ایوان سینگلتون، دونا مور و تام ایوانز از بازی Arnold Strongwoman Classic – Fitness Volt 2024 کناره گیری کردند.

2024 Arnold Strongman & Strongman Classic این مسابقات از 1 تا 2 مارس در کلمبوس، اوهایو برگزار شد که یکی از پربازدیدترین مسابقات ورزشی تا کنون بوده است. یکی از دلایل این واقعیت این است که برخی از چالش‌برانگیزترین رویدادها را به نمایش می‌گذارد، جایی که ورزشکاران باید شاهکارهای قدرت باورنکردنی را انجام می‌دادند. با این حال، این خطر آسیب را به همراه دارد. این در مواردی دیده شده است ایوان سینگلتون، دونا مور و تام ایوانز که هر دو مجبور شدند از رقابت کنار بکشند.

ایوان سینگلتون

ایوان سینگلتون مسلماً بزرگترین نام در آرنولد استرانگمن کلاسیک 2024 بود که کنار رفت، زیرا او و طرفداران انتظارات زیادی داشتند. او در روز اول عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست در مجموع به مقام سوم دست یابد.

سپس ایوان سینگلتون روز دوم مسابقات آرنولد استرانگمن کلاسیک 2024 را نیز آغاز کرد و همچنان مقام سوم خود را حفظ کرد. بنابراین، او در آستانه رسیدن به سکو بود، اما بدشانسی در رویداد چرخ های آپولون برای او رقم خورد. او سعی کرد محور 400 پوندی را بلند کند و به آن فشار بیاورد، اما کار نکرد. به نظر می رسید که ایوان بعد از این رویداد خوب باشد، اما به زودی اعلام شد که او کناره گیری کرده است. بنابراین، تاکنون دلیل کناره گیری وی مشخص نیست.

NB: با فاش شدن اطلاعات بیشتر در مورد قرعه کشی، مقاله را بر این اساس به روز خواهیم کرد.

دونا مور

دونا مور روز اول را با اجرای قوی به پایان رساند، اما شروع روز دوم برای او خوب پیش نرفت. من فقط برای اولین رویداد در روز دوم قبل از عقب نشینی بیرون آمدم، که Jeck Stone Carry بود. در این مراسم، او وظیفه حمل یک جفت سنگ سنگین را داشت، یکی به وزن 100 کیلوگرم (220.5 پوند) و دیگری 94 کیلوگرم (207 پوند).

علاوه بر این، دونا مور این سنگ‌ها را به فاصله 8 متری حمل می‌کرد، اما پس از افتادن آن‌ها روی زمین، نشانه‌هایی از ناراحتی نشان داد. او شروع به لنگیدن به سمت صحنه پشتی کرد و پس از مدت کوتاهی برای ثبات بیشتر به یکی از خدمه تکیه داد.

امیدهای اولیه برای وضعیت دونا مور این بود که او از کشیدگی یا گرفتگی عضلانی رنج می برد، اما این واقعیت که او از مسابقات کناره گیری کرده است، نگرانی ها را تشدید می کند. با این حال، نه دونا، نه سازمان دهندگان و نه مفسران دلیل دقیق کناره گیری او را فاش نکردند. بنابراین، امیدوارم خیلی جدی نباشد.

تام ایوانز

وضعیت تام ایوانز بسیار شبیه به دونا مور بود، زیرا مصدومیت او نیز در اولین رویداد در روز دوم رخ داد. بچه ها هم باری برای اجرا داشتند، اما این کار را با یک جفت دینی استونز انجام دادند. وزن سنگ اول 188 کیلوگرم (414.5 پوند) بود، در حالی که وزن سنگ دیگر 145 کیلوگرم (319.5 پوند) بود.

تام ایوانز فقط می توانست چند قدم با سنگ ها راه برود قبل از اینکه سنگ ها را رها کند، که کمی تعجب آور بود. با این حال، بلافاصله پس از آن، تام عضله دو سر خود را گرفت، که ظاهراً نشان می دهد که چیزی اشتباه است.

تام ایوانز در اولین روز از Arnold Strongman Classic در سال 2024، زمانی که رویداد Timber Carry را اجرا کرد، با وضعیت مشابهی روبرو شد. او ناگهان قاب چوبی را رها کرد و حرکتی مشابه با عضله دوسر خود انجام داد.

بنابراین مشخص است که تام ایوانز با یکی از عضلات دوسر خود مشکل دارد، اما مشخص نیست مصدومیت او چقدر جدی است. مانند دونا مور، هنوز هیچ چیز به طور رسمی فاش نشده است.

Arnold Strongman & Strongwoman Classic 2024 در این دو روز بسیار سرگرم کننده بود، اما برای برخی از ورزشکاران مایه تاسف بود. ویکتوریا لانگ و ماکسیم بودرو نیز در روز اول پس از آسیب دیدگی در ددلیفت مجبور به عقب نشینی شدند. علاوه بر این، اینز کاراسکیلو نیز تصادف کرد، زیرا صورتش به قاب چوبی برخورد کرد. صورتش را متورم کرد، اما نمی خواست خود را کنار بکشد.

محتوای مرتبط با آرنولد Strongwoman و Strongman Classic 2024


این داستان توسط وداد تاباکوویچ، روزنامه نگار با سه سال سابقه پوشش ورزش های قدرت نوشته شده است. هدف آن ارائه محتوای دقیق و جذاب است.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/evan-singleton-donna-moore-tom-evans-withdraw-2024-arnold-strongwoman-classic/