اسپرت بلاگرها ٬ فیتنس بلاگر های معروف – بلاگر ورزشی

تحریک بافت ماهیچه ای از طریق ورزش است، نه پروتئین اضافی رژیم غذایی، که منجر به رشد ماهیچه ها می شود. اما مونوهیدرات کمک زیادی به بانوان در جهت رسیدن به اهدافشان می کند. تغذیه: رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که هرکدام خصوصیات خودشان را دارند اما این را باور داشته باشید که اگر دنبال تناسب اندام و تاثیر تمرینات ورزشی هستید آن را باید در آشپزخانه ی خود جستجو کنید! به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سرخپوشان پایتخت بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت 18 و 45 دقیقه امروز شنبه زیر نظر کادر فنی آغاز کردند. در لیست زیر بلاگر های ورزشی اینستاگرام و فیتنس بلاگر های معروف ایرانی را معرفی می کنیم. کمیسیون فیتنس و ورزش ریاست جمهوری آمریکا پنج پارامتر اصلی را برای ورزش فیتنس تعیین میکند که شامل موارد زیر میباشند. در این رشته معیار داوران برای دادن امتیاز عضلات حجیم، گرد حرکات عضلانی خوب و بالانس بدن است، در این رشته مواردی مانند عضلات حجیم و گرد، حرکات و بالانس و توازن بسیار مهم است، یک ورزشکار برای این که بتواند در این رشته به موفقیت برسد باید موارد بالا داشته باشد.

در این رشته معیار داوران برای دادن امتیاز عضلات کشیده و حرکات عمیق است، توجه کنید در این رشته عضلات نباید خیلی گرد و عمیق باشند و گرنه در زمان رقابت اشخاصی که عضلات خیلی گرد و حجیم داشته باشند به صورت خودکار مغلوب افرادی می شوند که دارای عضلات کشیدهتر هستند، از این رو می توان گفت در این رشته افرادی که دارای تیپ بدنی اکتومورف و مزومورف هستند موفق تر عمل خواهند کرد. فرد میداند که نباید طوری چاق شود که در زمان کات مجدد مقدار زیادی عضله از دست بدهد. باید توجه داشت که خیلی از رژیم های غذایی علاوه بر اینکه فرد را از خوردن غذاهای مورد علاقهاش برای مدتی تحریم میکند. برای هر فرد متفاوت است اما احتمالا سال ها زمان خواهد برد. آلرژی نسبت به مصرف پروتئین وی وقتی رخ میدهد که بدن نسبت به مصرف پروتئین پاسخ ایمنی میدهد؛ اما مشکل عدم تحمل لاکتوز به دلیل عدم ترشح هورمون لاکتاز رخ میدهد و سیستم ایمنی را درگیر نمیکند.

انجام این تمرینات در روزهای پشت سر هم باعث خسته شدن عضلات، احتمال بروز آسیب دیدگی و تمرین زدگی میشوند. بعد از یک تمرین سنگین اگر بدن شما به خوبی ریکاوری نشود شما نمی توانید روز بعد با انرژی و سرحال به تمرینات باز گردید. با توجه به اینکه این چربیهای اشباع شده یک شب ایجاد نشده و سالیان طولانی ساخته شده اند. برای آمادگی لازم برای انجام تمرینات بهتر است خواب در شب را در برنامه کارب خود قرار دهد. استفاده کردن از رژیم غذایی برای بانوان بسیار مهمتر و واجبتر از آقایان میباشد، زیرا خانم ها از نظر متابولیسم بدن و ساختار فیزیولوژیکی بدن با مردان تفاوتهای زیادی دارند و در نتیجه برای رسیدن به نتیجهی بهتر حتما باید از رژیمهای مناسب استفاده نمایند.

بدنسازان بیشتر علاقه دارند از طریق انجام ورزش های مناسب عضلات بدن آن ها برجسته تر و حجیم تر دیده شود این در صورتی است که فیتنس کاملا مخالف این جهت است، این را نیز می توان به عنوان یکی دیگر از تفاوت های این دو رشته ورزشی سایت omegagym به شمار آورد. با مفاصل محکم تر احتمال آسیب دیدگی هایی مانند پیچ خوردگی و… مردان به دلیل ترشح هرمون تستوسترون در بدنشان خیلی زود بعد از حرکات بدنسازی دارای عضلات محکم ومردانه میشوند و این هورمون در بدن زنان خیلی اندک ترشح میشود پس نباید با این دیدگاه که اندام زنان ما مردان خواهد شد به سراغ حرکات بدنسازی بریم.

بدنسازی یکی از جذابترین رشته های ورزشی در جهان است که طرفداران زیادی دارد و جوانان، مردان و زنان بسیاری با فعالیت در این رشته قصد دارند که به تناسب اندام رسیده و بدنی خوش فرم و ورزیده داشته باشند ولی بهتر است که به شما بگویم زیبایی و تناسب اندام نتیجه انجام تمرینات مستمر و حساب شده است، البته بهتر است در انتخاب یک باشگاه مناسب و یک رشته مناسب برای رسیدن به تناسب اندام دقت فراوان کنید زیرا این موارد در موفقیت شما نقش بسیار ویژه ای دارند. علاوه بر این انتخاب یک باشگاه مناسب و مجهز نیز مهم است و به شما در رسیدن به هدفتان کمک بسیاری می کند پس از این مورد نیز غافل نشوید. به این گونه که قبل از انجام تمرینات بدنسازی بهتر است که برای گرمکردن از دو ماراتون و پس از انجام این تمرینات برای سرد کردن بدن از حرکات هوازی استفاده نمایید. از این رو در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات مفیدی را در زمینه بدنسازی، ویژگی های یک باشگاه مناسب برای انجام تمرینات و انواع رشته های بدنسازی در اختیار شما قرار بدهیم تا بتوانیم شما را بیشتر و بهتر با این رشته پرطرفدار آشنا سازیم. یک باشگاه بدنسازی و فیتنس باید تجهیزات، امکانات و وسایل ورزشی مناسب و تمیزی را داشته باشد، علاوه بر این شما باید به تعداد وزنه ها، تجهیزات هوازی، ماشین ها و .. توجه بسیاری کنید زیرا هرچه تعداد این وسایل زیادتر و متنوع تر باشد شما تمرین بهتر و بهینه تری را خواهید داشت.

شما در انتخاب یک باشگاه حتما به برنامه ساعات کاری و روز های تعطیل آن توجه کنید و سعی کنید باشگاهی را انتخاب کنید که ساعات کاری طولانیتری داشته باشند تا شما نیز بتوانید برنامه های تمرینی خود را در برنامه های روزانه خود بگنجانید. شما باید حدود ۲۵ دقیقه تمرینات هوازی اینترول پر فشار را در برنامه بدنسازی خود بگنجانید تا در مدت کوتاهی عمل چربی سوزی صورت گیرد. بنابراین اگر خانم هستید و میخواهید که در مدت زمان کوتاهی به بدن خود فرم دهید و میزان چربی بدن خود را کاهش دهید بهتر است که وزن وزنههای بدنسازی را کاهش دهید و به جای آن تعداد ستهای تمرینات بدنسازی را افزایش دهید.

وقتی صحبت از استراحت میکنیم، صرفا خوابیدن مد نظرمان نیست؛ هرچند نباید از تاثیر خواب بر رشد عضلات غافل شد. خواب (به خصوص خواب شب) در ترمیم عضلات آسیب دیده که در نتیجه تمرینات رخ می دهد، نقش به سزایی دارد. آن ها حتی در این تحقیق از پروتئین کازیین بهره گیری کردهاند که یک انتخاب رایج برای مصرف پیش از خواب است، چرا که می تواند سنتز پروتئین در عضلات را در طول شب بالا حفظ کند. یا اصلا چرا از این ورزش استفاده می کنند؟ در مدت زمانی که بانوان تمرینات بدنسازی را جهت دست یافتن به تناسب اندام انجام میدهند باید به نکاتی که ذکر میشود توجه کنند تا از تاثیر گذاری بیشتر بدنسازی براندام خود را به وضوح احساس کنند. طبیعتا زمانی که احساس گرسنگی میکنید باید به بدن خود غذا برسانید، اما تلاش خود را بکنید که در این مسئله افراط نکنید. بنابر این برای این که بتوانید در این رشته ورزشی به موفقیت برسید انتخاب یک باشگاه بدنسازی مناسب را فراموش نکنید.

با توجه به ترکیب این پروتئین (که عمدتاً کازئین می باشد) هضم آن حداقل 2 ساعت زمان می برد و برای مصارف بلافاصله بعد یا قبل از تمرین مناسب نبوده و بهتر است قبل از خواب و صبح ها مصرف شود. استفاده کردن از کمربند بدنسازی باعث تقویت کردن عضلات شکم و کمر و فرمدادن به آنها نیز میشود و در نتیجه در هنگام استفاده از این کمربندها سفت شدن عضلات نواحی شکم و کمر سریعتر صورت میگیرد و همانطور که میدانید بهتر است که قبل از بستن کمربندهای بدنسازی از لباس ورزشی مردانه و زنانه شرافیت استفاده نمایید و علاوه بر آن با استفاده از کمربند بدنسازی شرافیت میتوان حرکات بدنسازی را بهتر انجام داد. بدنسازی از جمله ورزشهایی است که در حین انجام آن حتما باید از وسایل مربوطه این ورزش استفاده شود به همین دلیل در هنگام انجام تمرینات بدنسازی استفاده کردن از وسایل مناسب مانند اسلش مردانه شرافیت، تیشرت مردانه شرافیت و همچنین لگ زنانه شرافیت و… متعادل نگه داشتن سطح هورمونها در زنان نیز در حین بدنسازی بسیار مهم و ضروری است، زیرا همان طور که میدانید هورمونها نقش اساسی و ویژهای در عضلهسازی دارند. به چه دلیل بدنسازی برای بانوان بسیار مناسب است؟ حال نوبت به معرفی ورزش بدنسازی می رسد، این رشته ورزشی در انواع مختلفی وجود دارد، و لزوما این گونه نیست که بگوییم این ورزش حتما سبب افزایش حجم و سایز عضله می شود و در واقع می توان گفت که این هدف شما و برنامه ریزی شما است که تعیین می کند از انجام این ورزش می خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید، ولی به خاطر بسپارید که حتی اگر شما قصد حجیم و بزرگ نمودن عضلات را نداشته باشید با انجام این نوع تمرینات می توانید قدرت، استقامت و کارایی بدن خود را افزایش بدهید.

به دلیل تنوع بالای این نوع مکمل بهتر است قبل از مصرف با متخصص مشورت کنید. پودرهای رده بالای پروتئین وی دارای مزایای زیادی برای محدوده ­ی وسیعی از افراد می­باشند. به نظر میرسد اگر هر یک از افراد دارای یک مربی بدنسازی زبده و با تجربه باشند، نتیجه نهایی که همان رسیدن به تناسب ایدهآل و ظاهر جذاب است طی دوره کوتاهتری به دست میآید. پروتئین وی ایزوله محتوای پروتئینی بیشتری داشته و معمولا بدون چربی و لاکتوز است و مقادیر کربوهیدرات نیز در آن بسیار پایینتر از پروتئین کنسانتره است. مطالعات نشان داده اند که مکمل پروتئین وی ایزوله بیشتر از پروتئین های گیاهی مانند سویا به کاهش وزن کمک می کند.

براساس اخبار رسیده از باشگاه گفته می شود پول آنتونی استوکس امروز واریز می شود. باعث ترشح هورمون های آنابولیک می شود که می توانند رشد عضلات را تحریک کنند. ورزش کردن در خانم ها می تواند از به وجود آمدن بیماریهایی مانند قندخون، چربی خون و یا فشارخون در میانسالی پیشگیری کند و علاوه بر آن میتواند عوارض ناشی از این بیماریها را برای خانم ها به صورت قابل توجهی کاهش دهد به طور مثال خانم هایی که قندخون دارند میتوانند در کنار درمان دارویی از راه هایی مانند ورزش کردن نیز برای کاهش قندخون و یا چربی خون استفاده کنند. در واقع، پروتئین اثر گرمائی بسیار بیشتری نسبت به چربی و کربوهیدرات دارد – 20-35٪ در مقایسه با 5-15٪. مصرف زیاد پروتئین به طور قابل توجهی افزایش متابولیسم و کاهش وزن را به دنبال دارد و تعداد کالری هایی را که می سوزانید افزایش می دهد. مشتریان اغلب برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده عجله دارند، اما این بدان معناست که صبر آنها به زودی کم میشود. یک برنامهی اسپرینت ۱۲ هفتهای هم به مردان و هم به زنان کمک میکند تا چربی بدنشان را کم کرده و VO2 ماکسیممشان را ارتقا دهند، اما مردان، سریعتر چربی را میسوزانند در حالیکه زنان، سریعتر از مردان VO2 را ارتقا میدهند.

این تمرینات با افزایش قدرت، استقامت و کارایی بدن به ورزشکاران کمک خواهد کرد. یکی دیگر از نکاتی که سبب نتیجهی بهتر در بدنسازی میشود این است که تمرینات خود را به صورت ۳ الی ۴ بار در هفته انجام دهید و مدت زمان انجام تمرینات بهتر است که بین ۴۵ دقیقه الی یک ساعت باشد و هرگز مدت زمان طولانی به انجام حرکات بدنسازی نپردازید، زیرا در این صورت ممکن است که دیرتر به نتیجه ی مطلوب برسید و به دلیل خستگی انگیزهی خود را از دست بدهید. قبل از پرداخت به هر موضوعی لازم است که به شما بگویم هیچ راه میانبر و عجیبی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد مگر این که برخی از متد ها و تمرینات ورزشی بهتر و هوشمندانه تر انجام بشود، البته برای رسیدن به موفقیت لازم است که ابتدا اهداف خود را مشخص نموده و یک برنامه مناسب برای خود تعیین کنید، در این صورت میتوانید بدون هیچ گونه استرس و عجلهای به تمرینات خود بپردازید. محیط باشگاه نیز باید بسیار مناسب و آرامش بخش باشد، علاوه بر این ها دارای تهویه مناسب بوده و فضای کافی نیز برای انجام تمرینات داشته باشد، زیرا هرچه محیط باشگاه مناسب تر و راحت تر باشد سبب می شود که شما آرامش بیشتری داشته باشید که این افزایش کیفیت تمرینات را به دنبال دارد.

این دو ورزش از تمریناتی هستند که موردتوجه ورزشکاران بدنسازی قرار گرفته و وجود امکانات آنها در این باشگاه موجب بالا رفتن استقبال از آن خواهد شد. بنابراین آگاه باشید که با بالا رفتن سن حین تمرین دچار خستگی زودرس می شوید و ترمیم عضلات روند کند تری خواهد داشت. استفاده کردن از کمربندهای بدنسازی کاربردهای مختلفی دارد اما پرکاربردترین دلیل استفاده از این کمربندها، کم کردن فشار از روی کمر بدنسازان در حین انجام تمرینات بدنسازی می باشد و علاوه بر آن میزان فشار بر روی ستون فقرات و عضلات شکمی نیز کمتر میشود. اما ارتباط خوب فقط صحبت کردن نیست. این رشته برای افرادی که دارای تیپ بدنی آندومورف هستند بسیار مناسب است ولی به معنای این نیست که افرادی با تیپ بدنی اکتومورف و مزومورف نمی توانند در این رشته موفق شوند. در این رشته وزن مهم است و توجهی به قد نمی شود به طور مثال در این رشته یک فرد با قد 170 می تواند در کنار یک فرد با قد 180 قرار بگیرد و مسلما در این رشته از بدنسازی هرچه فرد قد کوتاه تری داشته باشد موفق تر است ولی به معنای این نیست که افراد قد بلند نمی توانند در این رشته موفق شوند، بودند افراد قد بلندی مانند رونی کلمن که توانستند در این رشته موفق شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار