2024 Giants Live Strongman Classic – Fitness Volt رونمایی شد

فصل Strongman در آینده بسیار فعال خواهد بود، اما یک رقابت به طور خاص قابل ذکر است غول‌های 2024 به سبک کلاسیک مرد سخت زندگی می‌کنند. این کنسرت در 13 جولای در سالن خیره کننده رویال آلبرت در لندن، انگلستان برگزار می شود. جالب اینجاست که سازمان دهندگان قبلا اعلام کرده اند ترکیب کامل ورزشکاران برای این رقابت ها، نشان دادن 12 قدرتمند نخبه.

Giants Live Strongman Classic اغلب یکی از جالب ترین مسابقات سال است، زیرا هواداران فضای فوق العاده هیجان انگیزی را ارائه می دهند. خوشبختانه، نسخه امسال نیز امیدوارکننده به نظر می رسد، زیرا دارای ترکیب شگفت انگیزی از رقبا، از جمله قهرمانان قوی ترین مرد جهان و قهرمانان سابق است.

غول‌ها 2024 لایو کلاسیک مردان سرسخت

مربوط: نتایج قوی ترین مرد بریتانیا در سال 2024 – پل اسمیت سومین عنوان متوالی را کسب کرد

نمای کلی مجموعه

نامزد پیشتاز مسابقات 2024 Giants Live Strongman Classic استولتمن است، زیرا او بهترین فرم خود را تا کنون در قویترین مرد جهان 2024 نشان داد، جایی که سومین عنوان خود را به دست آورد. علاوه بر این، تام تمایل خود را برای ادعای سایر عناوین نخبه به جز WSM ابراز کرده است و او را به مردی تبدیل می کند که می تواند شکست بخورد.

تناسب اندام شدن، سریعتر

تناسب اندام خود را سطح کنید: به انجمن قدرتمند ما در خبرنامه Fitness Volt بپیوندید. روزانه الهام بگیرید، تمرین‌های حرفه‌ای، نکات تغذیه، جدیدترین ورزش‌های قدرتی، و حمایتی را که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید، دریافت کنید. اشتراک رایگان!

لطفا صبر کنید…

با این حال، تام با بزرگترین رقیب خود، میچل هوپر روبرو خواهد شد. این ورزشکار کانادایی در یک چشم به هم زدن وارد صحنه شد و تبدیل به یکی از بهترین ورزشکارانی شد که این ورزش ارائه کرده است. او برنده WSM 2023، Arnold Strongman Classics 2023 و 2024 و Rogue Invitational 2023 شد. بنابراین، هوپر مطمئناً آنچه را که برای بدست آوردن طلا لازم است دارد.

تنها مردی که در گذشته استولتمن و هوبر را شکست داده، ایوان سینگلتون است. او اغلب یک ورزشکار برتر است، به این معنی که او برای یک عنوان رقابت می کند. سینگلتون در مسابقات قهرمانی WSM 2024 سوم شد که بهترین نتیجه او تا به امروز است. بنابراین، این ممکن است نشان دهد که او بهترین فصل دوران حرفه ای خود را سپری می کند.

نام دیگری که بسیاری از طرفداران را به خود جلب می کند Cheick ‘Iron Biby’ Sanou است. او به دلیل قدرت پایدار فوق العاده اش شناخته شده است، اما به ندرت در مسابقات کامل شرکت می کند. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم در مقایسه با بقیه ما چگونه عمل می کند.

الکسی نوویکوف، بهترین بازیکن WSM در سال 2020، در چند سال گذشته خوش شانس نبوده است، زیرا او مجبور شده بود صدمات متعددی از جمله آرنج و بازو را متحمل شود. با این حال، او مدتی است که در مسابقات شرکت نکرده است، بنابراین این امید وجود دارد که اولکسی بهبودی کامل پیدا کند. در این صورت، Oleksiy تهدیدی برای هر ورزشکار دیگری در خط 2024 Giants Live Strongman Classic خواهد بود.

مربوط: نتایج قویترین مرد ایسلند 2024 – ویلیوس گوکوسیس برنده شد

لوک استولتمن همچنین تمایل خود را برای حضور در Giants Live Strongman Classic 2024 ابراز کرده بود، اما به دلیل آسیب دیدگی عضله دو سر که چند ماه پیش متحمل شد، نتوانست این کار را انجام دهد. صرف نظر از این، ترکیب مسابقات به طرز باورنکردنی انباشته به نظر می رسد، به این معنی که پیش بینی نتایج غیرممکن است.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/2024-giants-live-strongman-classic-lineup-revealed/