آرنولد شوارتزنگر جایزه اول تاریخی 500000 دلاری را برای سال 2025 Arnold Classic – Fitness Volt اعلام کرد

آرنولد شوارتزنگر از افزایش تاریخی جوایز آرنولد کلاسیک 2025 خبر داده است. این اعلام بلافاصله پس از برنده شدن هادی شوپن در آرنولد کلاسیک 2024 منتشر شد. مسابقات آرنولد کلاسیک که در سال 1989 تأسیس شد، یکی از معتبرترین مسابقات بدنسازی حرفه ای در جهان است. این بخشی از یک رویداد چند ورزشی به نام جشنواره ورزشی آرنولد است که به نام آرنولد شوارتزنگر نامگذاری شده است. بسیاری آن را دومین مسابقه مهم بدنسازی پس از مستر المپیا می دانند.

آقای المپیا هادی شوپن سابق از باخت المپیا 2023 بهبود یافت و برنده آرنولد کلاسیک 2024 شد و یک جایزه 300000 دلاری به خانه برد. برد او ثابت کرد که “گرگ ایرانی” هنوز یک مدعی برتر است و می تواند چالش بزرگی را برای آقای المپیا درک لونسفورد در اواخر امسال ایجاد کند.

اما برنده شدن شوپن بزرگ‌ترین اتفاق این رویداد نبود، زیرا آرنولد شوارتزنگر به میکروفن رفت و اعلام کرد که آنها مبلغ جایزه آرنولد کلاسیک 2025 را به 500000 دلار افزایش خواهند داد. شوارتزنگر در ابتدا از آقای المپیا برای افزایش جایزه اول تشکر کرد و افزود:

من خبرهای خوب بیشتری دارم که جایزه برنده امسال 300000 دلار است. اما می دانید که سال آینده جایزه برنده در المپیا 400000 دلار است و من دیگر احساس نمی کنم به قوانین مقید هستم، بنابراین تا 500000 دلار خواهیم رفت. سال آینده برای آرنولد کلاسیک.

2024 Arnold Classic – Wesley Visser، Diogo Montenegro و Lorali Chapados در میان دیگران پیروز شدند.

آرنولد کلاسیک 2024 از 1 تا 3 مارس در کلمبوس، اوهایو برگزار شد و رقبا در هفت بخش تلاش کردند اولین نمایش حرفه ای بزرگ خود را در سال برنده شوند.

بخش فیزیک کلاسیک شاهد نبردی نزدیک و هیجان انگیز برای مقام اول بود. کارشناسان رامون روشا کی روش برنده سال گذشته را برای دفاع از عنوان قهرمانی ترجیح دادند. با این حال، وسلی ویزر، بدنساز هلندی، با شکست دادن کی روش (مقام دوم) در کنار اورس کالسزینسکی (مقام سوم) مورد علاقه طرفداران و ترنس رافین (مقام چهارم) که دو بار برنده شده بود، یک ناراحتی تاریخی را رقم زد.

در جای دیگر، لورالی چاپادوس با عملکردی برتر عنوان بیکینی را به دست آورد. آریل خادر و فرانسیل ماتوس به ترتیب در بخش تناسب اندام و سلامت پیروز شدند.

در بخش ویلچر، راجش جان نسبتاً جدید پیروز شد و خود را به عنوان یک مدعی جدی معرفی کرد.

بسیاری حدس می زنند که افزایش جایزه می تواند منجر به رقابت شدید بین آرنولد کلاسیک و المپیا شود. در حالی که جامعه بدنسازی کسب عنوان مستر المپیا را به‌عنوان دستاورد نهایی در بدنسازی حرفه‌ای می‌داند، بسیاری از بدنسازان نخبه می‌توانند در آرنولد کلاسیک با حقوق بالقوه تا نیم میلیون شرکت کنند. همچنین ممکن است جایزه المپیا 2025 از جایزه آرنولد بیشتر باشد.

صرف نظر از بازی تک شات و انگیزه پشت آن، جایزه بزرگتر یک پیشرفت مثبت از دیدگاه بدنسازان است.

اعلام تصمیم آرنولد شوارتزنگر برای افزایش مبلغ جایزه را در زیر (3:22:00 به بعد)، با حسن نیت از کانال YouTube ASTHETIC تماشا کنید:

نتایج آرنولد کلاسیک 2024

اولین روز

روز دوم


پوشش جامع Arnold Classic 2024، از جمله پیش داوری، خلاصه رویدادها، تجزیه و تحلیل و نتایج کامل Arnold Classic را در مرکز پوشش Arnold Classic ما دریافت کنید:
FitnessVolt.com/arnold-classic


این خبر توسط اندرو فاستر که 7 سال سابقه در زمینه بدنسازی و تمرینات شخصی دارد نوشته شده است. اندرو متعهد به ارائه محتوای با کیفیت بالا، آموزنده، جذاب و قابل اعتماد است. اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح بیشتر در مورد این خبر دارید، لطفا در زیر نظر بدهیداندرو در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-500000-first-prize-2025-arnold-classic/