قوی ترین مرد جهان، میچل هوپر، ده افسانه بزرگ در مورد تناسب اندام را افشا می کند – Fitness Volt

میچل هوپر او یکی از فعال ترین ورزشکاران نخبه قدرتی در تمام رسانه های اجتماعی است. قوی ترین مرد جهان به طور مکرر محتوای آموزشی را با هدف کمک به عملکرد بهتر افراد در هر سطح از فعالیت بدنی منتشر می کند. بنابراین، اخیراً، هوپر یک را راه اندازی کرد یوتیوب ویدیویی که در آن ده افسانه بزرگ در مورد تناسب اندام رد می شود.

روندها و گفته ها اغلب به سرعت در جامعه تناسب اندام پخش می شوند، اما در برخی موارد ممکن است درست نباشند. بنابراین، میچل هوپر از سالها تجربه خود در مردان قوی، بدنسازی، پاورلیفتینگ و دوی ماراتن و همچنین دانشی که در دوره کارشناسی ارشد خود در فیزیولوژی ورزشی به دست آورد، استفاده کرد تا افکار خود را در مورد رایج ترین اسطوره ها در مورد کار ارائه دهد. بیرون

مربوط: استن اوردینگ، مرد سرسخت میچل هوپر درباره نکات تغذیه، حجیم کردن کثیف و مصرف مکمل ها صحبت می کند.

میچل هوپر ده تا از بزرگترین افسانه های تناسب اندام را رد می کند

1. “گرم کردن خاص بسیار مهم است.”

میچل هاپر توضیح می دهد که گرم کردن برای هر ورزش ضروری است، اما انجام تمرینات خاصی برای آمادگی برای انواع خاصی از تمرینات ضروری نیست. در عوض توصیه می شود:

  • ست های کاری واقعی را با وزنه های سبک تر برای 3-4 ست انجام دهید
  • افزایش دمای مرکزی بدن

این بسیار محبوب است… شما هرگز نمی توانید از هر عفونت احتمالی جلوگیری کنید. بنابراین، شما فقط باید درگیر شوید و گرم کردن را بیش از حد پیچیده نکنید.»

2. “رژیم X شما را سالم تر می کند”

میچل هاپر به رژیم های غذایی خاص اعتقادی ندارد، زیرا آنها اغلب تصویری فریبنده ارائه می دهند. انواع خاصی از رژیم های غذایی انواع خاصی از غذاها را محدود می کنند که منجر به کاهش وزن می شود. با این حال، آنها همچنین مصرف برخی از مواد مغذی بسیار مهم را محدود می کنند که می تواند تأثیر مضری بر سلامت کلی داشته باشد.

“هر رژیمی که نامی داشته باشد که محدودیت ها یا تاکیدات خاصی داشته باشد، دروغ است! ما فقط باید روی خوردن طیف وسیعی از میوه ها، سبزیجات، گوشت ها، غلات و هر چیز دیگری تمرکز کنیم تا نفس خوبی از ریزمغذی ها و درشت مغذی ها داشته باشیم. هر رژیمی که ادعا می کند هر نوع … معجزه به شما دروغ می گوید.

3. “ورزش به کاهش وزن کمک می کند.”

میچل هوپر توضیح می دهد که این یک افسانه بحث برانگیز است، زیرا ورزش اغلب افراد را مجبور می کند که غذای بیشتری بخورند و بنابراین منجر به کمبود کالری نمی شود. با این حال، تنها هدف از ورزش نباید کاهش وزن باشد، بلکه باید سیستم قلبی عروقی، وضعیت ذهنی و خیلی چیزهای دیگر را بهبود بخشد.

«ادبیات، بارها و بارها به شما می‌گویند که ورزش به کاهش وزن شما کمک نمی‌کند… ما، البته، زمانی که ورزش می‌کنیم، کالری دریافتی خود را افزایش می‌دهیم، به عنوان محصول جانبی حرکت، گرما، و تعریق. … اما چیزی که به طور مداوم نشان داده می شود این است که اشتهای شما نیز شروع می شود. رژیم گرفتن.

با این حال، متغیرهای مستقل زیادی وجود دارد که ورزش از منظر سلامتی برای شما مفید است. ورزش تنها راهی برای از دست دادن چربی احشایی است که شما را می کشد.

4. “کراتین یک داروی دروازه ای است”

افسانه ای که اغلب بر ورزشکاران جوان یا تازه واردان به ورزش های مقاومتی تأثیر می گذارد این است که کراتین مکملی است که می تواند عوارض جانبی شدیدی داشته باشد. با این حال، هوپر فاش می‌کند که یکی از مکمل‌های تغذیه‌ای است که بیشتر مورد تحقیق قرار گرفته است و فواید خوبی نیز دارد. او آن را به همه توصیه می کند، اما همچنین اشاره می کند که آنقدرها هم که مردم آن را پیچیده می دانند، نیست. اساساً یک منبع انرژی اضافی برای چند ثانیه فعالیت است و اثری شبیه استروئید بر روی افراد ندارد.

“این کاملاً مضحک است… کراتین مونوهیدرات کاملاً خوب است. کراتین منبع انرژی برای پنج ثانیه اول حرکت است… کراتین فقط همین است؛ بدون هورمون و هیچ مسیر مخفی اضافی.

تنها زمانی که نباید آن را مصرف کنید در صورت انجام آزمایش خون حساس یا زمانی است که باردار هستید… استفاده از کراتین فقط توصیه نمی شود. “من فکر می کنم این برای هرکسی که تمرین مقاومتی را به هر میزانی انجام می دهد یک امر ضروری است.”

5. “حرفه ای ها کار متفاوتی انجام می دهند.”

افسانه دیگری که محدودیت های ذهنی برای ورزشکاران ایجاد می کند این است که حرفه ای ها کار متفاوتی انجام می دهند. خوب، هوپر می گوید، ورزشکاران در بالاترین سطوح اغلب از سیستم های بسیار ساده پیروی می کنند. از سوی دیگر، او همچنین از انواع مربیانی که در شبکه‌های اجتماعی از خود در حال انجام تمرین‌های پیچیده فیلم می‌گیرند به منظور انتشار این خبر انتقاد می‌کند، زیرا این افسانه را ترویج می‌کند.

علاوه بر این، میچل هوپر فاش کرد که بزرگترین ورزش در بین هر ورزشی که به قدرت چرخشی نیاز دارد، اسکات است و ثابت می کند که چقدر ساده است.

اساس کاری که آن‌ها انجام می‌دهند، سخت‌کوشی و سازگاری فوق‌العاده است؛ این چیزی است که به آن مربوط می‌شود، مقداری استعداد ژنتیکی اضافه کنید و به مکان واقعاً خوبی خواهید رسید…

حرفه‌ای‌ها کارهای پیچیده‌تر از آنچه فکر می‌کنید انجام می‌دهند… کارهای معمولی شما را به جایی که می‌خواهید می‌رسانند، به شرطی که علاقه‌مند، ثابت قدم باشید و از روش اضافه بار تدریجی استفاده کنید.

6. “کربوهیدرات ها بد هستند”

اغلب، هنگام رژیم گرفتن، مردم از خوردن هر گونه کربوهیدرات می ترسند، زیرا این افسانه که آنها شرور/بد هستند. خوشبختانه، میچل هاپر توضیح می دهد، کربوهیدرات ها در واقع یک ضرورت هستند، زیرا آنها منبع سوخت اولیه برای هر فعالیت کوتاه مدت هستند. با این حال، افراط در هر چیزی منجر به خطر می شود. در این صورت کربوهیدرات های اضافی به چربی تبدیل می شوند.

کربوهیدرات‌ها فوق‌العاده خوشمزه هستند و منبع انرژی برای هر تمرینی هستند که کمتر از 3 دقیقه طول بکشد. آنها منبع انرژی اولیه برای هر کار هوازی با شدت متوسط ​​تا بالا هستند… شما کربوهیدرات‌ها را در عضلات خود ذخیره می‌کنید، عضلات شما بزرگ‌تر می‌شوند و بهتر به نظر می آیی.

کربوهیدرات بیش از حد به چربی تبدیل می شود، درست مانند مقدار زیاد هر چیز دیگری، چه سبزیجات و چه میوه ها. اما کربوهیدرات ها برای عملکرد طبیعی انسان حیاتی هستند.

7. «چربی بد است»

مطابق با افسانه قبلی، هاپر تصمیم گرفت نشان دهد که چربی ها نیز بد نیستند. به طور خاص، او فاش کرد که همه چربی ها یکسان نیستند. بنابراین، هوبر هنگام رژیم گرفتن به افراد توصیه می کند برای بهبود سلامتی خود مقداری چربی امگا 3 و امگا 6 را به منوی غذایی خود اضافه کنند.

“در مورد غذا هیچ بدی وجود ندارد. چربی منبع انرژی است. به ناخن ها، موها، پوست و مفاصل شما کمک می کند. اکنون چربی های ترانس غذای سرخ شده بدی هستند؛ ما به دنبال آن نیستیم. اما چربی ماهی و چربی های امگا 3 و امگا 6 برای سلامتی شما ضروری هستند، این چربی ها کلسترول شما را بهبود می بخشد، فشار خون شما را بهبود می بخشد و نتایج دراز مدت سلامتی شما را بهبود می بخشد.

8. “راهی برای ساختن قدرت یا عضله وجود دارد.”

میچل هوپر احساس کرد که نیاز است به این نکته اشاره کند که هیچ میانبری برای تقویت قدرت یا عضله وجود ندارد. بنابراین، بزرگترین عامل در ایجاد بهبود در این دو جنبه، سازگاری با آموزش است.

هیچ هکی وجود ندارد، فقط باید وارد شوید و سخت کار کنید، تا جایی که می توانید از آن ریکاوری کنید. تکرار یا یک مجموعه یا امتحان کردن هر چیزی برای یک دهه “زمان. ثبات شما مهمترین چیز است.”

9. “زیبایی شناسی سلامت شما را نشان می دهد”

میچل هوپر فاش کرد که همه کسانی که از منظر بیرونی سالم به نظر می رسند در واقع سالم نیستند. بنابراین حتی داشتن وزن طبیعی هم به معنای سالم بودن فرد نیست. بنابراین، به منظور بهبود سلامت، هوبر به جای تمرکز بر کاهش وزن، تغییرات سبک زندگی را توصیه می کند.

“این جایی در وسط است، جایی که افراد دارای وزن طبیعی و پاره شده هستند، به وضوح سالم هستند. این درست نیست. درصد چربی بدن سالم برای یک مرد بین 12 تا 18 درصد است. افرادی که شکمشان به وضوح پاره شده است. کمتر خیلی بیشتر از این…

ما یک اپیدمی رو به رشد از چیزی به نام “چاقی با وزن طبیعی” داریم، که در آن شما به کسی نگاه می کنید و او از بیرون خوب به نظر می رسد. اما چربی احشایی آنها، چربی احاطه کننده اندام های آنها، که شما نمی توانید آن را ببینید، بسیار زیاد است. خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و مرگ زودهنگام آن ها با افراد چاق برابر است.

10. “تمرین شما باید عالی باشد” (مهمترین)

کار کردن روی آن نباید یک کار یا شغل باشد. در عوض، میچل هوپر اشاره می کند که لذت بردن از کاری که انجام می دهید مهم است. بنابراین، تمرین مناسب برای او ممکن است بهترین نتایج ممکن را برای شخص دیگری به همراه نداشته باشد. بنابراین، تمرین انجام شده توسط یک فرد باید به صورت فردی مطابق با میل خود اصلاح شود.

“شما باید کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید. در درازمدت ثابت خواهید بود و به خاطر آن از زندگی خود متنفر نخواهید شد… اگر از این روند لذت ببرید، به مکانی واقعا سازنده خواهید رسید.”

ویدئو کامل را اینجا تماشا کنید:

مربوط: تمرین میچل هوبر برای کمری بدون درد و یک هسته قوی

میچل هوپر اخیراً از عناوین خود در آرنولد استرانگمن کلاسیک 2024 در اوهایو و در نسخه بریتانیا دفاع کرد. بنابراین، او اکنون خود را برای مسابقات قوی ترین مرد جهان در سال 2024 آماده می کند، جایی که امیدوار است دومین برد متوالی خود را کسب کند. تقریباً سه هفته تا رقابت باقی مانده است، اما هاپر در حال حاضر به طرز دیوانه کننده ای قوی به نظر می رسد.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/mitchell-hooper-debunks-fitness-myths/