قوی ترین مرد جهان در سال 2024 از 1 تا 5 مه به میرتل بیچ، کارولینای جنوبی بازمی گردد – فیتنس ولت

بزرگترین رقابت مرد قوی هر سال قویترین مرد جهان است که در آن همه ورزشکاران برای کسب عنوان با هم رقابت می کنند. خوب، اکنون که فصل 2023 Strongman به پایان رسیده است، افکار در حال حاضر به سمت سال آینده می چرخند. بنابراین، در 8 دسامبر، به طور رسمی فاش شد مسابقات قهرمانی قوی ترین مرد جهان 2024 SBD در مورتل بیچ، کارولینای جنوبی، 1 تا 5 می برگزار خواهد شد.

مسابقات قویترین مرد جهان SBD 2024 چهل و هفتمین دوره این رقابت خواهد بود و این دومین سال متوالی است که در میرتل بیچ، کارولینای جنوبی برگزار می شود. سال گذشته ثابت کرد که مقصد بسیار خوبی است، هم برای ورزشکاران و هم برای هواداران. با این حال، امسال حتی بهتر خواهد بود، زیرا تأیید شده است که مکان برگزاری بسیار بهتر سازماندهی خواهد شد و یک نمای کلی از نمایش را به همه بینندگان حاضر ارائه می دهد.

کارن ریوردان، رئیس و مدیر عامل Visit Myrtle Beach، گفت: “ما از استقبال از رقابت قوی ترین مرد جهان برای دومین سال متوالی به Myrtle Beach، Burroughs و Chapin Pavilion خوشحالیم.” ازدحام جمعیت در رویداد 2023 فراتر از انتظارات ما بود، زیرا شاهد بودیم که طرفداران از سراسر ایالات متحده و جهان در چهار روز این رویداد رقبا را تشویق می کردند. ساحل و امیدوارم از همه چیزهایی که مقصد ما ارائه می دهد لذت ببرند.»

مربوط: افشای وقایع کلاسیک آرنولد استرانگمن و زن قوی 2024

یکی دیگر از دلایلی که میرتل بیچ از دیدگاه برگزارکنندگان مکان خوبی به نظر می رسد، هتل هایی است که برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است. جالب اینجاست که یافتن مسکن برای برخی از مسن ترین مردان زنده با عوارضی همراه است. به گفته Becca Levin (VP، Media، IMG)، آنها باید مطمئن شوند که توالت ها به دیوار آویزان نشده اند، غرفه های دوش به اندازه کافی بزرگ هستند و موارد دیگر.

یکی دیگر از موارد جالب دیگر به قویترین مرد جهان 2024 یک صفحه نمایش بزرگ در منطقه Fan Fest است که نمایش را برای همه طرفداران حاضر پخش می کند. این منطقه برای عموم آزاد و آزاد خواهد بود، بنابراین هدف جذب و جلب رضایت هرچه بیشتر طرفداران قوی است.

رویدادها و ترکیب‌های قوی‌ترین مرد جهان 2024 هنوز نهایی نشده‌اند، بنابراین هر دو در تاریخ بعدی اعلام خواهند شد. ولی، این سیاست WSM بوده است که تمام برندگان قبلی WSM به طور خودکار دعوت می شوند، که ممکن است ایده ای از چند رقیب ارائه دهد.

با توجه به زمان بندی، در حال حاضر مشخص است که این مسابقات در چهار روز ادامه خواهد داشت. دو روز اول گرم خواهد بود، که در آن ورزشکاران به صورت گروهی به رقابت می پردازند و برای کسب مقام های بالا برای راهیابی به فینال تلاش می کنند. روز سوم و چهارم به فینال اختصاص دارد.

اطلاعیه و تاریخچه وب سایت WSM را اینجا ببینید:

مربوط: ترکیب آرنولد استرانگمن و استرانگمن کلاسیک 2024 فاش شد

میچل هوپر قهرمان WSM در سال 2023 بود که او را به عنوان محبوب ترین مرد جهان در سال 2024 نیز تبدیل کرد. با این حال، اکنون که مکان و تاریخ مشخص شده است، همه می توانند برنامه ریزی و آماده شدن برای مسابقه را آغاز کنند. بنابراین، شکی نیست که مبارزه عنوان یک بار دیگر شگفت انگیز خواهد بود.


این داستان توسط وداد تاباکوویچ، روزنامه نگار با سه سال سابقه پوشش ورزش های قدرت نوشته شده است. هدف آن ارائه محتوای دقیق و جذاب است.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/2024-worlds-strongest-man-may-1-5-in-myrtle-beach/