فعالیت می کنند؛ استفاده میشود

این در مورد خوردن بسیاری از وعده های غذایی است که مقدار کالری مورد نیاز بدن را برآورده می کنند و مواد مغذی شما را به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم و متعادل تامین می کنند که به شما کمک می کند تا ماهیچه بسازید، چربی سوزی کنید و قویتر شوید. شما به حدود ۲۸۰۰ کالری برای ساختن یک پوند ماهیچه نیاز دارید، تا حد زیادی میزان پروتئین مورد نیاز آن تامین شود و با انجام تمرینات ورزشی نیز تقویت شود. استقامت قلبی تنفسی نشان میدهد که بدن چقدر میتواند سوخت را در طول فعالیت بدنی از طریق سیستم گردش خون و تنفس بدن تامین کند. تایمهایی که در بالا مطرح شد به عنوان زمانبندی برای مصرف معرفی شده است، اما مطلق نیستند، یعنی اگر مثلا شما وعده غذایی قبل از تمرینتان حاوی پروتئین بوده، نیازی نیست قبل از تمرین مکمل مصرف کنید، یا وقتی قبل از تمرین مکمل مصرف کردید، نیازی نیست فوری بعد از تمرین از مکمل پروتئین استفاده کنید، در مجموع کل پروتئین دریافتی شما در طول روز اهمیت خیلی بیشتری دارد.

عضله سازی در واقع در طول تمرین انجام نمی شود، بلکه تمرین شما ابزاری است که برای قرار دادن بدن در وضعیت لازم برای هیپوتروفی عضلانی. استفاده از پروتئین وی در این پکیج باعث می شود تا بدن شما تحریک به ماهیچه سازی شود و در کمترین زمان ممکن بیشترین عضله سازی را داشته باشید. این ها غذاهایی فرآوری نشده و تصفیه نشده (یا به مقدار کم تصیه شده اند) هستند که تا جایی که ممکن است به حالت طبیعی خود نزدیک هستند. حفظ سلامت عضلات، خود راهی برای کاهش وزن موثر است. در فیتنس، هدف ورزشکار رسیدن به تناسب اندام، سایز، قد و وزن مناسب است و قصد دارد به منظور کارکرد بهتر اندامها سلامت بدنش را حفظ کند. با ورزش بدنسازی عمومی در کنار اینکه سلامت و اعتماد به نفس شما بهبود می یابد، خودتان بیشتر بدن تان را دوست دارید. ۵. پس از ورزش از کربوهیدرات مصرف کنید. ورزشکاران مقاومتی ( مثل بدنسازی ) و سرعتی میتوانند روزانه ۱٫۲ تا ۱٫۷ گرم پروتئین به ازای هر کیلو وزن بدن مصرف کنند . بدون شک دریافت میزان کافی پروتئین نقش موثری در افزایش حجم عضلات دارد. مصرف این نوع از مکمل ها ضروری نیستند اما با مصرف مکمل ها می توانید به میزان کافی و دلخواه به چربی سوزی و عضله سازی خود کمک بیشتری کنید.

۱- در هر وعده بیشتر پروتئین بخورید. در ادامه به بررسی بیشتر دلایل یبوست و همچنین روش درمان یبوست میپردازیم. با این حال اگر تعداد دفعات مدفوع کردن کمتر از سه مرتبه در هفته باشد، احتمال بیماری یبوست وجود دارد. مهمترین علامت بیماری یبوست، ایجاد مشکل و ناراحتی در زمان خروج مدفوع و همچنین غیرطبیعی بودن تعداد دفعات اجابت مزاج در یک هفته است. قطعا تحرکات طبیعی روده در افراد مختلف متفاوت است و به همین دلیل ممکن است تعداد دفعات اجابت مزاج در افراد مختلف متفاوت باشد. از سوی دیگر ممکن است یک مکمل در شما احساس خوبی ایجاد نکند. از دیگر موارد تغذیه برای عضله سازی میتوان به آووکادو، آجیل مخلوط، روغنزیتون، انواع زیتونها و کره بادامزمینی برای چربیهای اشباعنشده اشاره نمود. پکیج های افزایش حجم عضلات برای این منظور کنار یکدیگر با قیمتی پایین تر از دیگر مکمل های بدنسازی دارند. همچنین استفاده منظم از ماست روی پوست به درخشش طبیعی چهره کمک شایانی خواهد کرد.

رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی نادرست اصلیترین علل یبوست هستند. یبوست یکی از شایعترین بیماریهای گوارشی در جهان است، به طوری که مطابق آمار سالانه 2.5 میلیون بیمار مبتلا به یبوست به پزشک مراجعه میکنند. شاید فکر کنید که ورزش سنگین، استفاده از پودرهای پروتئین و یا دمبل های سنگین علت ریزش مو در بدنسازان باشد. با ترافیک های سنگینی که این روزها همه را خسته کرده است؛ پس نزدیک بودن محل باشگاه بسیار مسئله ی مهمی خواهد شد. پروتئین وی شارژر تسلا دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، بسیار خوش طعم،به شما در بازتوانی سریع عضلات و همچنین افزایش حجم عضلات و عملکرد بهتر به هنگام تمرین های سخت کمک می کند. بنابراین قبل از معرفی انواع پروتئینها اجازه دهید ابتدا با دستهبندی آنها آشنا شویم. انواع مختلفی از مکمل پروتئین در بازار موجود هستند. برای استفاده از این روش کافیست مقداری آب لیمو ترش تازه را بگیرید و با استفاده از یک توپک پنبهای آن را روی صورت و گردن خود بمالید. آب لیمو ترش هم یک قابض و جمع کننده طبیعی است. بعد از آن که صورت را شستید، آن را به خوبی خشک کنید و حتما مرطوب کننده مناسب به صورتتان بزنید.

سیکل در فصل نیز بمنظور حفظ سایز عضلات, استحکام, قدرت و استقامت از طریق تمرینات کم حجم و با شدت زیاد انجام می شود. این دو مقوله مخالف یکدیگر و یا در تناقض هم نیستند ولی بهطورکلی، انجام دادن هر ورزش حرفهای با آسیبهای جسمانی همراه است که مقوله تمرین رشته فیتنس برای شرکت در مسابقات نیز از این مقوله مستثنی نیست، اما اگر تلاش برای فیتنس بودن به دور از هرگونه مسابقه و مصرف دارو و فقط با انجام ورزش صحیح و تغذیه سالم انجام شود تا فرد به وزن ایدهآل و درصد پایین چربی برسد، هیچ خطری موجب شخص نمیشود. ۸. در 90 درصد مواقع مواد غذایی سبوسدار مصرف کنید.

لبنیات : شیر، پنیر، کوتاژ، ماست و غیره. مثالها: گوشت تازه، ماهی، مرغ، تخممرغ، سبزیجات، میوهها، برنج، جو، و غیره. این کربوهیدارت ها را که شامل برنج، ماکارونی، نان، سیبزمینی، کینوا، جو و غیره است را بعد از تمرینات ورزشی مصرف کنید. دقت کنید که مصرف چربی خود را متعادل کنید، چربیهای سالم را با هر وعده غذایی بخورید و از چربیهای ترانس مصنوعی و مارگارین دوری کنید. مکمل بدنسازی اصل را از کجا بخریم ؟ آب گوجه فرنگی را به خوبی بگیرید و توپک پنبه ای را به آب گوجه آغشته کنید. توپک پنبه آغشته به آب گوجه فرنگی را روی پوست افتاده و شل بکشید. آب گوجه فرنگی مانند یک تونر طبیعی عمل کرده و به درمان افتادگی پوست کمک می کند. آب گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است که پوست را صاف و درخشان میکند. موفقیت فردی که می خواهد هیکل متناسبی داشته باشد مستلزم درک درست از تمرینات، و عواملی مثل تغذیه مناسب، استراحت کافی و حتی استفاده از مکمل های غذایی مجاز می باشد. این مسئله نه تنها به درست تمرین کردن شما کمک میکند بلکه برای ایمنی شما اهمیت دارد. این تکنولوژی ها سبب افزایش مقاومت کفش نسبت به جذب رطوبت می شوند و کفش دوام بیشتری در طول زمان دارد.

درست است که برای داشتن عضلات زیبا و ورزیده نباید از تاثیر تمرینات ورزشی و بدنسازی و همچنین داشتن رژیم غذایی با پروتئین کافی غافل شویم، ولی برای به حداکثر رساندن نتیجه باید استراحت در بدنسازی را طبق برنامهای که مربی ورزشیتان متناسب با شرایط بدنی شما سایت omegagym میدهد، لحاظ کنید. برای این کار، از روش محاسبه یک تکرار استفاده کنید به این صورت که میتوانید حداکثر وزنی که بلند می کنید را برای چندین تکرارمحاسبه کرده و تخمین بزنید. از آنجایی که بدنسازی یکی از ورزشهای محبوب دنیاست، به همین دلیل تعداد باورهای غلط در این ورزش زیاد است. بخاطر داشته باشید که اگر میزان پروتئین دریافتی شما در حال حاضر زیاد است، افزودن پروتئین وی به رژیم غذایی کاملا غیرضروری است.

مصرف وعده های غذایی به طور مرتب به این معنی خواهد بود که شما به هیچ عنوان گرسنه نخواهید بود چون خوردن وعدههای غذایی کوچکتر اغلب در مقابل چند وعده غذایی بزرگ باعث کاهش اندازه معده شما خواهد شد. نتایج بهتر فقط در صورتی امکان پذیر است که از مکمل های بدنسازی درستی استفاده کنید. بهتر است از مکمل های بدنسازی با هدف خاصی استفاده کرد تا بتوان نتایج بهتری هم گرفت. مکمل های بدنسازی خوب باید اورجینال باشند تا بیشترین تاثیر را روی بدن شما داشته باشند. معمولا با یک صبحانه پر کالری و پروتئین بالا، یک میان وعده مقوی، ناهار پروتئینی و کربوهیدرات با کیفیت، میان وعده خوب و بعد یک شام پرکالری و سالم میتوانید بدون نگرانی از چرب شدن بدن به افزایش حجم عضلات خود بپردازید. همانطور که در ابتدای امر گفته شد پروتئین وی از مایع به دست آمده در طی فرایند تبدیل شیر به پنیر به دست می آید؛ بنابراین این پروتئین در شیر و پنیر یافت می شود و همینطور پروتئین وی در مواد غذایی مانند تخم مرغ و گوشت هم موجود است.

نوشیدنیهای الکلی روند ساخت عضلات را به تعویق میاندازند و لازم است برای حذف چربی بدن مصرف آنها را قطع کرد. ۴. میوه و سبزیجات خود را برای افزایش حجم عضلات در خانه در هر وعده غذایی مصرف کنید. همچنین سویا، حبوبات و برخی سبزیجات میتوانند منابع خوبی از پروتئین باشند. با دنبال کردن این هشت نکته در این مطلب از وب سایت مکملها ، شما می توانید به سرعت و به طور موثری شاهد افزایش حجم عضلات در خانه باشد. در اینجا هشت نکته ساده افزایش حجم عضلات در خانه وجود دارد که به شما در رسیدن به هدف کمک می کند.

از آنجا که احتمالا قصد ندارید یک تکه گوشت یا مرغ را در سالن ورزش بخورید، یک نوشیدنی یا مکمل پروتئینی هم ممکن است بلافاصله قبل از ورزش، در طی یا بعد از ورزش مفید باشد، اما ضروری نیست. کاربرد آن برای بسیاری از انواع پروتئین ایزولات یک ترکیب متوازن را فراهم می­کند. انواع اقسام مکملها مثل وی، کازئین، کراتین و لوسین وجود دارد که هر کدام به هدف خاص و به شکلی متفاوت مصرف میشوند. معمولا بیشترین عضلاتی که درگیر میشوند شامل عضلات ساق پا، ران، بازوها، باسن و معده میباشند که در بهبود چابکی و تعادل موثر هستند.

در طب سنتی برای درمان کم خونی از پسته استفاده می شود از این رو بهتر است از پسته های اعلا نظیر پسته اکبری استفاده کنید که آهن بیشتری دارد از دیگر خواص پسته می توان به درمان سرفه، بهبود اسهال، افزایش هوش و باز کننده مغز و آرامش عصاب و همچنین باز کردن مجاری کبد اشاره کرد. البته که استفاده از این مکمل در کنار دیگر مکمل های موجود در پکیج می تواند تاثیرات زیادی روی بدن شما داشته باشد. گاها کسانی را می بینید که بیش از یک ساعت بر روی یک عضله کار می کنند و خوشحال از اینکه دمار از روزگار عضلات خود در می آورند! ۲. هر سه ساعت غذا بخورید. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهند که مصرف پروتئین کم چرب ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل و در طی یک ساعت تمرین ممکن است به بهبود حجم ماهیچه کمک کند.

اگر حرکت مدفوع در رودهها آرامتر از حالت طبیعی باشد، سلولهای دیوارهی روده فرصت میکنند تا میزان آب بیشتری از مواد غذایی در حال دفع بگیرند. تستوسترون هم صبحها در بیشترین میزان خود میباشد و در بیشتر مردها این موضوع صدق میکند. نکته قابل توجهی که بسیاری از ورزشکاران تمایل زیادی به آن نشان میدهند، انعطاف در ساعتهای تمرین باشگاه میباشد. پیروی از یک رژیم مبتنی بر مکملهای پروتیینی ، بدون مصرف کربوهیدراتها، میتواند بدن را به وضعیت کتوز وارد کند، جایی که بدن از چربی به عنوان اصلیترین منبع انرژی خود بهره میگیرد. اصلیترین فایده این ورزش نظم و انظباط است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار