Glxgears (مربوط به سال 1999) امتیاز 1800 FPS را به ثبت رسانده است. بنابراین برایمان بسیار مهم است که طراحی دفتر کار اداری زیبا، کاربردی و سالم به نظر برسند!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار