دانستنی هایی درمورد فیتنس و مقایسه ی آن با بدنسازی

سطوح پایین غیرطبیعی روی معمولاً منجر به کاهش سطح تستوسترون و اختلال در تولید اسپرم میشود. روی یا زینک سطح تستوسترون را افزایش میدهد و به نعوظ و اسپرم سالم کمک میکند. محققان دانشگاه هاروارد دریافتند که کمبود ویتامین B12 با اختلال نعوظ مرتبط است. اسیدهای آمینه: رگهای خونی را شل میکند و جریان خون را قادر میسازد و به شما کمک میکند نعوظ داشته باشید و نعوظ را حفظ کنید. مصرف حداقل 20 گرم کازئین یا ترکیب مکمل وی و کازئین به سنتز پروتئین توده عضلانی در هنگام خواب کمک میکند. شیکهای پروتئینی معمولا از اشکالی از پروتئین تشکیل شدهاند که به سرعت و به راحتی تجزیه میشوند، بنابراین خوردن یک لیوان از آنها قبل از خواب میتواند این روند را برای بدن بسیار آسان کند. پزشکان توصیه میکنند بهجای آنها از منابع مغذی مانند میوهها و سبزیهای استفاده کنید. منابع پروتئین چرب مانند استیک، بیکن و مرغ سرخ شده را با جایگزینهای بدون چربی مانند ماهی، لوبیا و لبنیات کمچرب جایگزین کنید.همچنین چربیهای سالم امگا 3 موجود در ماهیهای روغنی، مانند سالمون، سلامت قلب و عروق را تقویت میکند و راه را برای جریان خون سالم به اندام تناسلی شما در طول رابطه جنسی و برانگیختگی باز میکند.

اما این تمام ماجرا نیست؛ در کنار فعالیت سنگین ورزشی نیز، با وسواس بیشتری از تغذیه خود مراقبت میکنند. مربی پرتغالی استقلال نمایش او را در دیداری رسمی و از نزدیک دیده و حالا چه شناختی برای جذب بازیکن، بهتر از این. استقلال محبی را احتمالا و به اصرار ساپینتو جذب خواهد کرد تا شاهد حضور دوباره او در لیگ ایران باشیم. محبی هم در سال جام جهانی علاقهمند است حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند و با درخشش در این مسابقات بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشد. انتظار میرود که بعد از خواندن این مقاله، اگر ورزش میکنید و خواب مناسبی ندارید در سبک زندگی خود و برنامه خوابتان حتما تجدید نظری داشته باشید. همان پروتئینی که در سالهای اولیه زندگی از طریق شیر مادر دریافت میکردهاید. همچنین، اکسیژن رسانی از طریق خون را بهبود می بخشد. تمامی این مراحل باعث آزاد شدن عوامل رشدی در عضلات میشوند و سلولهای عضلانی جدید را به وجود میآورند که ممکن است به سلولهای آسیبدیده هم ملحق شوند و باعث تسریع فرایند بازیابی و ریکاوری از طریق سنتز پروتئین شوند.

افراد را به دو گروه تقسیم کردند و به یک گروه ۵.۵ ساعت و گروهی دیگر۸.۵ ساعت در روز با داشتن رژیم غذایی مشابه، اجازه خوابیدن داده میشد. مطالعات نشان می دهند که افرادی که روی وزن کار می کنند پروتئین اضافی دریافت نمی کنند (چه در مواد غذایی و چه پودرهای پروتئینی) هنوز هم به همان اندازه روی وزن کار می کنند که رژیم های غذایی خود را با پروتئین تکمیل می کنند، عضله می گیرند. باشگاه استقلال با بازیکن محبوب ساپینتو به توافق شخصی رسیده و قرار است محبی را با دستمزدی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار شکار کند.

