فروش اقساطی سایپا تحویل فوری و اقساط بلند مدت فروردین ماه 1403 خرید اقساطی سایپا | kamapress

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری و اقساط بلند مدت فروردین ماه 1403 خرید اقساطی سایپا | kamapress

اگر بخواهیم ساینا را با تیبا مقایسه بکنیم با اینکه وزن بیشتری دارد اما از شتاب بهتری فروش اقساطی سایپا 1412 برخوردار است. در آخر نیز شایان ذکر است که اگر به دنبال خرید اقساطی خودرویی مدرن اما ارزان قیمت هستید قطعا ساینا نیز میتواند یکی از حق انتخاب های شما باشد. بر اساس اطلاعیه با ۹ فقره چک ۳۶ ماهه می‌توانید در طرح فروش اقساطی سایپا شرکت کنید. رنگ خودروی ثبت نامی آبی و موعد تحویل ۳۰ روز پس از تکمیل پرونده اعلام شده است.

  • 2- هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از سایپا و ایران خودرو است؛ بنابراین مشتریان یا باید در ثبت نام سایپا شرکت کنند یا باید برای ثبت نام ایران خودرو اقدام کنند.
  • از جمله این امکانات می‌توان به فرمان هیدرولیک، ایربگ‌های جلویی، پروژکتورهای جلو و عقب و قفل مرکزی برقی اشاره کرد.
  • با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، مراکزی مانند سایا خودرو اقساط را در قالب طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد.
  • بنابراین آنچه که در این سال‌ها موجب شهرت و محبوبیت مجموعه ما شد، قیمت‌ رقابتی بوده است.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

این شرایط خرید اقساطی برای کسانی که نمی‌توانند یکباره مبلغ کامل خرید را پرداخت کنند، مناسب است. به عنوان مثال، می‌توانید با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تعیین مدت زمان اقساط (که معمولاً بر حسب ماه است)، خودروی مورد نظر را تهیه کنید. برای شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا، استعلام قیمت روز خودروهای این کمپانی و اطلاع از جزییات، هم اکنون تماس بگیرید. اما آیا چنین وعده‌ای محقق می‌شود و اساسا چنین طرحی با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی این روزهای کشور وجود دارد؟! سایا خودرو که همواره تلاش کرده تا با بهترین تمهیدات، رویای ماشین‌دار شدن خانواده‌‌های ایرانی را محقق کند، این بار نیز به درخواست مشتریان خود به شرط تحویل فوری اقدام به فروش قسطی محصولات سایپا کرده است.

مستاجران بخوانند؛ قرارداد خانه را در این سامانه ثبت کنید

شرایط فروش به هر دو شکل از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی می‌شود. در این سامانه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش مربوط به شرکت سایپا، از شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات این شرکت آگاه شوند. انواع خودروهای سایپا از جمله کوییک، شاهین، تیبا، ساینا و سایر مدل‌ها در این سامانه معرفی و عرضه می‌شوند.

شرایط فروش اقساطی سایپا 1402

بدیهی است در صورت انجام ثبت نام بدون رعایت شرایط زیر، مسولیت باطل شدن قرارداد یا تبعات ناشی از عدم رعایت قوانین، برعهده مشتری است. فروش اقساطی خودرو یکی از راهکارهایی است که کمپانی های بزرگ در جهان برای افزایش قدرت خرید مشتریانشان به کار می برند تا دستیابی به خودروی مورد علاقه آنها، راحت تبر باشد. مجموعه ی اتوخسروانی این شرایط را برای شما فراهم ساخته که خودروی مورد نظر خود را از بین محصولات سایپا به صورت اقساطی خریداری نمایید. مراکز فروش اقساطی سایپا تلاش می کنند با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. هر چه تعداد اقساط بیشتر باشد، قطعاً مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و افراد راحت تر می تواند از عهدۀ تسویه کامل و پرداخت اقساط برآیند. لازم است که پیش از اقدام به خرید اقساطی سایپا، نگاهی دقیق بر وضعیت مالی خود داشته باشید تا بدین ترتیب بتوانید از پرداخت به موقع اقساط اطمینان حاصل نمائید.

فروش نقدی وانت نیسان زامیاد: اسفند 1402

با انتخاب گزینه «تایید»، از این به بعد میتوانید با کد ملی و رمز عبور، به سایت اینترنتی فروش سایپا وارد شوید. 4- مطابق تصویر زیر، حالا باید کد ملی، تاریخ تولد و همچنین کد ارسال شده را در این کادر وارد کرده و سپس گزینه «ثبت و تایید» را کلیک کنید. اما اگر پیامکی به دست‌تان نرسیده، باید گزینه «ارسال مجدد کد تایید» را انتخاب کنید. 1- به سایت ثبت نام اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و از منوی بالای صفحه، گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب کنید. 16- پیش فروش سایپا با قیمت غیر قطعی بوده و هیچگونه مبلغی بعنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، اخذ نمی گردد. 1- در ثبت نام اینترنتی سایپا، به هر کد ملی، فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار