نحوه تماشای تریلر 2024 CrossFit Open Workout 24.1 (جریان زنده رایگان) – Fitness Volt

CrossFit Open Workout 2024 24.1 این اولین تمرین از سه تمرین امسال خواهد بود. علاوه بر این، شروع فصل بازی های کراس فیت 2024 به عنوان اولین مرحله مقدماتی خواهد بود. دو دوئل هیجان انگیز برای اعلام Workout 24.1 ترتیب داده می شود در اینجا نحوه تماشای زنده آن به صورت رایگان آورده شده است.

نحوه تماشای تریلر CrossFit Open Workout 24.1 2024

پخش زنده Workout 24.1 از اعلامیه Open CrossFit 2024 در این تاریخ در دسترس خواهد بود. کانال بازی های کراس فیت در یوتیوب.

اعلامیه CrossFit Open Workout 24.1 2024 یک رویداد حضوری خواهد بود و چهار ورزشکار نخبه در آن شرکت خواهند کرد. این ورزشکاران در دو مسابقه، یکی برای مردان و دیگری برای زنان برگزار می شود. سپس آنها به منظور تعیین بهترین نتیجه ممکن به رقابت رودررو خواهند پرداخت. این نه تنها راهی عالی برای ورزشکاران برای نشان دادن تناسب اندام خود است، بلکه برای نشان دادن نحوه انجام تمرینات نیز می باشد.

CrossFit Open Workout 2024 24.1 در 29 فوریه ساعت 12 بعد از ظهر PT اعلام خواهد شد.. خود پخش زنده یک ساعت زودتر شروع می شود. همه شرکت‌کنندگان در مسابقات آزاد باید تا 4 مارس ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی ویدیویی از تمرین خود ارسال کنند.

بلافاصله پس از مشخص شدن تمرین، این دو به صحنه می روند تا با رقبای خود مبارزه کنند. در حالی که هر چهار ورزشکار رزومه‌های قابل توجهی در این ورزش دارند، Workout 24.1 با حضور جفری آدلر، فیت‌ترین مرد روی زمین در سال 2023، قابل توجه‌ترین است.

مسابقه مردان: جفری آدلر در مقابل برنت فیکوفسکی
مسابقه زنان: الکس گازان در مقابل الکسیس راپتیس

اطلاعیه زنده Workout 24.1 را اینجا ببینید:

مربوط: مال اوبراین فاش کرد که در فصل کراس فیت 2024 شرکت نخواهد کرد

تمرین 24.2 و تمرین 24.3 به ترتیب در روزهای 7 و 23 اسفند اعلام می شود. هر کدام یک دوئل با ورزشکارانی مانند جاستین مدیروس، کولتن مرتنز، تیا-کلر تومی و آریل لوین برگزار خواهند کرد. بنابراین، هر تبلیغ تمرینی شگفت انگیز است.

اکنون صحنه برای کراس فیت اوپن 2024 آماده شده است که بار دیگر یکی از بزرگترین نمایشگاه های تناسب اندام در جهان است. ورزشکاران بیشماری از سراسر جهان به امید رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی شرکت خواهند کرد. بنابراین، واضح است که کراس فیت اوپن 2024 مرحله بسیار مهمی از فصل است.


این داستان توسط وداد تاباکوویچ، روزنامه نگار با سه سال سابقه پوشش ورزش های قدرت نوشته شده است. هدف آن ارائه محتوای دقیق و جذاب است.

اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/how-to-watch-the-2024-crossfit-open-workout-24-1/