ربکا رابرتز قوی ترین زن جهان (باز) در بازی های رسمی Strongman 2023 – Fitness Volt شد

ورزش های قوی زنان هر سال که می گذرد به اوج جدیدی می رسد. با این حال، سال 2023 یک سال پیشرفت ویژه برای این ورزش بود و دو زن نقش بسیار مهمی داشتند. زنان مورد نظر لوسی آندردان و ربکا رابرتزآنها برای کسب پیروزی در بیشتر مسابقات امسال، رو در رو به رقابت پرداختند. آنها دوباره در مقابل یکدیگر قرار گرفتند بازی های رسمی 2023 Strongmanکه از 1 تا 3 دسامبر در ویرجینیای غربی برگزار شد. همانطور که از عنوان آن پیداست، ملاقات آنها بسیار پرتنش بود قدرتمندترین زن جهان او در خط بود. همانطور که انتظار می رفت، درگیری بین آنها تا حد ممکن شدید بود. ولی، ربکا رابرتز توانست لوسی را در تای بریک شکست دهد و در نهایت قهرمان شود.

زمانی که تمامی مسابقات قوی ترین زن جهان در سال 2023 به پایان رسید، ربکا رابرتز و لوسی آندردان هر کدام با 49 امتیاز مساوی شدند. با این حال، از آنجایی که ربکا در مسابقه نهایی لوسی را شکست داد، تای بریک مال او شد و او عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. علاوه بر این، این دومین عنوان قوی ترین زن جهان است که ربکا کسب کرده است، اولین بار در سال 2021.

لحظه کسب این عنوان را ربکا رابرتز تماشا کنید:

مربوط: ریانون لاولیس سومین عنوان قوی ترین زن جهان (زیر 64 کیلوگرم) را در بازی های رسمی قوی ترین بازی های 2023 کسب کرد.

اجرای کامل ربکا رابرتز

  • توقف یا ارسال Press Medley: 3 تکرار – 49.39 ثانیه (مقام هفتم)
  • استیکس وستون کاری: 29 ثانیه (مقام سوم)
  • نردبان ددلیفت قدرتی کابوکی: 4 هالتر – 44.77 ثانیه (مقام اول)
  • چالش بقا جوروک: 41.27 ثانیه (مقام اول)
  • کیسه شن را پرتاب کنید: 6 کیسه – 30.16 ثانیه (مقام اول)
  • سنگ های اطلس: 6 سنگ – 47.13 ثانیه (مقام دوم)

را اولین رویداد به خانم ها محول کنید تا مجموعه ای از پرس های سربار چهار ابزار را تکمیل کنند. اینها یک هالتر 215 پوندی، یک دمبل 123 پوندی، یک یوغ لنگر 242 پوندی و یک بلوک 188 پوندی بودند. ربکا رابرتز شروعی عالی در این رقابت داشت و به عنوان سریعترین زن در بلند کردن سه ابزار برنده مسابقه شد.

سپس بانوان وزن آزاد به اجرای برنامه پرداختند رویداد دومآنها مجبور بودند یک لاستیک 550 پوندی را در فاصله 50 فوتی حمل کنند. این همه چیز نبود، زیرا آنها باید یک جفت سنگ (220 پوند + 185 پوند) 25 فوت دیگر حمل می کردند. ربکا رابرتز در مسابقه دوم همچنان برتری خود را نسبت به لوسی آندردان افزایش داد و با زمان 29 ثانیه دوم شد.

را رویداد سوم رقابت بدون شک مورد علاقه لوسی آندردان بود، زیرا زنان باید پنج حرکت ددلیفت با افزایش وزن (455 پوند تا 600 پوند) انجام می دادند. لوسی به عنوان دارنده رکورد جهانی بر همه چیره شد. او یکی از سه زنی بود که هر پنج ددلیفت را کامل کرد، اما تقریباً در نیمی از زمان باقیمانده تمام کرد. از سوی دیگر، ربکا رابرتز با چهار حرکت موفقیت‌آمیز در جایگاه ششم قرار گرفت و به لوسی اجازه داد تا در مجموع به عقب بیفتد.

او از ابتدا یک کوله پشتی 63 پوندی به سر داشت رویداد چهارمزنان ابتدا باید یک توپ دارویی شنی 200 پوندی را در دست می گرفتند و سپس با یک کیسه شن 250 پوندی همین کار را انجام می دادند. پس از انجام این کار، آنها مجبور شدند یک سورتمه کشی انجام دهند. لوسی با سوار شدن بر موج حرکت از ددلیفت خود، موفق شد در چالش بقا نیز برنده شود، اما ربکا رابرتز تنها یک مکان از او عقب بود. بنابراین، با یک مقام دوم دیگر، ربکا توانست تا روز سوم در صدر جدول باقی بماند.

را رویداد ماقبل آخر کاری که زنان باید انجام می دادند بازی Sandbag Toss بود که در آن شش کیسه را روی یک میله بلند انداختند. وزن ها به شرح زیر بود: 2×30 پوند / 2×35 پوند / 2×40 پوند. ربکا رابرتز در 30.16 ثانیه چهارم شد، بنابراین در یک مسابقه مانده به پایان، برتری کلی را از دست داد.

را آخرین رویداد قدرتمندترین زن جهان در سال 2023 اطلس استونز بود. شش سنگ مجزا با وزن 200 پوند تا 325 پوند روی زمین مسابقه منتظر بودند تا ورزشکاران بتوانند در کمترین زمان ممکن آنها را روی سکو قرار دهند. خوب، ربکا رابرتز با زمان 47.13 برای همه سنگ ها در جایگاه دوم قرار گرفت. خوشبختانه برای او، لوسی آندردان با بلند کردن پنج سنگ چهارم شد. بنابراین، از آنجایی که ربکا در مسابقه نهایی موقعیت بهتری داشت، برنده تای بریک شد.

مربوط: ربکا رابرتز زن قوی 270 کیلوگرم (595.2 پوند) تکرارها را بر محور مرده خرد می کند. 8.5 کیلوگرم (18.7 پوند) بالاتر از رکورد جهانی

ربکا رابرتز سال شگفت انگیزی را پشت سر گذاشت و با موفقیت در رقابت های قوی ترین زن بریتانیا و بریتانیا در سال 2023 پیروز شد. علاوه بر این، او مدال نقره مسابقات آرنولد استرانگ وومن کلاسیک 2023 و مسابقات قهرمانی اروپا 2023 OSG را نیز به خانه برد. او قدرتمندترین زن جهان است.


این داستان توسط وداد تاباکوویچ، روزنامه نگار با سه سال سابقه پوشش ورزش های قدرت نوشته شده است. هدف آن ارائه محتوای دقیق و جذاب است.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/rebecca-roberts-open-2023-official-strongman-games/