آشنایی با مراحل نصب دوربین مداربسته

دستگاه قابلیت قرارگیری سیم کارت را نیز دارد و می تواند از طریق تماس تلفنی مستقیم و یا پیامک به کاربر وی را مطلع گرداند، پس صفحه اصلی سیستم باید در مجاورت منبع انرژی و یک خط تلفن نصب گردد. تلفن کننده معمولی این امکان را فراهم می کند که با دریافت پیام خطر، آن را به شما اطلاع دهد؛ با تعریف یک شماره تلفن خط ثابت برای آن، این پیام را به شما انتقال می دهد. سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر کسب و کار و سازمانی ضروری است. درصورتیکه به تخصص نصب و تعمیرات دزدگیر اماکن علاقمند هستید و تمایل دارید ازین تخصص کسب درآمد کنید از آموزش نصب دزدگیر اماکن آموزشگاه فنی پویان استفاده کنید. ان نوع سیم کشی باعث میشود با هزینه کم بتوان از تعداد زیادی سنسور برای یک زون استفاده نمود. معمولا برای اماکن مسکونی از دزدگیر های ساده استفاده می شود که حداقل امکانات را داشته باشد. در مورد دوربین های وایرلس یا بیسیم اگر از نوع باطری خور هستند میتوانید برق دوربین را با قراردادن باطری های باکیفیت تأمین نمایید. محتویات این پکیج ها می توانند با یکدیگر متفاوت باشند و شما می بایستی متناسب ترین مورد را با شرایط خود انتخاب کنید.

گارانتی: برند خوب آنقدر از کیفیت بالای محصول خود مطمئن است که گارانتی معتبر را به همراه سیستم اعلام سرقت به مشتری می دهد. در این دزدگیر ها سنسور های خاصی به کار رفته است که با تشخیص حرکت، ضربه، قطع شدن برق و یا هر محرک فعال کننده دیگری به کار می افتند و فعالیت خاصی که برای آن ها تعریف شده را اجرایی می کند، برای مثال آژیر خطر را به صدا در می آورند، به شماره مشخصی تلفن می کنند و یا پیامک می فرستند. دید در شب مادون قرمز – بسیاری از سیستم ها از دید در شب IR برای ضبط تصاویر از مناطق کاملا سیاه خانه شما – مانند کوچه ها و حیاط ها – استفاده می کنند. به طور کلی محل قرارگیری دوربین، تعداد دوربین های موردنیاز، نوع دوربین، تجهیزات و اتصالات به کار گرفته شده، میزان مهارت نصاب، عایق بندی رطوبتی دستگاه و قابلیت دید در شب از عوامل تاثیرگذار بر هزینه نصب دوربین مداربسته در زنجان به حساب می آید. مدلهای دید در شب برای بانکها مراکز دولتی و اداری مناسب هستند، در صورت بروز هر گونه مشکل و سرقت میتوان از قابلیت ضبط تصاویر آن استفاده و فیلمهای گذشته را بررسی کرد.

اما در مکانی که 10 یا 20 عدد چشم الکترونیک نصب است، گروه بندی بسیار فشرده شده و تشخیص ناحیه تحریک شده، مشکل است . خطوط نامرئی بین قسمت فرستنده و گیرنده یک خط را به صورت نامرئی ایجادمیکنند که با چشم قابل دیدن نیستند و پس از آن اگر شخص یا جسمی این خط را قطع نمایید قسمت گیرنده چشم خطی فرمان مدار باز / یا فرمان مدار یسته را به دستگاه مرکزی مخابره میکند. ازویژگی های این دستگاه می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد همچنین در مکان هایی که خط تلفن وجود ندارد میتوان از این دستگاه استفاده کرد. نه تنها درب ورودی، بلکه شما باید نسبت به پیادهرو هم حساس باشید، زیرا اگر قرار است دزدی وارد شود یا رفتار اشتباهی از کارمندان سر بزند، اینجا هم مکان مناسبی برای آنها محسوب میشود. زیرا درب ورودی پشت بام مکان مناسبی برای ورود و خروج افراد است. پس برای جلوگیری از وقوع سرقت یا گم شدن وسایل و یا برقراری هر گونه امنیت، استفاده و خرید دزدگیر منزل ضروری بوده و انتخاب بهترین دزدگیر منزل کمی هم سخت شده است. مورد مهمی که در سیم کشی و نصب دزدگیر اماکن باید توجه شود این است که سیمها می بایست به گونه ای به سنسور ها برسند که در هیچ جای از مسیر امکان قطع کردنشان وجود نداشته باشد.

اما پیش از آنکه در مورد انواع دزدگیر برایتان توضیح دهیم باید بدانید که دزدگیر اماکن باید نیازهای شما را به طور کامل پوشش دهد و گارانتی معتبر و طولانی مدت هم داشته باشد. ما در سنجاق هر آنچه لازم است در مورد نصب دزدگیر ساختمان بدانید را برایتان توضیح دادهایم تا پیش از ثبت سفارش برای درخواست متخصص این امر، با مراحل این کار آشنا شوید. در صورتی که پس از نصب برای دوربین یا سیستم مشکلی پیش آمد می توانید با شرکت نصب کننده تماس بگیرید تا آنها برای شما اقدام به رفع ان کنند. این دوربین باید طوری قرار بگیرد که افراد هنگام ورود و هنگام خارج شدن به خوبی دیده شوند و چهره آنها مشخص باشد. به این ترتیب که بر روی اپلیکیشنی که در گوشی خود نصب کرده اید، چند رله آزاد در اختیار دارید.

در این صورت کارمندان میتوانند از مرخصی و بیمه خود بهره ببرند یا کارفرما مطمئن میشود که لوازم تصادفا از کار افتادهاند. راه حل های سطح بالا و حرفه ای برای نظارت کامل در خانه می تواند شامل شبکه های نظارت بر آنالوگ یا مبتنی بر IP باشد ( مبتنی بر IP از محبوبیت بیشتری برخوردار است ) ، در حالی که راه حل های کم هزینه و کاربرپسند ممکن است شامل دوربین ها و دستگاه های امنیتی خانگی هوشمند باشد. اما برای اماکن تجاری می توان از بهترین و با امکانات ترین سیستمهای نصب دوربین مداربسته رستوران بازار استفاده نمود. البته از محصولات کلاسیک نیز می توان برای این چنین اماکنی استفاده کرد، اما قطعا همه ی امکانات دزدگیر اماکن پارادکس را به شما نخواهد داد. در واقع می ­توان گفت همه پنل های دزدگیر اماکن، بخش های یکسانی را دارا هستند. قوانین خاص مربوط به دوربین و حریم خصوصی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، بنابراین عاقلانه است که قوانین محلی ( و انجمن صاحبان خانه های محلی ) را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دیگر نیازی به لغو نصب ندارید. اگر فکر میکنیم با خرید یک دزدگیر ساده میتوانیم امنیت را به خانه یا محل کار خود بیاوریم این فکر کاملاً اشتباه است، بلکه باید تمام تجهیزات یک دزدگیر اماکن خریداری شود تا بتوانیم امنیت را به اماکن خاص بیاوریم.

برای اطمینان از حضور نصاب دزدگیر در ساختمان خود توصیه میکنیم اول سابقه و کارنامهی کارشناسانی که در سنجاق به شما پیشنهاد میشود را مطالعه کنید و با آگاهی از نظرات مشتریهای قبلی و تجربهی کارشناس، نصاب موردنظر خود را انتخاب کنید. حتی برخی از مدلها میتوانند گزارشهای موردنظر شما به صورت پیامک برایتان ارسال کنند. به این صورت که پس از نصب دزدگیر و وارد کردن شماره تلفن، این سیستم با مشاهدهی هر نوع حرکت مشکوکی به شمارهی موردنظر زنگ میزند و آن را گزارش میدهد. اعلام خروج سنسورها از مدار، اعلام قطع برق، تلفن، شبکه و سیمکارت، اعلام وضعیت سیستم (فعال / غیرفعال / حالت خانه) و… از جمله مکانهایی که دوربین در آنها نصب نمیشود شامل نمازخانه، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی میباشد. یک نوع سنسور مادون قرمز است که بر اساس حرکت اجسام اندازه آنها را تخمین زده و حیوانات یا اجسام کوچک را نادیده می گیرند.

همانطور که مشخص است اصلی ترین خصوصیت این نوع پکیج در این مورد خلاصه می شود که نیازی به سیم کشی و استفاده از داکت به صورت روکار ندارد. شما می توانید برای خرید انواع دزدگیر به صفحه دزدگیر اماکن مراجعه نمایید و با آرامش خاطر کالای مورد نظر را خریداری نمایید. مثلا اگر شما در واحد اول ساختمان هستید، زون یک مختص به شما است که با خاموش یا روشن کردن آن، سیستم برای شما غیر فعال یا فعال میشود. اگر بخواهیم یک سیستم کامل دزدگیر اماکن برای محل کار یا واحد مسکونی تهیه کنیم، با توجه به حساسیت مکان، قیمت دزدگیر اماکن هر یک تفاوت دارد. معمولا از یک زون برای کنترل یک منطقه استفاده می شود. این کانکتور پر استفاده ترین و همچنین کاربردی ترین زون دزدگیر خانه است. بسیاری از مرکز دزدگیر های کنونی از چشمی های بی سیم پشتیبانی می کنند اما تعداد سنسورهای پشتیبانی شده محدودتر از مدلهای با سیم است.

به گزارش خبرگزاری آنا، حفظ امنیت و آسایش از انگیزه های قوی و باارزش در زندگی است که انسان ها مادام در تلاشند که هرچه قوی تر آن را حفظ کنند. امروزه ابزارهای زیادی در بازار برای تامین امنیت و آسایش وجود دارد. دزدگیر اماکن در نشتارود، یکی از مهم ترین راه های اطلاع رسانی در بروز حادثه و سرقت برای منازل ، ادارات، کارخانه ها، شهرک ها و… موضوع دیگر این که نمی توان این تلفن کننده های دزدگیر را از راه دور فعال و غیر فعال نمود. این دزدگیرها با استفاده از ارسال پیامک و نرمافزارهای مخصوص اندروید و iOS امکان کنترل از راه دور دارند که بسیار کاربردی است. نصب دزدگیر اماکن در صورتی که با دقت و حوصله انجام شود، زمانبر است و زحمت بیشتری می طلبد. از آنجایی که تقاضا بالا میرود، قیمت های متنوعی از برند ها را میبینید در حالیکه بنظر میرسد همه ی آنها یک کار را برایتان انجام می دهند در این بین انتخاب دزدگیر خانه، آن گزینه ایی است که ارزان قیمت تر است.

نکته ای که باید در اینجا ذکر شود این است که دتکتورهای استفاده شده در سیستم دزدگیر خانه با دتکتورهای سیستم اعلام حریق از لحاظ ولتاژ کارکرد متفاوت است و نمی توان از آنها برای دیگری استفاده نمود. متاسفانه چون اینترنت ایران بسیار ضعیفه برای این مورد تکنولوژی هوشمند، مورد استقبال قرار نگرفته و باید تمامی ساختمان را هوشمندسازی کرد. اما باید به این توجه شود که متاسفانه سارقان از شیوه های پیشرفته استفاده می کنند بنابراین استفاده از بروزترین تکنولوژی، کمک می کند سطح بالایی از امنیت و آرامش را داشته باشید. اما با پیشرفت تکنولوژی، دستخوش تغییرات مثبتی شدند به طوری که امروزه مدلهای تلفنکننده سیمکارتی هم در بازار موجود است. برای نصب دوربین مداربسته در منزل و هرجایی که مدنظرتان است، فاکتورهایی باید رعایت شوند که بسیار موثر هستند. استفاده از چشمی یا هر سنسور دیگری برای پوشش دهی دیوار، منطقی یا حتی شدنی نیست. این عملکرد می تواند در هنگام فعال شدن آژیر ها هم به کار رود؛ به این شکل که با روشن شدن آژیر ها، از ریموت کنترل برای غیر فعال کردن و خاموش کردن آژیر آن استفاده کنید. در این قسمت قابلیت این وسیله این است که می تواند سیگنال های ورودی را بخواند و درو اقع روشن و خاموش کردن سیستم از این مرکز نشات میگیرد .

به واسطهی آن میتوانید دزدگیر را با موبایل و از راه دور خاموش و روشن کنید، به صدای محیطی که دزدگیر در آنجا نصب شده گوش کنید و صدای خود را در محیط پخش کنید. DVR سیگنالهای آنالوگ را به فرمت دیجیتال برای ضبط محلی و دسترسی از راه دور تبدیل میکند. وقتی دوربین مداربسته در درب ورودی نصب باشد از بیرون خانه کاملا قابل رویت بوده و همین مساله یک عامل بازدارنده برای ورود سارقین به خانه است. شما با خرید از این فروشگاه می توانید از کیفیت کالای دریافتی اطمینان داشته باشید. در این حالت هر کارشناسی قیمت خاص خود را دارد اما احتمالاً به منظور خرید تجهیزات شما باید مبلغی از قرارداد مثلاً 20 درصد از آن را ابتدا پرداخت کنید. این سیستم امنیتی به دلیل داشتن تجهیزات مختلف هر کدام دارای کارایی خاص می باشد و هر روز به روز پیشرفته تر می شوند.

یکی از قابلیت های خاص تلفن کننده سیم کارتی این است که می تواند چند رله آزاد را هم در اختیار شما بگذارد. شما با توجه به ویژگی های محل مورد نظر و ویژگی های دزدگیر مد نظر خود و همچنین بودجه ای که در نظر دارید موارد بالا را در نظر بگیرید تا از خرید دزدگیر در نشتارود راضی باشید. شما اگر از مشخصات یا قیمت اعلام شده کارشناس راضی نباشید میتوانید بدون هزینه سفارش خود را لغو کنید. پس بهتر است برای امنیت بیشتر منزل خود از سیستم های دزدگیر اماکن مجهز به تلفن کننده استفاده نمایید. برای نصب دزدگیر اماکن و تعمیرات آن که یکی از مهمترین روشهای ایمنسازی هر ساختمانی است نیز متخصصان حرفهای شهر ارومیه آمادهی خدمترسانی به شما هستند. این منبع تغذیه باید در نقطه ای از خانه انتخاب شود که از هر سمت، قابل دسترسی باشد تا بتوان براحتی، تمام سیم و کابل ها را به آن متصل کرد. سنسورهای ماکروویو به نوعی تقلید از حواس ارتعاشی خفاش می باشد. دزدگیر به طور کلی نوعی وسیله برای مسدود کردن راههای سرقت است. در نظر داشته باشید که این تعداد کانال ها یک عدد ثابت است و برای مثال دی وی آر 3 کانال وجود ندارد.

در حال حاضر میانگین امتیاز همیاران در نصب دوربین مدار بسته جنوب تهران در جنوب “4.80” توسط سایر مشتریان ارزیابی شده است و متوسط هزینه نصب دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر در جنوب در بازه قیمتی “100,000” تا “200,000” تومان می باشد. و در نهایت تصویر زیر برد دزدگیر اماکن NORMALLY CLOSE (به صورت عادی بسته ) را نمایش می دهد همانطور که در تصویر قابل مشاهده است جهت بسته نگه داشتن هر قسمت از یک سیم استفاده شده است و در صورت خارج کردن آن در حالت فعال دزدگیر، آژیر به صدا در می آید. در این بین باید توجه داشته باشیم که انواع برندها و محصولات موجود در بازار ممکن است موجب سردرگمی شود و نتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. امروزه بیشتر دوربین ها فضای ذخیره سازی ابری را به عنوان راهی برای جلوگیری از دسترسی سارقان انتخاب می کنند ، اما برخی از افراد هنوز هم ذخیره سازی محلی را برای حفظ حریم خصوصی و راحتی آن ترجیح می دهند. پیشنهاد ما به عنوان یک مشاور در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی به شما ، نصب دزدگیر اماکن در نشتارود به عنوان اولین و مهم ترین راه برای اطلاع رسانی ورود افراد غریبه به منزل ، اداره ، کارخانه و…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار