“حداقل بسیار ناامید” – Fitness Volt

علیرغم برایان شاو مسابقه هنرهای رزمی مختلط علاقه زیادی ایجاد کرده است و اکنون طبق آخرین تصمیم او به تعویق افتاده است. یوتیوب ویدئو. بنابراین، اگرچه قرار بود او با مارتین فورد و متعاقباً برنده دوئل بین ادی هال و میچل هوپر روبرو شود، برایان اکنون باید مدت زمان نامشخصی منتظر بماند تا این اتفاق بیفتد.

برایان شاو، قوی ترین مرد روی زمین در سال 2023، تصمیم گرفته است به عنوان یک مرد قوی به حرفه خود پایان دهد و در تلاش برای تبدیل شدن به خطرناک ترین مرد جهان، وارد ورزش های رزمی شود. بنابراین او به تیمی از مبارزان و مربیان با تجربه پیوست تا به یک مبارز بزرگ تبدیل شود. در حالی که قرار بود در 17 فوریه شاهد به نمایش گذاشتن مهارت های او باشیم، اکنون مشخص است که زمان حضور او در قفس کمی به تعویق خواهد افتاد.

مربوط: برایان شاو از بز گوردون رایان درس BJJ می گیرد

برایان شاو از تعویق مسابقه MMA خبر داد

برایان شاو دقایقی پس از اطلاع از این موضوع از تعویق بازی خود خبر داد. با قضاوت بر اساس بیان او، مشخص بود که او از روندی که اتفاق افتاده بود ویران شده بود، زیرا او واقعا امیدوار بود از تمام تمرینات سخت خود استفاده کند.

“به نظر می رسد مبارزه 17 فوریه من حداقل به تعویق خواهد افتاد. خبر خوبی از این جلسه منتشر نمی شود. من ناامید و عصبانی هستم زیرا تلاش زیادی برای این کار انجام داده ام.”

برایان شاو سپس دوباره به تمرین رفت و این خبر را با هم تیمی ها و مربیان خود در میان گذاشت. با دیدن اینکه چگونه همه آنها تماشا می کردند که برایان جان و روح خود را برای بهبود مهارت هایش می گذارد، واضح بود که همه آنها برای او احساس همدردی می کردند. وقتی از برایان پرسیده شد که آیا دعوا هنوز ادامه دارد یا خیر، برایان پاسخ داد:

“این چیزی است که آنها می گویند … در یک نقطه خاص، ما فقط باید برخی از پاسخ ها را دریافت کنیم … من می خواهم آن را انجام دهم، من آماده انجام آن هستم، من برای انجام آن آموزش می بینم، پس بیایید آن را انجام دهیم! !»

اکنون که اعتماد به نفس برایان شاو کمی متزلزل شده است، او رویکردی کمی متفاوت در پیش گرفته است. او اعلام می کند که تنها در صورتی می جنگد که “بخش قابل توجهی از آنچه شما قرار است تحویل دهید تحویل داده شود.”

پس از گذراندن مدتی برای فکر کردن، برایان شاو تصمیم گرفت دوباره جلوی دوربین ها بنشیند و افکار کامل خود را در مورد تعویق بیان کند. او در مورد اتفاقات مثبتی که در طول سفرش در هنرهای رزمی ترکیبی رخ داد و همچنین برخی از نکات منفی صحبت کرد.

مبارزه من به طور رسمی به تعویق افتاده است. هیچ تاریخی برای تعویق تعیین نشده است. همانطور که می توانید تصور کنید، این برای من بسیار ناامید کننده است، با توجه به این واقعیت که در پنج ماه گذشته، من اول جلو آمده ام و کاملا متعهد شده ام. تا حد امکان برای این مبارزه آماده باشم.»

من باید صادق باشم؛ وقتی وارد هر کاری می شوم، 100% می روم. من نمی دانم چگونه آن را متفاوت از آن انجام دهم، و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، حداقل می توان گفت بسیار خسته کننده است.

من همچنین بسیار ناامید هستم که زمان زیادی را صرف این کار کردم و وقت گذاشتم که وقتم را از همسر، بچه ها، تجارت و همه چیز گرفتم. من واقعاً به اطرافیانم فشار زیادی وارد می کنم.

من به روشی که متعهد شدم افتخار می کنم و به تعهد خود به این 100% افتخار می کنم. وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد، باید یک قدم به عقب برگردید و یک نفس عمیق بکشید… و از طریق این فرآیند، من توانسته ام افراد شگفت انگیز زیادی را ملاقات کنم و مربیگری کنم…

قراردادی وجود داشت و این دلیل اصلی درگیر شدنم بود… کارهای زیادی می توانستم با آن انجام دهم، اما بسیاری از مواقع زیبایی در سفر است… حدس می زنم زمان مشخص خواهد کرد. اما آنها زمینه زیادی برای پوشش دارند. شما باید به قراردادها، تعهدات و آنچه می گویید عمل کنید.

ویدئو کامل را اینجا تماشا کنید:

مربوط: برایان شاو، اسطوره مرد قوی، از فرانک میر، قهرمان سابق 2x UFC، درس های هنرهای رزمی ترکیبی می گیرد.

برایان شاو علیرغم بازنشستگی از استرانگمن، به نظر می رسد در شکل زندگی خود است. او هنوز مقادیر زیادی غذا می خورد، زیرا کالری مصرفی روزانه او حدود 4600 کالری است. با این حال، برایان همچنین برای مردی با جثه خود بسیار لاغر است، با نتایج اخیر وزن گیری هیدرواستاتیک نشان می دهد که چربی بدن او تنها 17.6٪ است. بنابراین، واضح است که تمرین MMA برایان بسیار خوب پیش رفته است.


این داستان توسط وداد تاباکوویچ، روزنامه نگار با سه سال سابقه پوشش ورزش های قدرت نوشته شده است. هدف آن ارائه محتوای دقیق و جذاب است.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/brian-shaw-his-mma-fight-postponed-indefinitely/