در نهایت تمامی این موارد به رشد بهتر و سریعتر عضلات و ماهیچههای شما منجر میشود. همین موضوع نشان میدهد که کدام عضلات در بدن شما ضعیف هستند و به تقویت نیاز دارند. از سوی دیگر، هورمون رشد انسانی (HGH) یکی از ترکیبات اولیهای است که به عضلات اجازه میدهد تا بهبود یافته و رشد کنند. این هورمون همچنین در آسایش روحی نیز مؤثر میباشد. در این متن شما به طور کامل با تمامی مواد مورد استفاده در مکملهای بدنسازی آشنا میشوید؛ در ضمن میزان کارایی، نحوه اثرگذاری و عوارض آنها را نیز خواهید خواند. همانطور که میدانید انسولین به تنظیم اشتها و متابولیسم کمک میکند. و ازآنجاییکه پروتئین آب پنیر به افزایش سطح تستوسترون شما کمک میکند، میتواند به طور غیرمستقیم به میل جنسی شما نیز کمک کند. آیا کسانی که نسبت به لاکتوز حساسیت دارند میتوانند از پروتئین وی استفاده کنند؟ در انتها پژوهشگران اعلام کردند که نگرانی هایی در مورد پاسخ سیستم ایمنی بدن به کووید وجود دارد که می تواند آسیب های عضلانی را تشدید کند، به این معنی که بیماران بدحال مبتلا به کرونا آسیب عضلانی شدیدتری نسبت به بیماران عادی تجربه می کنند. در حالی که گلوکز در سایر نقاط بدن (خون و کبد) وجود دارد، گلیکوژن عضلات را ترجیح میدهد، زیرا انرژی بیشتری نسبت به زمانی که گلوکز از خون میرسد، تولید میکند.

نتیجهای که به دست آمد بسیار جالب بود. جو دارای خواص بسیار زیادی است. بدنسازی برای خانم های جوان نیز میتواند فواید بسیار زیادی داشته باشد به طور مثال خانم های جوانی که به طور مرتب ورزش میکنند علاوه بر داشتن بدنی زیبا و ورزیده، در سنین میانسالی کم تر دچار امراض و بیماری های زمینهای میشوند و علاوه بر این مورد این خانم ها میتوانند زایمان آسانتری نیز داشته باشند. رضایی که در طول سالهای اخیر در باشگاههای بلژیک توپ میزد، پس از مصدومیتی که حدود ۳ ماه پیش برایش به وجود آمد، هنوز قادر به انجام مسابقات فوتبال نیست. سرویس فیتنس پلاس با قیمت ماهیانه ۹.۹۹ دلار یا سالانه ۷۹.۹۹ دلار (که تخفیف ۶.۶۷ دلاری برای هر ماه دارد) در دسترس مشترکان قرار میگیرد. وی درباره اینکه عنوان شده، مبالغ ۳۲۰ میلیون و ۱۶۰ میلیون تومانی به صورت سالانه برای استفاده از این باشگاه دریافت می شود، اظهار کرد: این حرفها همه دروغ است و من به شدت آن را تکذیب میکنم. به دلیل مکانیسم عمل خاص این دارو، شرایطی کاملا طبیعی برای بدن وجود دارد و بعد از قطع درمان، در صورت ادامه ورزش، ماهیچه ها به حالت قبل باز نخواهند گشت.

در واقع بدون خواب با کمیت و کیفیت مناسب، بدن نمیتواند این کارها را به خوبی انجام دهد و منجر به تاثیر مخرب خواب کم بر رشد عضلات میشود. در ادامه مطلب در باره تاثیر خواب بر عضلات مینویسیم و بررسی می کنیم که آیا تمرین زیاد به معنای عضلهسازی بیشتر است؟ محققان بلژیکی کشف کردند که برخی از افراد مبتلا به مورد شدید ویروس، متوجه افزایش حجم تارهای عضلانی خود تا بیش از ۶۰ درصد شدند. شاید در خیلی از ورزش ها بدن سبک و معده خالی مزیت محسوب شود ولی در بدنسازی و برنامه افزایش حجم عضلانی اگر می خواهید سریعا پیشرفت کنید نباید گرسنه باشید. این احساس گزگز بیشتر در نواحی خاصی مانند صورت، دست ها و گردن ایجاد می شود. او همچنین در این مدت با حضور در سالنهای بدنسازی مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود تا خودش را به لحاظ جسمانی آماده حضور در تمرینات سنگین پیشفصل استقلال کند اما ظاهراً کاوه حداقل تا دو هفته دیگر قادر به انجام تمرینات سنگین روی چمن نیست. آن وقت است که او با حضور در لیست ۲۶ نفره تیم ملی میتواند یک بار دیگر بخت بازی در اروپا را به دست بیاورد. هنگام خواب، گلوکز موجود در خون به عنوان گلیکوژن در بافت عضله ذخیره میشود.

از جمله فعالیت های آن شرکت در متابولیسیم پروتیین، رشد و بهینه سازی کربوهیدرات ها است و تنها ویتامینی است که به طور مستقیم در جذب پروتیین دخیل است. ویتامین B6 در تبدیل تریپتوفان (یک آمینواسید) به سروتونین نیز نقش دارد که خلق و خو را تنظیم میکند. منیزیم از تثبیت کلسیم در ساختار استخوان حمایت می کند، در تولید انرژی، فعالیت هورمونی، رشد، سنتز پروتئین و انقباضات عضلانی نیز نقش دارد. این پدیده، تیم تحقیقاتی بلژیکی را حیرت زده کرد، زیرا انقباض عضلانی یک عارضه رایج در بین افرادی است که چندین روز را در بخش مراقبت های ویژه می گذرانند. این بخش ممکن است در گام نخست نادیده گرفته شود، ولی یکی از مهم ترین قسمت های هر باشگاه ورزشی است. ایدهآل ترین روش استفاده این است که دو عدد تخم مرغ خام با موز و آب پرتغال طبیعی مخلوط کرده و میل شود. بنابراین، اگر نگران این هستید که سطح تستوسترون آزاد شما ممکن است پس از مصرف پروتئین آب پنیر پس از تمرین کاهش یابد، در واقع اصلاً نیازی به نگرانی نیست. رشد عضلات و ریکاوری عضلات آسیب دیده، در هنگام خواب بیشترین میزان بازدهی خود را دارد و بسیاری از هورمونهای آنابولیک مانند هورمون رشد و تستسترون در هنگام خواب عمیق به مقدار بیشینه خود میرسد که برای ورزشکاران مهمترین اتفاقی است که میافتد.

ممکن است تصور کنید که هرچه بیشتر در سالن بدنسازی باشید و بیشتر ورزش کنید، نتیجه بهتری میگیرید، اما یاید بدانید که استراحت و خواب کافی در کنار ورزش و تغذیه سالم، نقش مهمی در عضلهسازی دارد. ممکن است تصور کنید که با دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن، کیفیت خواب خود را تنظیم میکنید. ممکن است افراد در حین استفاده از دستگاههای دیگر منتظر اتمام استفاده شما از دستگاه باشند. مکمل افزایش حجم آمینو اسیدهای شاخه دار را می توان همراه با صبحانه و همچنین در مخلوط های پروتئینی قبل و بعد از تمرین مصرف نمود. همچنین توجه نکردن به میزان مصرف برنج سفید بعد از هر تمرین ممکن است خطر بالا رفتن قند خون را افزایش دهد. این هورمون از جزایر لانگرهانس، واقع در بخش درونریز پانکراس، به داخل خون ترشح میشود. همه این مواد مستقیما به ماهیچه داده می شود بدون اینکه بر روی بقیه بخش های بدن تاثیر بگذارند و عارضه ای را به دنبال داشته باشند. برای این بخش پیشنهاد ما چمن های 15 تا 25 میلیمتری با تراکم است. مکمل ورزشی که من به شما پیشنهاد می دهم کراتین ( پودر کراتین میکرونایز اپتیموم نوتریشن ) می باشد، کراتین باعث بالا رفتن سطح انرژی در حین تمرین و در نتیجه باعث بهبود عملکرد ورزش در مواقعی است که سطح انرژی بدنتان پایین می باشد و شما توان انجام تمرینات ورزشی سنگین را ندارید .

امروزه بسیاری از افراد برای شروع ورزش بین دو راهی بدنسازی و فیتنس سایت omegagym قرار میگیرند. توصیه میشود قبل از شروع مصرف مکملهای پروتئینی، در مورد اهداف بدن خود با پزشک خود مشورت کنید. اکنون عضله سازی را شروع کنید! این باور اشتباه وجود دارد که میگوید زیاد وزنه زدن باعث عضله سازی بیشتر میشود. از طناب زدن به عنوان یکی از بهترین روش ها برای گرم کردن میشه استفاده کرد. باشگاه های ورزشی نیز با فراهم کردن یک محیط مناسب در کنار وسایل ورزشی و استاندارد سعی نمودند تا در این راه همراه و همیار باشند بنابر این تمام این مسائل دست به دست هم داده است تا در چند سال اخیر باشگاه های ورزشی از رونق بالایی برخودار باشند و افراد بسیاری به سمت باشگاه های ورزشی به خصوص به سمت تاسیس باشگاه بدنسازی کشیده شوند از این رو قصد داریم در این مقاله به موضوع چگونه یک باشگاه بدنسازی تاسیس کنیم؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ استقلال با سانتاکلارا در حال چانهزنی است تا بند خرید قطعی را در تفاهمنامه بگنجاند. حال نگاهی می اندازیم به بهترین پروتئین ویها که می توانید با دسترسی به آن، طول حضورتان را در باشگاه ها مفیدتر کنید. با این حال قرار است کادر پزشکی همین روزها و با انجام یک تست شرایط رضایی را سنجیده و در نهایت اگر او بتواند تا یک ماه دیگر به شکل کامل به فوتبال برگردد، این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه برساند تا قرارداد کاوه رضایی با استقلال قطعی شود. یک مفهوم جدید در دنیای مزوتراپی و ورزش حرفه ای است که چشم اندازهای نوینی را برای ورزشکارانی که مایل به بهبود توده عضلانی هستند، اما استفاده از محصولات ایمن و با کیفیت برایشان بسیار مهم است، بوجود آورده است. کوکتل افزایش حجم عضلات فیوژن با تکنیک مزوتراپی با دوز بسیار پایین به اندام هدف تزریق می شود و به رشد ماهیچه های ورزشکاران کمک می کند. مثلا امروزه مشخص شده که دیگر تمرینات موضعی شکم به کاهش چربیهای این ناحیه به صورت موضعی کمک نمیکند.

کم شدن حساسیت به انسولین به علت رساندن سیگنالهای ناقص به گیرندههای انسولین اتفاق میافتد. معمولا در آغاز دوره با گرفتن آنالیز بدنی از یوزرهای ورزشی و داشتن اطلاعات کافی از بدن او در پایان هر دوره پیشرفت ورزشکار را رسیدن به اندام مورد نظر بررسی می کنند. فیتنس یعنی ایجاد یک وضعیت سالم جسمانی که از ورزش و تغذیه مواد سالم حاصل میشود. از آنجایی که کوچک شدن عضلات به دلیل عدم فعالیت طبیعی است، تیم تحقیقاتی بر این باور است که این عارضه جانبی عجیب یک وضعیت موقتی است. اگر بگوییم مصرف پروتئین در روزهای غیر تمرین مهمتر از روزهای تمرین است؛ بیراه نگفتهایم، هر چند که کمی اغراق است، اما در حقیقت عدم دریافت پروتئین کافی در روزهای استراحت در واقع می تواند مانع رشد عضلات و عملکرد ورزشی بهتر شمادر روزهای تمرین شود.

با گذشت زمان، سختتر ورزش کردن به دلیل مصرف کافئین میتواند به رشد بهتر عضلات کمک کند. بیشتر کردن ظرفیت و قابلیت تمرین و فعالیت در یک بازه زمانی گسترده و به شکل قاعدهمند یا اصولی. در هنگام خرید کفپوش سالن بدنسازی به چه نکاتی باید توجه نمود؟ این بدین معناست که در فاز حجمی مصرف میوه و سبزیجات را باید فراموش کنید و در عوض مصرف فیبر، انواع ویتامینها و مواد معدنی و کربوهیدرات را افزایش دهید. در این مطلب درباره تاثیر خواب بر رشد عضلات مفصل بخوانید. به عضلات خود در زوایای مختلف، حد بالایی از فشار را وارد کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار