آرنولد شوارتزنگر می‌گوید مولتی ویتامین روزانه «روشی ساده برای بیمه کردن بیشتر بدنتان» است – فیتنس ولت

آرنولد شوارتزنگر، اسطوره بدنسازی، حتی پس از بازنشستگی نیز به سلامت و تندرستی پایبند بوده است. بلوط اتریشی برای به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهایی در مورد تمرینات مناسب و جلب توجه به تغذیه مناسب شناخته شده است. آرنولد در خبرنامه اخیر خود در مورد اثربخشی مولتی ویتامین ها و تأثیر مثبت آنها بر جمعیت مسن صحبت کرد.

برنده هفت بار مستر المپیا به حفظ هیکل افسانه ای خود افتخار می کند. او در سن 76 سالگی بر معکوس کردن روند پیری و حفظ جوانی تا حد امکان متمرکز شده است. آرنولد با استفاده از ترکیبی از تمرینات کاردیو و وزنه توضیح می دهد که ورزش منظم به پوست کمک می کند خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کند و از علائم پیری جلوگیری کند.

شوارتزنگر علاوه بر یک برنامه ورزشی مداوم، بر یک رژیم غذایی متعادل که شامل خوردن گوشت کمتر و تکیه بر منابع پروتئینی است، تمرکز می کند. از آنجایی که آرنولد شوارتزنگر یک رژیم غذایی عمدتاً گیاهخواری را انجام داده است. او گفت که پروتئین نخود را به جایگزین های حیوانی ترجیح می دهد.

آرنولد شوارتزنگر اخیرا به شرکت های مکمل های غذایی به دلیل ادعاهای نادرست درباره محصولاتشان شلیک کرد. طبق افسانه بدنسازی، شرکت ها آنچه را که در محصولات خود استفاده می شود پنهان می کنند و اطلاعات نادرستی از جمله استفاده از مواد غیرقانونی را ارائه می دهند.

با این حال، این تنها مشکل شوارتزنگر با این صنعت نبود. این پیرمرد 76 ساله همچنین در مورد اثربخشی مکمل های روغن ماهی صحبت کرد. روغن ماهی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و مطالعات نشان داده اند که مقدار توصیه شده DHA و EPA در اکثر دوزهای معمول ذخیره شده ارائه نمی شود. شوارتزنگر گفت برای اطمینان از اینکه بدن مقدار کافی روغن ماهی دریافت می کند، ماهی باید دو بار در هفته مصرف شود.

آرنولد شوارتزنگر درباره فواید مولتی ویتامین ها و اینکه سن چه نقشی در اثربخشی دارد بحث می کند.

شوارتزنگر در آخرین پروژه خود نگاه دقیق تری به مکمل های مولتی ویتامین داشت. او توضیح داد که مطالعات نشان می دهد که افراد بالای 60 سال ویتامین بیشتری دریافت می کنند.

آنها افراد بالای 60 سال را بردند و به طور تصادفی نیمی از افراد را به مصرف مولتی ویتامین و نیمی دیگر را به عدم مصرف مولتی ویتامین اختصاص دادند. آنها سپس تمام شرکت کنندگان را به مدت سه سال تحت نظر داشتند.

برخلاف سایر مطالعات ویتامین، نتایج ارزش صحبت کردن را داشت. گروهی که مولتی ویتامین مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که دارونما مصرف کردند، 30 درصد بهبودی شگفت انگیز در حافظه، از جمله یادآوری و عملکرد شناختی نشان دادند. کتاب ها.

شوارتزنگر اضافه کرد که مولتی ویتامین ها نیز تأثیر عمیقی بر کسانی داشته است “در تقلا برای خوب غذا خوردن.” با وجود این واقعیت، ستاره ترمیناتور این موضوع را تایید کرد “تغذیه خوب و ورزش بهترین راه برای جلوگیری از کاهش سن است.”

نتایج ممکن است برای افرادی که برای تغذیه خوب تلاش می‌کنند واضح‌تر باشد، زیرا تحقیقات – و مطالعه قبلی دیگر – نشان می‌دهد که افراد با سابقه بیماری قلبی عروقی مزایای بیشتری را مشاهده کردند.

ما هنوز معتقدیم که تغذیه خوب و ورزش بهترین راه برای جلوگیری از کاهش سن است. مولتی ویتامین ها جایگزین این رفتارها نمی شوند. اما با افزایش سن، نیاز شما به ویتامین های خاص ممکن است افزایش یابد و این یک راه ساده برای بیمه بیشتر بدن شما است.

صنعت مکمل های غذایی در حال رونق است و اگرچه آرنولد شوارتزنگر بزرگ ترین طرفدار این صنعت نیست، اما نمی تواند انکار کند که برخی از محصولات تاثیر مثبتی بر زندگی بسیاری از مردم دارند.

مربوط: آرنولد شوارتزنگر بازوی بانداژ شده خود را پس از جراحی به دلیل آسیب عصب آرنج نشان می دهد

خواه کراتین، روغن ماهی یا ویتامین های رایج روزانه باشد، اطمینان از تغذیه مناسب کلید طول عمر و زندگی سالم است که اولویت های نماد بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر است.

منبع: https://fitnessvolt.com/arnold-schwarzenegger-daily-multivitamins/