بهترین پروتئین برای افزایش حجم و عضله سازی

برخی معتقدند که هیدرولیزاسیون به طور همزمان IGF-1 را نیز آزاد می کند که این امر خود سبب رشد عضلانی و سرعت بخشیدن به ترمیم عضلانی می گردد. مکمل ورزشی که به اصلاح مکمل بدنسازی نیز نامیده می شود، گروهی از مکمل های غذایی بوده که به ارتقاء کیفیت رژیم غذایی ورزشکاران آماتور و حرفه ای کمک می کند. امروزه داروخانه های آنلاین بسیاری هم در زمینه فروش مکمل بدنسازی اصل و با کیفیت فعالیت می کنند که تمامی اطلاعات مربوط به مکمل و همچنین نظرات افراد در زمینه مصرف آن مکمل در اختیار شما قرار می گیرد. در سایت پیلتن شاپ طیف گسترده ای از انواع لوازم بدنسازی با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. موردی که همواره در صنعت پرورش اندام بهچشم میخورد، این است که برای بهدستآوردن یک فیزیک عضلانی و تنومند باید ابتدا حجمگیری کنید؛ یعنی تا میتوانید کالری مصرف کنید و حجم عضلات را افزایش دهید و پس از رسیدن به این هدف، در گام بعدی شروع به کات کردن کنید؛ به این معنا که از شر چربیهای بدن خود که در طول دورهی حجمگیری بهدست آوردهاید، خلاص شوید. 4. قبل از تمرین عضلات را چطور گرم کنیم ؟

بدنسازان به پروتئین علاقه دارند، اما این بدین معنا نیست که مصرف پروتئین کافی حجم بدن شما را همانند یک وزنهبردار افزایش میدهد. پروتئین وی هیدرولیز شده عموما گرانقیمت است و به عنوان نوع اصلی وی مورد استفاده قرار نمی­گیرد، با وچود آن که می­توان آن را به ترکیبات خوب پروتئین آب پنیر اضافه کرد. پروتئین وی هیدرولیز شده: نسبت کربوهیدرات این پروتئین زیر 1 درصد است و هیچ نوع کلسترولی در آن وجود ندارد. اگر باشگاه ورزشی یا بدنسازی شما در فضای بسته دایر شده است و امکان شست و شوی چمن مصنوعی در آنجا وجود ندارد پیشنهاد می کنیم مقاله روش های نظافت چمن مصنوعی را مطالعه فرمائید. اگر میخواهید عضلهسازی کنید یا چربیهایتان را از دست دهید، حتما باید حرکات کاردیو (هوازی) را نیز در برنامه تمرینتان بگنجانید.

قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آنها را میپذیرم. خب کاملا از نام این دسته از مکملها برمیآید که با مصرف منظم و دورهای آنها میتوان در کنار تمرینات مداوم به افزایش عضلات بدنی سرعت بخشید. بدین ترتیب پودر پروتئین پگاه MPC که ترکیبی از پروتئین وی (زودجذب) و کازئین (دیرجذب) میباشد . تستسترون هورمونی آنابولیک میباشد و باعث تکامل بیضه و پروستات در مردان گشته همچنین باعث میشود رشد موها، ساخت عضله و استخوان تسریع گردد. در بدنسازی بدون مکمل به دلیل عدم استفاده از مکملهای بدنسازی؛ بحث تغذیه ورزشکاران یک بحث بسیار مهم و حیاتی میباشد.

هر کدام از این 6 گروه تمرینات فیتنس با هدف ورزشی خاصی طراحی میشوند و بسته به شرایط بدنی که دارید و هدفی که دنبال میکنید به صورت خاص برای سایت omegagym فرد طراحی میشود. ۲- ممکن است همراهبا افت انگیزه و هیجان بدنسازان شوداکنون نگاهی اجمالی به هر یک از این دو مورد خواهیم داشت.۱. ۲- روشی سالم برای بدنسازان استاکنون نگاهی اجمالی به هریک از این دو مورد خواهیم داشت.۱. با بهکارگیری چند راهکار مبتکرانه اما شما میتوانید موانع را از سر راه برداشته و به توسعه اندامتان ادادمه دهید. از اینرو، باید این امر را در انتخاب بهترین روش ممکن برای بدنسازان درنظر گرفت. در نتیجه به ورزشکاران این امکان را میدهد تا پس از مدتی با بازگشت به تمرینات خود، مجددا قادر به انجام تمرینات باشند.

به یاد داشته علاوه بر تمرینات بدنسازی باید به تغذیه اصولی خود نیز توجه داشته باشید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. این که به صورت سر خود دوز بالایی از ویتامین د را برای مدتی طولانی مصرف کنید، فکر خوبی نیست.

برخی از افراد پس از تمرینات هوازی، تمرینات کششی و انعطافپذیری را نیز انجام میدهند. بنا به تعریف، هدف از حجمگیری افزایش، حجم عضلات و هدف از کات کردن، کاهش درصد چربی بدن است. به عبارت دیگر، اگر هدف یک بدنساز افزایش حجم عضلانی باشد، کمی چربی هم به بدن وی اضافه خواهد شد.اما مسئلهای که به تناقض در این موضوع دامن میزند، این است که بدنساز همزمان با این روند باید سعی کند در بدن خود کمترین مقدار چربی ممکن را داشته باشد. اگر فراز و فرود در وزن بدنساز پس از گذراندن دورههای حجمگیری و کات کردن اختلاف چشمگیری داشته باشد، عواقب سنگینی را برای آنان بههمراه خواهد داشت.اما موردی که برای بدنسازان در طیف سالمی قرار میگیرد، افزایشی معادل ۳ تا ۷ کیلوگرم در وزن در یک دوره حجمگیری بهمدت ۴ تا ۶ ماه است. همان گونه که در قسمت قبل به این موضوع اشاره نمودیم یکی از مدارکی که لازم است به اداره اماکن تحویل داده شود مدرک مربیگری است ولی آیا می دانید برای اخذ مدرک مربیگری لازم است که چه اقداماتی را انجام بدهید؟ به گزارش رکنا اگر شما مسیر خود را در عضلهسازی پیدا نکنید به طور حتم دیر یا زود بدنسازی و فیتنس به بنبست خواهید رسید.

بنابراین، این بدنسازان قادر هستند بدون آنکه از ورزش کنارهگیری کنند، از اثر «حافظهی ماهیچه» که در مورد بدنسازانی که مدتی ورزش را رها کردند به آن اشاره شد، بهره ببرند.درنهایت باید گفت که عضلهسازی بدون مصرف کالری بیش از نیاز بدن، بهتدریج تبدیل به روندی بسیار آهسته میشود. حتی دریافت مقادیر کم کالری بیش از نیاز روزانهی بدن هم تأثیرات منفی روی سلامتی دارد؛ این حقیقتی تلخ برای بدنسازان است. از طرفی ممکن است رشد عضلات در برخی از افراد کند باشد و برای حجم نیاز به یک مکمل کمکی داشته باشند. بنابراین، این افراد در طول دورههای حجمگیری چربی زیادی ذخیره میکنند و از طرفی در طول دورههای کات کردن، حجم عضلانی زیادی را از دست میدهند.عوامل دیگری نظیر اشتها، میزان استرس و سایر فاکتورهای ژنتیکی نیز ممکن است در انتخاب بهترین روش برای بهدست آوردن فیزیکی ایدهآل مؤثر باشند.سخن آخردر مجموع باید گفت که در پیش گرفتن هر دو روش مورد بحث، امکان رسیدن به یک فیزیک تنومند و عضلانی را برای بدنسازان میسر میکند.

اول اینکه در عضلات غیر تمرین دیده فیبرها تمایل دارند که به شکل ناهمگام عمل کنند.همچنان که آنها تمرین دیده میشوند این را میآموزند که همگام با هم عمل کنند که نتیجه آن افزایش حداکثری تولید نیرو در عضلات میباشد.دوم اینکه بدن شروع به فعال سازی ماهیچهها میکند.به طور معمول یک مکانیزم بازدارنده در بدن وجود دارد که از انجام کار بیش از حد ماهیچهها و آسیب دیدگی آنها جلوگیری میکند.همچنان که ماهیچه تمرین دیده میشود این بازخوردهای عصبی مهار کننده محدود خواهند شد و این امر باعث تولید بیشتر نیرو در عضلات میشود. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. حفظ ثبات وزن بهکمک جایگزینی عضله با چربی در طولانی مدت که غالبا استفاده از روش عضلهسازی همزمان با چربیسوزی چنین مفهومی را تداعی میکند.۳.

بدنسازانی که از این دورهها استفاده میکنند، باید مدتزمان زیادی را در دورههای حجمگیری صرف کنند؛ این بدان معنا است که بدن آنها غالبا خارج از فرم ایدهآل خواهد بود. روشهای مختلفی برای درمان یبوست با ماساژ وجود دارد که از مشهورترین آنها میتوان به روشهای ماساژ شیاتسو (Shiatsu Massage) یا طب فشاری اشاره کرد که تکنیکی ژاپنی است. برای مثال در یک تحقیق روی چاقی، افرادی که برنامه غذایی فوق العاده کم کالری را دنبال می کردند، ۱۸درصد کاهش وزنشان از عضلات بود. در بهکارگیری این روش و با افزایش فشار بر ماهیچهها از طریق سنگینتر کردن وزنهها، پس از چندین سال تمرین در صورتیکه تغذیهی مناسبی داشته باشید، قادر خواهید بود نتایج نسبتا اندکی را در فیزیک خود مشاهده کنید. بههمین علت، استفاده از دورههای حجمگیری و کات کردن به روند رسیدن به عضلاتی حجیم و فیزیکی ایدهآل سرعت میبخشد. طی این فرایند که به آن چربیسوزی و عضلهسازی همزمان گفته میشود، بدن برای ساختن عضله قادر است از چربیهای خود بهعنوان سوخت استفاده کند.اما در پاسخ به سؤال دوم باید گفت که استفاده از دورههای حجمگیری و کات کردن، روند حجیمسازی عضلات را سرعت میبخشد. بنابراین، بسیاری از بدنسازان ترجیح میدهند تمام ایام سال را با هیکلی عضلانی و فاقد چربی بگذرانند.بهکارگیری دورههای حجمگیری و کات کردن برای افزایش سرعت عضلهسازی کارآمدتر است، اما این بدان معنی نیست که روش عضلهسازی همزمان با چربیسوزی چنین کارکردی ندارد؛ برای مثال، در بدنسازان مبتدی و نیمهحرفهای بهویژه آندسته از ورزشکارانی که کمی اضافه وزن دارند، در سالهای ابتدایی تمرینات با کاهش چربی در بدن خود مواجه میشوند و از طرفی به میزان تودههای ماهیچهای این ورزشکاران نیز افزوده میشود.

بدنسازان آماتوراین دسته از ورزشکاران بهتازگی تمرینات خود را در رشتهی بدنسازی آغاز کردهاند و استفاده از روش چربیسوزی و عضلهسازی همزمان برای آنان بسیار مؤثر است، زیرا شوک واردآمده به عضلات بدنسازان در ابتدای مسیر این ورزش بسیار سنگین بوده و تازگی دارد. رعایت فاصله مورد نیاز بین دستگاه های سالن و تعیین یک مسیر مشخص با اندازه مناسب برای رفت و آمد افراد نیز نکته ای که باید در جایگذاری دستگاه ها و تراکم آن ها به آن توجه شود. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید، پیشنهاد ما به شما این است که به خوابتان توجه کنید.

1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. البته باید درمیان دورههای حجمگیری حتما از دورههای کات کردن هم استفاده کرد تا از انباشت بیرویهی چربی در بدن جلوگیری شود.افزایش حجم عضلات ممکن است امری پیچیده و متناقض بهنظر برسد؛ برای این کار باید کالری مصرفی بدنسازان افزایش یابد، اما کالری مصرفی نهتنها باید بیش از مقدار مورد نیاز بدن باشد، بلکه باید از میزانی که عضلهی هدف برای رشد به آن نیاز دارد هم بیشتر باشد. اگر قادر به افزایش سایز نیستید، باید مصرف کربوهیدرات و پروتئین مصرفی خود را تا حدود زیادی بالا ببرید. دانش و تخصص شما به مشتری شما کمک میکند تا قدرت خود را افزایش داده و چربی سوزی کند تا بدنساز موفقی شود. علاوهبر این، افزایش یا کاهش چربی بین ۸ تا ۱۵ درصد در بدن سبب میشود که در طول دورههای حجمگیری سرعت عضلهسازی بدنسازان افزایش یابد و همچنین روشی سالم برای بدنسازان است.چربی سوزی و عضله سازی همزمان چیست؟ بدنسازانی که از استروئید استفاده میکننداین دسته از بدنسازان مقادیری از آندروژنها را که بالاتر از مقدار طبیعی آن در بدن است دریافت میکنند و این کار سبب میشود که تعداد هستههای سلولهای ماهیچهای افزایش یابد.

برای بدن انسان، تحمل فراز و فرودهای فراوان در وزن بهمراتب دشوارتر از عضلهسازی همزمان با چربیسوزی است. اما سؤال اینجا است که آیا دامن زدن به این دورهها که شامل فراز و فرودهای فراوانی در رژیمهای غذایی و وزن بدنسازان هستند ،ضرورت دارد؟ شاید یکی از سوالات شما این باشد که آیا مصرف پروتئین وی قبل از خواب زمان مناسبی است یا نه؟ نمونه های دیگر از تمرینات، شنا، درازونشست و بارفیکس است. یک تمرین 1 ساعته کامل و مفید از ویژگی های مهم این برنامه ها می باشد. بههمین دلیل برای بسیاری از بدنسازان، بهویژه بدنسازان حرفهای، استفاده از دورههای حجمگیری و کات کردن بسیار جذابتر است.بهتر است از کدام روش استفاده کنیم؟ همواره روشی که فکر میکنید برای شما لذتبخشتر و جذابتر است را در ابتدای لیست گزینههای خود قرار دهید؛ زیرا هرچه پیروی از یک استراتژی برای ما لذتبخشتر باشد، احتمالا نتایج حاصل از آن هم بهتر خواهد بود.بنابراین، بهنظر شما کدامیک از این روشها برای شما جذابتر و کارآمدتر است؟ در این مرحله، استفاده از دورههای حجمگیری و کات کردن برای بیشتر بدنسازان بسیار جذابتر و هیجانانگیزتر از بهکارگیری روش عضلهسازی همزمان با چربیسوزی است. افزایش وزن همزمان با چربیسوزی که در این حالت عضلهسازی همزمان با چربیسوزی رخ داده اما میزان عضلهای که بدن بهدست آورده سبب افزایش وزن شده است.۲.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار