لوک استولتمن آسیب دیدگی عضله دو سر را فاش می کند و در مورد مسابقات آینده – Fitness Volt صحبت می کند

متأسفانه، نخبگان قدرتمند ورزشی لوک استولتمن او فاش کرد که مجروح شده است. اعلامیه او تنها چند روز پس از مسابقه قویترین مرد جهان در سال 2024 منتشر شد، جایی که او می خواست قبل از بحث در مورد هر چیزی آزمایشات پزشکی را انجام دهد. بنابراین، معلوم می شود لوک عضله دو سر خود را پاره کرد.

ورزش های مردان قوی به دلیل فشار فوق العاده ای که ورزشکاران زیر وزنه های سنگین تحمل می کنند همیشه خطر آسیب را به همراه دارد. لوک استولتمن آخرین قربانی این حادثه است که به لیست گسترده ای از ورزشکارانی پیوست که در چند ماه گذشته آسیب دیده اند، از جمله ماتوس کیلیسکوفسکی، مارتینز لیسیس، شین فلاورز و غیره.

مربوط: تام و لوک استولتمن رژیم غذایی 16000 کالری روزانه خود را مرور می کنند

لوک استولتمن عضله دوسر خود را مصدوم کرد

لوک استولتمن برای اولین بار فاش کرد که بعد از مسابقات قهرمانی قوی ترین مرد اروپا در سال 2024 دچار آسیب دیدگی عضله دو سر شده است که با وجود احساسات ناراحت کننده در بازوی خود موفق به کسب آن شد. این احساس به قوی ترین مرد جهان در سال 2024 نیز منتقل شد، زیرا مسابقات تنها هفته ها با یکدیگر فاصله داشتند.

“از زمان قوی ترین مرد اروپا، تاندون وسط بازوی من حال خوبی نداشت. به نوعی فکر می کردم که ملتهب است و می گذرد، اما بعد از مسابقات جهانی بهتر نشد.”

لوک استولتمن هرگز در دوران حرفه‌ای خود اشک بزرگی نداشته است، بنابراین این یک تجربه کاملاً جدید است. خوشبختانه او نگذاشت عضله دوسر به طور کامل پاره شود و منتظر بهبودی کامل است.

“من قبلاً هرگز این درد را احساس نکرده بودم و خوشبختانه قبلاً هرگز پارگی شدید نداشتم. بنابراین به یک دکتر در لندن رفتم. او معاینه شد و معلوم شد تاندون عضله دوسر من پاره شده است. کاملاً پارگی نشده است. جدا شد، که خبر خوبی است.”

برای بازتوانی تاندون عضله دوسر خود باید کمی مرخصی بگیرم که کمی تاسف بار است.

لوک استولتمن در مورد اینکه چگونه مصدومیت عضله دو سرش بر عملکردش در قویترین مرد جهان 2024 تأثیر گذاشت صحبت کرد و خاطرنشان کرد که این آسیب توانایی های او را در برخی رویدادها، مانند Car Walk و Frame Medley مختل می کند.

به همین دلیل است که من در ابتدا وقتی در حال انجام کار القایی بودیم، درد زیادی را احساس می‌کردیم و این کار به تاندون فشار زیادی وارد می‌کرد درست نبود

من یک قاب داشتم که باید آن را بلند می کردم و نمی توانستم آن را به درستی در دستم بگیرم. او معمولاً در چنگال من مسلط است، اما باز ماند.

خوشبختانه لوک استولتمن نیازی به عمل جراحی نخواهد داشت، اما باید مدتی استراحت کند تا بهبودی کامل پیدا کند. او به تمرینات خود ادامه خواهد داد اما هیچ تمرینی را که مستلزم فعال سازی قابل توجه عضله دوسر باشد انجام نخواهد داد.

“تاندون هنوز دست نخورده است، اما جایی در وسط یک سوراخ بزرگ وجود دارد… جراح گفت اگر به بارگذاری عضله دوسر ادامه دهید، کاملاً پاره می شود، اساساً قریب الوقوع است… خوشبختانه، جراحی لازم نیست، فقط استراحت است.”

لوک استولتمن انتظار دارد با کمک چندین روش بهبودی، از جمله مکمل های غذایی، گرم و سرد درمانی و غیره، در حدود شش هفته بهبود یابد. متأسفانه، این همچنان به این معنی است که او بازی Giant Live Strongman Classic 2024 را از دست خواهد داد.

از سوی دیگر، لوک استولتمن امیدوار است که بهبودی کامل پیدا کند و برای مسابقه قوی ترین مرد روی زمین در سال 2024 آماده شود، با این حال، بعداً زمانی که ببیند عضلات دو سر خود را محکم کرده است، این تصمیم را خواهد گرفت.

من همین الان به برایان در مورد Shaw Classic (قوی ترین مرد روی زمین 2024) پیام دادم و فقط به او گفتم که مشکل تاندون دارم، اما فکر می کنم خوب باشم.

ویدئو کامل را اینجا تماشا کنید:

مربوط: تام و لوک استولتمن به برادر کوچکترشان هری راهنمایی می کنند تا مردی قوی شود

لوک استولتمن 39 ساله شروع فوق العاده ای در این فصل داشته است، شاید یکی از بهترین هایی که تا به حال داشته است. او موفق شد برای دومین بار در دوران حرفه ای خود جایزه قوی ترین مرد اروپا در سال 2024 را از آن خود کند و تنها چند هفته بعد در WSM هشتم شد. و اکنون معلوم می شود که او در حالی که از آسیب دیدگی عضله دو سر بازو رنج می برد، به همه اینها دست یافته است، که آن را حتی چشمگیرتر می کند.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد بلافاصله پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/luke-stoltman-bicep-injury/