آرنولد شوارتزنگر شکست می‌خورد که آیا تمرینات قبل از تمرین باعث افزایش تمرین شما می‌شود یا خیر – Fitness Volt

اسطوره بدنسازی آرنولد شوارتزنگر او درک گسترده ای از سلامت دارد و تخصص خود را با تحقیقات علمی ترکیب می کند تا طرفداران را به سمت اهداف تناسب اندامشان راهنمایی کند. در خبرنامه اخیر Arnold’s Pump Club، شوارتزنگر بررسی کرد که آیا تمرینات قبل از تمرین واقعا موثر است و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد.

“آیا قبل از تمرین واقعا کار می کند؟”
در مجموعه مکمل‌های ورزشی، مواد کمی خارج از کراتین و کافئین می‌توانند ادعا کنند که به طور مداوم منجر به تمرینات بهتر می‌شوند. با این حال، یک مطالعه جدید ممکن است شروع به تغییر این روایت کند.

آرنولد شوارتزنگر پس از تسلط بر صحنه بدنسازی به عنوان هفت بار قهرمان مستر المپیا، سفیر این ورزش است و دانش خود را با طرفداران و ورزشکاران به اشتراک می گذارد. شوارتزنگر که مصمم است تصورات غلط را از حقایق در زمینه تناسب اندام جدا کند، مطالعات علمی را به اشتراک می گذارد که حقیقت را در مورد سلامت و تندرستی ارائه می دهد.

آرنولد شوارتزنگر بحث می کند که آیا تمرینات قبلی منجر به تمرین بهتر می شود یا خیر

بارها و بارها، آرنولد شوارتزنگر توجه را به مدهای تناسب اندام، از جمله مکمل های غذایی مانند کراتین و کلاژن، جلب کرده است تا بررسی کند که آیا واقعاً بر سلامت تأثیر می گذارد یا فقط یک کلاهبرداری دیگر است. در تلاش اخیر، شوارتزنگر نگاه دقیق تری به تمرینات قبل از تمرین انداخت و بررسی کرد که آیا آنها عملکرد ورزشی را بهبود می بخشند یا خیر.

“تحقیقات جدید نشان می دهد که برخی تمرینات قبل از تمرین در واقع به تقویت تمرینات شما (حداقل در کوتاه مدت) کمک می کند.”

«محصولات قبل از تمرین به داشتن ترکیب‌های اختصاصی و دریافت هزینه‌های بالا شهرت دارند، حتی اگر کافئین تنها ماده‌ای است که تفاوت ایجاد می‌کند. یا حاوی مواد فعال خوب با دوزهایی هستند که تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

متأسفانه، شوارتزنگر تاکید می کند که تمرینات قبل از تمرین ممکن است در حین و بعد از تمرین مفید باشد، اما اغلب این به دلیل مواد غیرمجاز است که در محصول گنجانده نشده است.

“در موارد دیگر، ممکن است نتایج را مشاهده کنید، اما دلیل آن این است که این محصول حاوی مواد ممنوعه است. متاسفانه، محققان دریافتند که مقامات بهداشتی نزدیک به 800 هشدار در مورد مکمل های حاوی مواد خطرناک صادر کرده اند. تقریبا در همه موارد (98٪)، ” USDA دریافت کرد. که مواد مورد نظر روی برچسب نبود. (این فقط یک دلیل دیگر برای اعتماد و توصیه ما به Momentous است)

وقتی نوبت به تحقیق می‌رسد، مطالعات نشان داده‌اند کسانی که قبل از تمرین در مقابل دارونما مصرف کرده‌اند، می‌توانند در حین تمرین بیشتر تلاش کنند و پس از آن کمتر احساس خستگی می‌کنند. این مطالعه بر روی شامل ترکیبات خاصی مانند کافئین، کراتین و سیترولین متمرکز شد.

“در آخرین مطالعه، شرکت کنندگان از محصولی متشکل از چندین ماده از جمله کافئین، سیترولین، کراتین و بتا آلانین استفاده کردند. به جای اینکه شرکت کنندگان مختلف محصولات مختلف را آزمایش کنند، افراد با خودشان رقابت کردند. در برخی از روزها از یک ماده پیش استفاده کردند. -ورزش، و در روزهای دیگر از دارونما استفاده می کردند و نمی دانستند چه می خورند.

در مقایسه با روزهایی که از دارونما استفاده می‌کردند، قبل از تمرین انرژی و تکرارها را افزایش دادند.

اگرچه مواد تشکیل دهنده در یک قبل از تمرین مهم هستند، اما مقدار هر یک از مواد در حصول اطمینان از حداکثر بهبود مهم تر است. در برخی موارد، نداشتن مقدار کافی از یک عنصر خاص، آن را کاملا بی اثر می کند.

سخت است که بدانید کدام مواد بیشترین تفاوت را ایجاد کرده اند. برای مثال، ده ها مطالعه دیگر نشان می دهد که برای بهبود استقامت عضلانی به حداقل 3.2 گرم بتا آلانین نیاز دارید، اما محصول در این تحقیق تنها 2.6 گرم در هر وعده مصرف کرده است. ، به این معنی که احتمالاً یک دوز غیرفعال بوده و نقشی در نتایج نداشته است.”

آرنولد شوارتزنگر نه تنها تمام موادی که افراد باید در هنگام خرید قبل از تمرین به دنبال آن باشند، بلکه مقادیر هر یک از مواد لازم برای بهره‌مندی از مزایای آن را نیز تجزیه کرده است.

پیشنهاد ما: پیدا کردن یک قبل از تمرین خوب سخت است، اما می تواند عملکرد را با فرمول مناسب افزایش دهد. برخی از مواد با علمی ترین پشتوانه شامل کافئین (150-300 میلی گرم در هر وعده)، کراتین (3-10 گرم) است. سیترولین (> 6 گرم)، نیترات (500 میلی گرم تا 1500 میلی گرم، بسته به اندازه بدن)، بتا آلانین (> 3.2 گرم) و آشواگاندا (300-600 میلی گرم). اگر محصول فقط شامل یک ترکیب اختصاصی است، ادامه دهید. با احتیاط اگر نه اگر توسط شخص ثالث تایید نشده باشد (مانند NSF for Sport یا Informed Sport)، در خطر دریافت محصولی با کیفیت پایین تر یا دارای برچسب اشتباه هستید.

آرنولد شوارتزنگر تنها اسطوره بدنسازی نیست که درباره مکمل های قبل از تمرین صحبت می کند. متخصص تناسب اندام و چهار بار آقای المپیا جی کاتلر نیز بهترین تقویت کننده تمرین را شکست و به اشتراک گذاشت که او همیشه از قهوه استفاده می کرد، با توجه به اینکه قبل از تمرینش در زمان مسابقه حضور نداشت.

جی کاتلر گفت: “هنوز فکر می کنم یک فنجان قهوه عالی بود. من در مک دونالد توقف می کردم و یک قهوه سیاه کوچک می خوردم. یکی از اسپلندای خود را در آن می گذاشتم و قبل از شروع تمرینات پیش از تمرین با آن تمرین می کردم.”

در حالی که صنعت تناسب اندام در طول زمان به تغییر و انطباق خود ادامه می دهد، یک چیز ثابت باقی می ماند، تعهد آرنولد شوارتزنگر به بهبود سلامت. شوارتزنگر با سالها تجربه و خرد، ستونی از دانش است که همه قدردان آن هستند.

مربوط:


منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-preworkouts-examination/