مواد اولیه لیوان کاغذی نُــــوا کاپ تولیدی لیوان کاغذی ظروف یکبار مصرف ست پیش دستی کاغذی | ایران کاپ

مواد اولیه لیوان کاغذی نُــــوا کاپ تولیدی لیوان کاغذی ظروف یکبار مصرف ست پیش دستی کاغذی | ایران کاپ

تولیدکنندگان پس از دریافت رول‌های آلومینیومی، آنها را از یک سری دستگاه‌های نورد عبور می‌دهند تا ضخامت این رول‌ها کاهش یابد و برای تولید ظروف یکبار مصرف استفاده شود. همان‌طور که به خوبی می‌دانید، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دارای ساختاری متفاوت‌تر از سایر ظروف هستند و می‌توانند محافظ خوبی برای انواع مواد غذایی محسوب شوند. بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت و همچنین مصرف‌کنندگان، بر این باورند که بازیافت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به هیچ عنوان کار درستی نیست و این کار می‌تواند به سلامت انسان و محیط زیست آسیب برساند. این تحلیل کاملاً درست است، چرا که مواد اولیه به کار رفته در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، دارای ویژگی زیست تجزیه‌پذیر نیستند و بازیافت آن‌ها بسیار دشوار است. این نوع از ظروف موجود در بازار یا به هیچ عنوان تجزیه و بازیافت نمی‌شوند و یا بازیافت آن‌ها فرایند بسیار سختی است که در نهایت، نه به نفع مصرف‌کننده است و نه به نفع تولیدکننده و محیط زیست. دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف، به دو دسته نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ تقسیم بندی می شود که می توان گفت امروزه از دستگاه ترموفرمینگ بیش ترین استقبال می گردد.

اصولاً خلاقیت در هر بیزینسی باعث می شود که آن بیزینس نسبت به سایر رقبای خودش پیشی بگیرد و در نهایت با تولید محصولات جدید قسمت اعظمی از بازار را به خودش اختصاص دهد. خلاقیت در کسب و کار تولید لیوان کاغذی تاثیر بسیار زیادی دارد و اصولاً اگر شما به این کسب و کار علاقه داشته باشید و دستی هم در طراحی داشته باشید می توانید طرح های بسیار جذاب و هیجان انگیزی روی لیوان ها چاپ کنید. مواد اولیه به کار رفته برای تولید انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی، شامل باگاس است که عمدتاً از آن‌ با عنوان گرانول‌های گیاهی یاد می‌کنند. پی‌وی‌سی یا پلی ‌وینیل ‌کلراید، از جمله مواد شیمیایی است که به صورت اختصاصی برای ساخت پلاستیک‌های سخت و مقاوم به کار گرفته نمی‌شود. یکی از این موارد استفاده، به ساختار ظروف یکبار مصرف طلقی مربوط می‌‎شود.

فروش دستگاه لیوان کاغذی

البته نکته مهم اینجاست که ظروف فومی، بخصوص لیوان‌های فومی، بهترین گزینه برای نوشیدن مایعات سرد هستند، چرا که می‌توانند میزان دمای مایع را حفظ کنند. با توجه به ویژگی مواد پلی پروپیلن، امکان تولید انواع لیوان و ظروف خاص با اشکال مختلف و زوایا ممکن است. • در آمد خالص دستگاه‌های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست. حداقل میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید 120 میلیون تومان است. ضمنا شما مي توانيد علاوه بر جدول قيمت هاي ذکر شده از قيمت نفت … سبک بافی زیباترین و استخدام پشتیبان دستگاه کارتخوان در … با بهترین قیمت و بهترین کاغذما خودمون تولید کننده ی ليوان کاغذی هستیم.

  • قیمت مواد اولیه لیوان کاغذی یکبار مصرف با توجه به کیفیت و همچنین شرایط بازار متفاوت می باشد.
  • ظروف گیاهی یکبار مصرف برخلاف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، به سرعت (در عرض 3 الی 6 ماه) در محیط زیست تجزیه می‌شوند و آسیبی به گیاهان و زمین وارد نمی‌کنند.
  • در خرید این دستگاه ها حتما به سراغ مراکز معتبر که دارای شرکت رسمی هستند بروید.
  • دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف، در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود که با قیمت مناسب و به صورت عمده در بازار عرضه شده و به دلیل درآمدزایی بالایی که دارد، فروش آن در ایران قابل توجه بوده است.
  • تصویر ۲ – در بین ظروف یکبار مصرف کاغذی لیوان کاغذی بیشترین تولید و کاربرد را در بین مردم دارد.

با دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز می‌توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه‌ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می‌ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می‌شود. بسیاری از مراکز عرضه دستگاه تولید لیوان کاغذی هیچ گونه شرکت، دفتر یا کارخانه ای ندارند و به همین دلیل اعتماد کردن به آن ها سخت و دشوار است. قیمت دستگاه های تولید لیوان کاغذی از 250 میلیون تومان شروع میشود.و فروش فقط نقدی هست.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی موجود در بازار از 3 ماده اولیه شیمیایی ساخته می‌شوند. پلی پروپیلنی عدم وجود استایرن در مواد اولیه شان است؛ به همین علت این نوع مواد اولیه جایگزین مناسبی برای ظرف های یکبار مصرف پلی استایرنی شده. با توجه به عدم انتشار این نوع ماده سمی، از لیوان های یکبار مصرف پلی پروپیلینی می توان برای انواع نوشیدنی های داغ استفاده کرد. این نوع لیوان ها با مواد اولیه پروپلینی قابلیت بازگشت به حالت اولیه خود پس از فشردن کامل و له شدن را دارد. تقریباً تمامی کشورهای دنیا در مورد سرطان زا نبودن ظروف با مواد اولیه پروپلینی به اتفاق نظر رسیده اند.

تولید لیوان کاغذی و عرضه مواد اولیه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار