ناتان دی آشا درباره برنامه‌ها، استروئیدها و اینکه آیا اورس کالچینسکی می‌تواند کریس بامستد را شکست دهد، صحبت می‌کند – فیتنس ولت

ناتان دی آشا به مسابقات بعدی بدنسازی خود برای فصل 2024 نزدیک می شود. در ویدئوی اخیر در یوتیوب، دی آشا برنامه های خود را برای رقابت بیان کرد، در مورد استروئیدها بحث کرد و فاش کرد که آیا اورس کالسینسکی می تواند در اواخر سال جاری به تاج و تخت کریس بامستد برسد یا خیر.

طرفداران از دیدن بازگشت داشا به مرحله بدنسازی به وجد می آیند. او در طول فصل 2023 که با پیروزی بزرگ در Flex Weekend Pro در ایتالیا آغاز شد، شتاب قابل توجهی به دست آورد. دی آشا یک هفته بعد در مسابقات قهرمانی حرفه ای اروپا نتوانست به سطح ریگان گریمز در اسپانیا برسد.

اگرچه بسیاری از بدنسازان تنها در یک یا دو نمایش در سال شرکت می کنند، اما این مورد برای دی آشا صادق نبود. او علاوه بر برنده شدن در مسابقات Sheru Classic France Pro در سال 2023، در مسیر رسیدن به مقام چهارم در مسابقات رومانی ماسل فست پرو با یک ترکیب قدرتمند روبرو شد. دی آشا با توجه به فصل پرمشغله دیگری، جزئیاتی در مورد تعهد بعدی خود در بدنسازی ارائه کرد.

یادداشت ویراستار: فیتنس ولت استفاده از داروهای تفریحی یا تقویت کننده عملکرد را تایید و/یا توصیه نمی کند. این مقاله اطلاعاتی را که توسط ورزشکار/موضوع منتقل می شود مورد بحث قرار می دهد. Fitness Volt یک منبع پزشکی نیست و محتوای ارائه شده در اختیار شما صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی است.

ناتان دی آشا در مورد برنامه مسابقات 2024، استروئیدها و کریس بامستد در مقابل اورس کالیچزینسکی صحبت می کند.

دی آشا فاش کرد که در Flex Weekend Pro تلاش خواهد کرد تا از عنوان خود در ایتالیا دفاع کند و “100 درصد” در دبی پرو 2024 رقابت خواهد کرد. او همچنین به یک نمایش در پرتغال چشم دوخته است.

نه من امسال این کار را نمی کنم (Empro Classic Pro) از پارسال طعم تلخی در دهانم دارم، دوباره به ایتالیا خواهم رفت 100% در دبی پرو شرکت کنم، اما اکنون به این فکر می کنم که پاهایم را در آب بگذارم و نمایش پرتغال را انجام دهم و برای آن چیز متفاوتی را تجربه کنم.

بار متفاوت بنابراین، احتمالاً من را در هر سه نمایش خواهید دید. من در هر سه برنامه حضور خواهم داشت، چرا که نه؟ پول پول است، درست است؟ داشا گفت: “من یک بدنساز هستم، باید در مسابقه شرکت کنم، عزیزم.”

داشا که به دلیل ماهیت صریح خود مشهور است، در مورد بهترین زمان برای مصرف HGH صحبت کرده است.

برای من، بهترین زمان برای مصرف هورمون رشد، صبح است تمرین، و سپس دو واحد قبل از خواب، همیشه در بدن من در طول سال، این چیزی است که من دریافتم که برای من بسیار بهتر است.

اگر او مجبور به انتخاب بود، De Asha Primobolan را به Masteron ترجیح می داد و دوزهای حدود 500-600 میلی گرم را ترجیح می داد.

“من می گویم Primobolan، ترکیب بهتری است. یک ترکیب بهتر و یک ترکیب قوی تر نیز. من خیلی بیشتر از آن سود می برم. با پریمو، شما به آن می رسید، مردم فکر می کنند که شما پول زیادی می گذارید و شما همچنان دستاوردهایی خواهید داشت، اما آنچه که من می‌دانستم، و آنچه که خودم آموخته‌ام، زمانی که به 500 و 600 میلیون رسید، همانجا می‌ماند.»

حتی اگر می خواهید 7، 8، 900 را در آن قرار دهید، چیزی بیشتر از آن به دست نمی آورید، من فکر می کنم 600 حداکثر درستی است، زیرا قرار نیست به بالا و پایین رفتن و بالا رفتن ادامه دهید. وقتی به اینجا رسیدید، می توانید در آنجا بمانید.

د آشا با تعویض دنده و نگاه کردن به کلاسیک فیزیک، دید که شانس کالسینسکی برای شکست دادن کریس بامستد کم بود.

او یک بچه با اعتماد به نفس است. او یک پسر مطمئن است. ممکن است اینطور فکر کند، اما بیایید صادق باشیم، بدنسازی ورزشی است که اگر در کانون توجه باشید، در کانون توجه قرار دارید. پادشاه فیزیک کلاسیک مردانه باشم، نه.”

اوس مطمئن است، من این را دوست دارم، اما نمی‌دانم آنها می‌توانند با پول او بدود، اما من فکر می‌کنم که او می‌تواند او را شکست دهد ببینید که او را کتک می زند، اما این یک ضربه طولانی است. او می گوید ناتان داشا.

با این حال، دی آشا معتقد است که کالیچینسکی می تواند روزی قهرمان المپیا کلاسیک فیزیک شود.

من نمی توانم آن را ببینم، حتی اگر فکر می کنم اورس عالی است، اما فکر می کنم او می تواند یک روز آقای المپیا شود، نه، تنها کسی که Cbum را شکست می دهد خودش است وقتی “بازنشسته می شود. اگر هفت سال دیگر ادامه دهد، فکر می کنم حتی اگر تناسب اندامش 10 درصد افت کند، باز هم به او می دهند.”

اگرچه داشا هنوز در این فصل مسابقه نداده است، او هواداران را با تمرینات و تغذیه خود به روز نگه داشته است. اخیراً ستاره اوپن رژیم غذایی هفت وعده ای را که برای رسیدن به وزن 300 پوند استفاده می کرد به اشتراک گذاشت. با اضافه شدن اندازه و شرایط، بسیاری بر این باورند که دی آشا زمانی که روی صحنه می رود یک تهدید بزرگ خواهد بود.

مسابقات قهرمانی Flex Weekend Pro 2024 در تاریخ 23 ژوئن در ایتالیا برگزار می شود. و طرفداران خوشحال خواهند شد که دی آشا خود را در برابر تهدیدات آشکار آزمایش کند.

مربوط: ناتان دی آشا در نتایج آرنولد کلاسیک بریتانیا در سال 2024، می‌گوید: «بچه‌ها به خوبی اوهایو نبودند».

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب ناتان دی آشا در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/nathan-de-asha-2024-season-plan-talks-chris-bumstead/