بهترین مکمل برای عضله سازی و چربی سوزی

این مکمل با دارا بودن نیتروژن باعث افزایش تولید عضله و تسریع ریکاوری بعد از تمرینات سخت میشود. نسبت پروتئین بالا به لاکتوز پایین باعث می شود که این محصول معمولا در تولید غذاهای کم کربوهیدرات و نوشیدنی های غنی شده با پروتئین استفاده شود. هرگاه برای شما مسلم شد که باید در کنار تمرینات ورزشی خود حتما از مکملهای ورزشی نیز کمک بگیرید، برای خرید حتما به مراکز معتبری همچون داروخانه مراجعه کنید و هرگز با توصیه اقوام و آشنایان مقدار مصرف محصول را کم و زیاد نکنید. پروتئین وی محصول فرعی فرایند تبدیل شیر به پنیر است در این فرایند فراورده های دیگری هم مانند پپتید ها، لاکتوز، چربی، نمک و آب تولید می شود. این ویتامین در نزدیک به 60 فرآیند متابولیک مربوط با تولید انرژی دخیل است و به دلیل سوخت حرکتی، برای بدنسازان اهمیت ویژه ای دارد.

موضوعی که میتواند اتفاق ناخوشایندی برای افراد بوده و حس نامطلوبی را به آنها القا کند. این موضوع میتواند برای شما و دیگر افراد حاضر در باشگاه تاثیرات مطلوبی را برای بدنسازی داشته باشد. از همین رو در صورتی که احساس بیماری کردید، برای چند روز در خانه بمانید و از حضور در باشگاه خودداری کنید. این موضوع در صورتی که با صدای آهسته و پایین صورت گیرد، مشکلی را ایجاد نمیکند. اما این موضوع کاملا اشتباه است و پروتئین وی باعث افزایش حجم نمی شود و تنها با داشتن اسیدآمینه خالص به عضله سازی و ریکاوری سریع شما کمک می کند. واقعیت این است که پروتئین وی، نه تنها مضر نبوده که فواید بیشماری را هم به همراه میآورد؛ اما مصرف بیرویه یا اشتباه مکملهای پروتئینی مشکلاتی را ایجاد کند و سلامتیتان را بهخطر بیندازد.

تمرینات با چند ست برای زمانی که هدف از تمرین افزایش استحکام و قدرت می باشد بسیار مناسب می باشد. این مکملها در صورت مصرف صحیح و به اندازه اغلب عوارض خاصی را در پی نخواهند داشت اما مشکل زمانی به وجود میآید که در استفاده از آنها زیادهروی شود و بدون توجه به دستور کارشناس و مربی یا مشورت با افراد غیر متخصص مورد مصرف قرار گیرند. وزارت ورزش انتخابات را تایید کرد و آقای شهبازی هم کار خود را بدون مشکل آغاز کرد. عکس گرفتن زیاد شما میتواند موجب شود که دیگر افرد حاضر در باشگاه احساس عدم امنیت کنند و کار را برای آنها دشوار کند. استفاده از چندین وسیله ورزشی به طور همزمان میتواند حقوق دیگران را ضایع کند. حتی در صورتی که کسی پشت سر شما منتظر ترک وسیله نیست، استراحت کردن را نباید برای صندلیهای دستگاههای بدنسازی بگذارید.

از سن 30 سالگی به بعد، ما در هر 10 سال 3 تا 8 درصد از حجم عضلانی خود را از دست می دهیم. پس می توان نتیجه گرفت با ادامه تمرینات قدرتی منظم، از کاهش بافت عضلانی و تجمع چربی جلوگیری کرده و به نوعی بدن را جوان نگه داشت. زمانی که برای تمرین خود، به قسمتهای مختلف باشگاه میروید، ممکن است فضای دیگران را اشغال کرده و ورزش کردن و انجام تمرینات را برای دیگران سخت کنید. هنگامی که میخوابید به خصوص در شب، بدن بافتهای آسیبدیده ناشی از تمرینات سخت و خستگی و فشارهای مکرر وارده بر بدن را ترمیم، سلولهای تخریب شده و مرده را جایگزین میکند، و به بدن اجازه میدهد تا در طول روز بعد قویتر و بهتر عمل کند. ورزشکاران مبتدی و یا حتی افرادی که پس از مدتها دوباره به عرصه ورزش برمیگردند، میتوانند از طریق یک برنامه تمرینی منظم به دستاوردهای عالی در قدرت و نیز حجم گیری برسند؛ بدون اینکه برنامه تغذیه عضله سازی آنان سخت و محدودکننده باشد. تغذیه بدنسازی و برنامه تمرینی، دو گزینه بسیار مهم برای افرادی است که ورزش بدنسازی را پیش میگیرند. شاید با شنیدن نام باشگاه بدنسازی به این فکر کنید که در آن تنها ورزش های بدنسازی انجام می شود.

تنوع محصولات این برند بسیار بالاست و در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. برنامه تمرینی فیتنس شامل ترکیب فاکتورهای مختلف آمادگی جسمانی مثل قدرت، انعطاف پذیری، توان، سرعت، استقامت عضلانی و استقامت قلبی- تنفسی می باشد و توسعه همه جانبه بدنی را به دنبال دارد. اگر در این مدت دوباره به باشگاه بدنسازی بروید و شروع به وزنه زدن کنید، در حقیقت در حال از دست دادن توده عضلانی خواهید بود. تمرینات بدنسازی نمیتوانند در مدت زمان کوتاهی اندام مورد علاقه بانوان عزیز را به آنان هدیه کند. بهتر است از تمرینات متنوعی برای بدنسازی استفاده کنید. اگر رژیم غذایی و برنامه ورزشی مناسبی دارید و بیماری خاصی ندارید، معمولاً ۱-۲ ماه پس از شروع تمرین، شاهد افزایش قابل توجه ماهیچهها خواهید بود و در ۱۲-۶ ماهگی تغییرات بسیار خوبی خواهید داشت. در تغذیه مناسب عضله سازی بعد از تمرین، کربوهیدراتهای زودهضم مانند نان سفید، نان شیرین، سیبزمینی پخته یا یک نوشیدنی ورزشی را انتخاب کنید. نتیجه مطالعاتی که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده نشان می دهد، در ازای هر 450 گرم عضله که از دست می دهیم، 450 گرم چربی در بدن افزایش پیدا می کند.

اولین چیزی که ما از تمرین با وزنه می دانیم، افزایش توده عضلانی است، اما این افزایش توده عضلانی یعنی بافت بدن بیشتر عضله دارد و کمتر چربی و همچنین در برابر آتروفی نیز از شما محافظت می کند. وی درباره علت برگزار نشدن مسابقات آسیایی مچ اندازی در ایران، اظهار کرد: با توجه به اینکه در مسابقات جهانی مچ اندازی در رومانی شرکت نکردیم با میزبانی ما از مسابقات آسیایی موافقت نشد اما این قول را می دهم دوره بعد این رقابت ها با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی جهان حاضر می شویم، به ایران واگذار شود. صادق هاشمی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزرای اولین دوره بین المللی داوری فیتنس چلنج اظهار داشت: دوره های فوق الذکر روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری، 21 و 22 مردادماه به صورت وبیناری با حضور اساتید بین المللی و رئیس کمیته فیتنس چلنج IFBB برگزار می شود. وی درباره نحوه تامین هزینه های اعزام های بین المللی ورزشکاران بدنسازی خاطرنشان کرد: بخشی از منابع مالی ما توسط وزارت ورزش و کمیته المپیک تامین می شود که بسیار ناچیز است.

در ادامه برای شما قدم هایی را مشخص کردیم تا با دانستن آن ها مسیر شما در راه تاسیس باشگاه بدنسازی در سایت omegagym ترکیه هموارتر شود. با این وجود، مهم نیست که چقدر به فیتنس علاقه دارید، اگر هنوز یک نوجوان یا جوان بالغ هستید، مطمئن شوید که تحت نظارت یک مربی شخصی، مربی ورزشی یا شخصی معتبر که دانش و تجربه در زمینه طراحی و نظارت بر تمرینات بدنسازی برای جوانان دارد، هستید. تمرینات بر اساس علایق شما به همراه تمرین دهندهها و تمرینات جدیدی که به شما کمک میکنند برنامههای روزمره خود را دنبال کنید، پیشنهاد میشوند. بر اساس ارزیابی های علمی و درک نیازها و علایق اعضاء مجموعه، توانسته ایم که مفهومی ایده آل از تمرینات ورزشی را با استفاده از تجهیزات کامل، منحصر بفرد و بروز جهانی در یک فضای زیبا فراهم آوریم. تمرینات بدنسازی و قدرتی به عنوان یک عامل در مقابله با چربی شکمی شناخته شده است. در یک تحقیق که توسط انجمن قلب آمریکا صورت گرفته است، به این نتیجه رسیدند که در نتیجه تمرینات با وزنه بدن می تواند گلوکز که از مصرف کربوهیدرات به دست می آید را به طور مؤثر تری استفاده کند به جای اینکه آن را به عنوان چربی ذخیره کند.

به کار بردن تجهیزات غیر ورزشی که سبب افزایش کیفیت سالن ورزشی می شوند نیز نکته ای است که توجه به آن می تواند به ارتقای کیفیت طراحی داخلی سالن های ورزشی کمک کند. در فیتس نیازی به استفاده از وزنه نیست این در حالی است که بدنسازی بر اساس کار با وزنه طراحی شده است. درهرحال، قطعا بهترین شریکها آنهایی هستند که با شما رقابت دوستانه دارند. رژیم غذایی روزانه شما باید سرشار از پروتئین، فیبر، کلسیم و ویتامین باشد. کمبود این ویتامین سبب بروز مشکلات زیادی از جمله خستگی مزمن می شود. افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش چربی شکم، افزایش توده عضلانی و افزایش حساسیت به انسولین از جمله فواید بدنسازی هستند.

عبدالمهدی نصیرزاده در نشست خبری که در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد، با اشاره به موافقت رسمی فدراسیون جهانی با میزبانی ایران از مسابقات جهانی، گفت: لابی های زیادی برای گرفتن میزبانی مسابقات بین المللی صورت می گیرد. نصیرزاده درباره تایید پوشش بانوان رشته مچ اندازی توسط فدراسیون جهانی گفت: ما در ۳ رشته فیتنس چلنج، مچ اندازی و پاورلیفتینگ بانوان فعالیت داریم. مرجع رژیم غذایی جهانی (DRI) مقدار استاندارد مصرف روزانه پروتئین وی را به ازای هر کیلو گرم وزن، 0.8 گرم اعلام کرده است. به زودی اسامی افراد واجد شرایط برای شرکت در دوره مربیگری بین المللی فیتنس اعلام خواهد شد. از همین رو لازم است تا پیش از حضور در باشگاه، تمیزی و بهداشت بدن خود را رعایت کرده و از لباسهایی کاملا تمیز و مناسب برای تمرینات خود استفاده کنید. علاوه بر این، خیره شدن به دیگران و تمرینات ورزشی آنها نیز میتواند موجب آزار و اذیت افراد شده و برای آنها ایجاد عدم امنیت را داشته باشد.

ممکن است شما با استفاده از دو وسیله ورزشی به طور همزمان سبب شوید تا یک نفر مجبور به منتظر ماندن شود! همچنین باید سبک زندگی سالمی داشته باشید، قبل از ساعت 11 شب به رختخواب بروید و به تا دیروقت بیدار ماندن برای بازیهای ویدیویی یا تماشای سریالهای تلویزیونی موردعلاقه خود، «نه» بگویید. چون در طول شب بدن بدون پروتئین است ،بهتر است در موقع خواب مصرف شود . اساساً به هنگام خواب، به مدت ۷ تا ۹ ساعت روزه هستید (تمام مدتزمان خواب شب). در یک مطالعه در دانشگاه Minnesota دو گروه از زنان دارای اضافه وزن به مدت 2 سال تحت نظر قرار گرفتند، زنانی که دو جلسه در هفته تمرین قدرتی برای عضلات اصلی بدن انجام داده بودند، نسبت به گروه دیگری که کم تحرک بودند، 67 درصد چربی شکم داشتند. مقدار توصیه شده­ی روزانه­ی موجود 56 گرم برای مردان بزرگسال و 46 گرم برای زنان بزرگسال است. ال آرژنین موجود در این دسته از مکملها وظیفه خونرسانی را به عهده دارد. از این رو، کیفیت طراحی فضاهای ورزشی که شامل نکات مختلفی می باشد، در انتخاب افرادی که می خواهند در این سالن ها به تمرین بپردازند، تاثیر زیادی دارد. این موضوع علاوه بر تاثیر در فرهنگ باشگاه بدنسازی، برای سلامت جسمانی شما نیز میتواند مفید واقع شود.

برای پس از باشگاه خود نیز مواردی را در نظر بگیرید. باشگاه های بزرگ و خوبی برای قصل آینده قصد حضور در مسابقات را دارند. اگر قصد استفاده از پروتئین بدنسازی را دارید به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا ایده ال ترین انتخاب با نگاهی هوشمندانه از آن شما باشد. اگر قصد استفاده از باشگاه بدنسازی را دارید یا در حال استفاده از آن هستید، در این مقاله و در ادامه میتوانید نکاتی را در باب فرهنگ باشگاه بدنسازی مطالعه کنید. یکی دیگر از نکاتی که به عنوان فرهنگ باشگاه بدنسازی عنوان میشود، توجه به بهداشت فردی بدن است. باشگاه بدنسازی مانند تمام محیطهای اجتماعی دیگر، فرهنگ استفاده مخصوص به خود را دارد. هضم آسانی هم دارد. علاوه بر این، اجازه ندهید محرکهایی مثل الکل، آبجو یا تنباکو به سبک زندگی شما در دوران رشد نفوذ کنند، چون برای رشد کلی بدن شما هم مضر هستند، چه برسد به رشد قدتان. اما این موضوع در افرادی که با هندفری و هدفون در گوش خود مشغول به فعالیت هستند، اهمیت بیشتری پیدا میکند. اما گذشته از اینکه بدنسازی و فیتنس موجب سلامتی، تناسب اندام، افزایش قدرت و مواردی از این قبیل می شود که کم تا بیش همه با آن آشنا هستند؛ آیا تا کنون این سوال برایتان پیش نیامده که تمرینات بدنسازی چه فواید می تواند داشته باشد؟

هرچند بیشتر افراد به این مکمل نیاز ندارند و معمولا به کمک ویتامین و پروتئین در کنار غذای سالم و تمرین میتوانند به وضعیت سلامت و تناسب اندام مورد نظر خود برسند. در این محیط افراد برای تمرین کردن نیاز به آرامش داشته تا بتوانند به خوبی به فعالیت خود بپردازند. اما استفاده از گوشی همراه و مکالمه کردن با صدای بلند میتواند آرامش دیگ افراد خاضر در باشگاه را بر هم زده و تمرکز آنها را در حین تمرین کردن از بین ببرد. تمرینات با وزنه نه تنها در حین تمرین باعث مصرف کالری می شوند، بلکه به دلیل درگیر بودن عضلات بدن و همچنین افزایش توده عضلانی، متابولیسم یا سوخت و ساز بدن بعد از تمرین را نیز افزایش داده و حتی سوخت و ساز بدن در حالت استراحت را نیز افزایش می دهد. این که شما از غذای مورد علاقه ی خود به دلیل کالری بالا، قند و یا چربی آن صرف نظر کنید، ذهن شما را تحت تاثیر قرار می دهد و شما را از اهدافتان منصرف می کند. بهترین روش این است که ابتدا کالری تعادل وزنی خود را با استفاده از فرمولها یا اپلیکیشنهای مربوطه محاسبه کنید. کراتین می تواند حجم عضله و قدرت بدن را با گذشت زمان افزایش دهد و سابقه بسیار خوبی در زمینه ایمنی نیز دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار