ترکیب‌های Rogue Invitational CrossFit Legends 2023 فاش شد – Fitness Volt

Rogue Call 2023 این رویداد بزرگ بعدی فصل است که طرفداران از سراسر جهان مشتاقانه منتظر آن هستند. این مسابقات معتبر از 27 تا 29 اکتبر در استادیوم دل دایموند در راند راک تگزاس برگزار می شود. این برای پوشش دو ورزش راه اندازی شده است، یکی استرانگمن و دیگری کراس فیت. بنابراین ترکیب این تیم ها از قبل مشخص شده است. با این حال، اخیراً نیز اعلام شد که Rogue Invitational 2023 دارای بخش جالب دیگری به نام The افسانه های کراس فیت. ترکیب کامل این بخش بود باز کن همچنین.

در مسابقات قهرمانی Rogue Invitational CrossFit Legends 2023، 9 ورزشکار مرد و هفت ورزشکار زن حضور خواهند داشت که همگی در این ورزش به موفقیت های فوق العاده ای دست یافته اند، اما دیگر در بالاترین سطح رقابت نمی کنند. بنابراین، نام آن را کاملاً نشان می دهد، زیرا ورزشکاران این بخش در نوع خود اسطوره هستند.

2023 Rogue Invitational CrossFit Legends Lineup

نر

  • لبه دار غنی
  • کریس اسپیلر
  • جاش بریجز
  • دن بیلی
  • جیسون خلبا
  • جاش اورت
  • چان درگذشت
  • میکو سالو
  • تامی هاکنبراک

زنانه

  • آنی ساکاموتو
  • کری پیرس
  • کریستین باهوش است
  • مارگو آلوارز
  • ربکا وویگت میلر
  • سام بریگز
  • تانیا واگنر

مربوط: بازی های کراس فیت 2024 قرار است در فورت ورث تگزاس برگزار شود

مروری بر ترکیب مردان

بزرگترین افسانه همه انسان ها بدون شک ریچ فرونینگ است. او یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در کل ورزش بوده است و چهار عنوان بازی های کراس فیت انفرادی و شش عنوان دیگر بازی های تیم کراس فیت را به دست آورده است. بنابراین، او به فهرست بازی‌های Rogue Invitational CrossFit Legends در سال 2023 بازمی‌گردد.

یکی دیگر از اسطوره های این ورزش، جاش بریجز، یک رقیب شش بار بازی های کراس فیت است که سه رتبه برتر را در اختیار دارد. جاش همچنین یک تفنگدار دریایی سابق است که او را به یک مرد بزرگ تبدیل می کند.

جیسون کالیپا نیز اثر خود را در این ورزش به جا گذاشته است و در طول مدتی که به عنوان ورزشکار حرفه ای فعالیت می کرد، در هشت بازی کراس فیت شرکت کرد. او دو بار روی سکو رفت، نقره در سال 2013 و برنز در سال 2014.

میکو سالو موقعیت افسانه ای خود را زمانی به دست آورد که در سال 2009 یکی از اولین ورزشکارانی بود که برنده بازی های کراس فیت شد. سپس در سه بازی دیگر شرکت کرد، اما هرگز نتوانست این پیروزی را به دست آورد.

تامی هکنبراک در ابتدا به صورت انفرادی در مسابقات شرکت می کرد و بهترین نتیجه او کسب مقام دوم در بازی های کراس فیت 2009 بود. سپس در سال 2012 به بخش تیمی رفت و بلافاصله عنوان بازی ها را به دست آورد. تامی و تیمش سپس در سال 2013 از عنوان قهرمانی دفاع کردند، سپس در سال 2014 آن را از دست دادند.

چهار مرد دیگر با عملکردهای استثنایی خود در مراحل اولیه ورزش به موقعیت افسانه ای دست یافتند.

مربوط: نماد CrossFit Rich Froning یک روز کامل غذا خوردن خود را نشان می دهد

مروری بر ترکیب زنان

ربکا وویگت میلر یکی از ورزشکاران زن برجسته ای است که این ورزش تا به حال دیده است، که در مجموع در 15 دوره از بازی های کراس فیت در بخش های انفرادی و مسترز حضور داشته است. او هرگز برنده نشده است، اما چندین بار روی سکو ایستاده است.

یکی دیگر از نام‌های شناخته شده در ترکیب زنان برای بازی Rogue Invitational CrossFit Legends 2023، سم بریگز است. برجسته ترین موفقیت او برنده شدن در بازی های انفرادی کراس فیت 2013 بود، اما ثبات و پشتکار او نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفت. سام در نهایت در 11 مسابقه در بازی ها در بخش های انفرادی و مسترز شرکت کرد.

کریستن کلیور یکی از اولین ورزشکارانی بود که در سال 2010 به عنوان “بهترین زن روی زمین” انتخاب شد و او را به نماد این ورزش تبدیل کرد. به غیر از آن، او در پنج دوره دیگر از بازی ها شرکت کرده است.

کری پیرس مسلماً جدیدترین ورزشکار این لیست است که در هفت مسابقه متوالی بازی های کراس فیت شرکت کرده است که آخرین آنها در سال 2021 بود. با این حال، موفق ترین رقابت او فقط یک سال پیش بود، زیرا کری در سال 2020 برنز گرفت.

تانیا واگنر زمان زیادی را در بزرگترین صحنه سپری نکرد، اما از آن به خوبی استفاده کرد. او تنها در دو مسابقه بازی های کراس فیت شرکت کرد، اما توانست در سال 2008 برنده شود و در دومین حضور خود مدال نقره را به دست آورد.

مربوط: ورزشکاران CrossFit Games، Pro Powerlifter، در میان سایرین، به بازیگران برنامه تلویزیونی Gladiators پیوستند.

بخش Legends در گذشته ثابت کرده است که در مسابقات Rogue Invitational بسیار سرگرم کننده است. بنابراین، امسال با توجه به قدرت ترکیب باید تماشای آن جالب باشد. کمتر از یک ماه تا برگزاری مسابقه باقی نمانده و هر روز که می گذرد، هیپ افزایش می یابد.

منبع: https://fitnessvolt.com/2023-rogue-invitational-crossfit-legends-lineups/