ریانون لاولیس برای سومین بار (زیر 64 کیلوگرم) عنوان قوی ترین زن جهان را در بازی های رسمی Strongman 2023 – Fitness Volt به دست آورد.

وقتی صحبت از زنان قوی به میان می آید، تعداد کمی از ورزشکاران وجود دارند که به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. و حتی در میان آنها، ریانون لاولیس به یاد ماندنی ترین، یکی از مسلط ترین بازی ها در تاریخ این ورزش است. هر بار که روی صحنه می روید، تقریباً تضمینی است که لحظه ای شگفت انگیز وجود خواهد داشت. خب معلوم شد بازی‌های رسمی قوی‌تر 2023 از 1 تا 3 دسامبر در ویرجینیای غربی برگزار می‌شود، جایی که او سومین عنوان قوی‌ترین زن جهان را با وزن کمتر از 64 کیلوگرم (141 پوند) کسب خواهد کرد.

Official Strongman Games نام مسابقه‌ای است که ده‌ها تن از زورمندان و زورمندان نخبه را در هر وزن و رده سنی گرد هم می‌آورد. بنابراین، برندگان همه بخش ها، به جز مسابقات آزاد مردان، تاج قوی ترین در جهان هستند.

ریانون لاولیس پیش از این دو بار در این رقابت ها قهرمان شده بود، اولین بار در سال 2018 و بار دوم در سال 2022. بنابراین، او امسال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات شد و اکنون توانسته است سلطنت خود را افزایش دهد.

U64KG قویترین پلتفرم زن جهان برای سال 2023

  1. ریانون لاولیس – 51 امتیاز
  2. کامیلا فوگانیولو – 44 امتیاز
  3. آنتونیا فاریسیا – 33 امتیاز

مربوط: زن قوی ریانون لاولیس (U64 کیلوگرم) با وزن 273.5 کیلوگرم (603 پوند) رکورد جهانی ددلیفت را به نام خود ثبت کرد.

اجرای کامل توسط ریانون لاولیس

  • توقف یا ارسال Press Medley: 4 تکرار – 39.47 ثانیه (مقام دوم)
  • استیکس وستون کاری: 31.34 ثانیه (مقام اول)
  • نردبان ددلیفت قدرتی کابوکی: 5 میله – 26.46 ثانیه (مقام اول)
  • چالش بقا جوروک: 37.35 ثانیه (مقام دهم)
  • کیسه شن را پرتاب کنید: 6 کیسه – 22.07 ثانیه (مقام اول)
  • سنگ های اطلس: 6 سنگ – 55.49 ثانیه (مقام دوم)

را اولین رویداد این همان چیزی بود که ریانون لاولیس انتظار داشت که بدترین گروه گروه باشد و آزمایشی برای قدرت شانه باشد. او باید یک هالتر 155 پوندی، یک دمبل 93 پوندی، یک لنگر 177 پوندی و یک بلوک 128 پوندی را فشار دهد. در نهایت معلوم شد که این نقطه ضعفی برای او نبوده و در جایگاه دوم قرار گرفته است.

به رویداد دوم، ریانون لاولیس ابتدا مجبور شد یک تایر 450 پوندی را در فاصله 50 فوتی حمل کند. سپس دو سنگ، یکی 160 پوند و دیگری 135 پوند را برداشت و 25 فوت دیگر برد. ریانون هر دو بخش این رویداد را تنها در 31.34 ثانیه به پایان رساند و اولین برد خود را در این رویداد به دست آورد.

را رویداد سوم رقیب ریانون لاولیس و رقبای او وظیفه داشتند پنج ددلیفت به تدریج سنگین تر را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. افزایش وزن عبارت بود از: 335 پوند / 365 پوند / 405 پوند / 455 پوند / 490 پوند. ددلیفت بزرگترین لیفتی است که ریانون تا به حال انجام داده است، بنابراین او این رویداد را بسیار آرامش بخش می دانست. بنابراین او با زمان 26.46 ثانیه برنده این رویداد شد.

به رویداد چهارمRhiannon Loveless یک کوله پشتی 43 پوندی پوشیده بود و یک توپ پزشکی شنی 150 پوندی را حمل می کرد که در پایان دوره آن را در یک سورتمه سوار کرد. سپس این روش را با یک کیسه شن 175 پوندی دیگر قبل از کشیدن سورتمه بارگذاری شده 50 فوتی تکرار کردم. متأسفانه این رویداد به دلخواه ریانون نشد زیرا او در وزن خود در رده دهم قرار گرفت. با این حال، این تأثیر چندانی بر پیشرفت او نداشت، زیرا او در سه رویداد اول پیشرفت چشمگیری داشت.

مسابقه دوم تا آخرین مسابقه توسط ریانون لاولیس و بقیه وزن 64 کیلوگرم بود کیسه شن را پرتاب کنید. آنها در مجموع شش کیسه پرتاب کردند (2×20 پوند / 2×25 پوند / 2×30 پوند). ریانون به مسیرهای برنده بازگشت، زیرا او یکی از تنها سه زنی بود که هر شش پرتاب کیف را کامل کرد. علاوه بر این، بسیار سریعتر از سایر رقبا بود.

آخرین اما نه کم اهمیت، ریانون لاولیس مسئولیت را بر عهده گرفت عملیات سنگ اطلس. او با شش سنگ با وزن بین 150 پوند تا 275 پوند مواجه شد و باید همه آنها را در اسرع وقت روی یک سکو قرار می داد. ریانون سرعت خود را نسبت به استونز ثابت نگه داشت، زیرا می دانست که برتری او برای پیروزی کلی کافی است. با این حال، زمان 55.49 ثانیه او همچنان برای مقام دوم در آن مسابقه نیز کافی بود.

مربوط: Strongwoman Rhiannon Lovelace برنده OLO Pro Invitational 2023 شد و رکورد جهانی Strict Curl را شکست.

ریانون لاولیس حرفه ای شگفت انگیز از نظر زنان قوی داشته است. او چندین رکورد جهانی از جمله Axle Press، Atlas Stone Lift و Kratos Bar Deadlift را به ثبت رساند. او اکنون گیلاس را با عنوان قوی ترین زن جهان زیر 64 کیلوگرم در صدر قرار داده است.


این داستان توسط وداد تاباکوویچ، روزنامه نگار با سه سال سابقه پوشش ورزش های قدرت نوشته شده است. هدف آن ارائه محتوای دقیق و جذاب است.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/rhianon-lovelace-wins-2023-official-strongman-games/