آقای درک لونسفورد فرماندار المپیا 3 انتخاب برتر خود را برای آرنولد کلاسیک 2024 – Fitness Volt به اشتراک می گذارد

آقای قهرمان المپیا درک لونسفورد او در بیان اینکه چه کسی در آرنولد کلاسیک در بین سه نفر برتر خواهد بود دریغ نکرد. در طی پست اخیر اینستاگرام، لونسفورد از هادی شوپن، سامسون داودا و رافائل براندائو به عنوان گزینه های خود برای آرنولد کلاسیک 2024 در اوهایو از 29 فوریه تا 3 مارس نام برد.

درک لونسفورد با پیروزی در مسابقات معتبری مانند قهرمانی ملی NPC و قهرمانی تامپا پرو 2017 قبل از رفتن به مرحله مستر المپیا توجهات را زود به خود جلب کرد. تنها چند سال پس از انجام اولین بازی خود در المپیا، لونسفورد در مسابقات قهرمانی مردان المپیا 2021 212 مقام اول را کسب خواهد کرد و نام هایی مانند قهرمان دو دوره قبلی، شان کلاریدا و کمال الگارگنه را شکست خواهد داد.

در سال بعد، درک لونسفورد دعوت ویژه ای را برای رقابت در بخش آزاد مردان پذیرفت، جایی که رقبایی مانند براندون کری و ممدوح “بیگ رامی” السبعی را شکست داد. لونسفورد که پس از قهرمانی هادی شوپن در مستر المپیا 2022 دوم شد، نشان داد که می تواند در بالاترین سطح رقابت کند.

در مستر المپیا 2023 بود که درک لونزفورد فیزیک استثنایی، مهارت های بازیگری و حضور در صحنه را به نمایش گذاشت تا جایزه Sandow را به خانه برد. این برد نه تنها او را قهرمان مستر المپیا کرد، بلکه او را به عنوان اولین قهرمان دو دسته المپیا در بدنسازی تبدیل کرد.

درک لونسفورد، قهرمان مستر المپیا، سه انتخاب برتر خود برای آرنولد کلاسیک 2024 را به اشتراک می گذارد.

اکنون درک لونسفورد انتخاب های خود را برای مسابقات آتی آرنولد کلاسیک که از 29 فوریه تا 3 مارس در کلمبوس، اوهایو برگزار می شود، به اشتراک می گذارد. البته لازم به ذکر است که وی سمت ها را مشخص نکرده و تنها گزینه های خود را به ترتیب زیر فهرست کرده است:

ویدیو را از طریق اشتراک گذاری مجدد تماشا کنید از جانب کانال یوتیوب Nick’s Strength and Power:

با شلیک هادی شوپن برای بازگشت، انتظارات زیاد است زیرا او به دنبال رستگاری است و با بهبود تناسب اندامش سنگ تمام نمی گذارد. در همین حال، سامسون داودا نیز در حال پیشرفت ثابتی است زیرا همچنان با هر حضور در رقابت، پیشرفت‌های ثابتی را نشان می‌دهد. در طی تنها چند ماه، داودا در مسابقات بسیار رقابتی Muscle Fest Pro Romania و EVLS Prague Pro به بردهای بزرگی دست یافته است.

علاوه بر این ستارگان اوپن، استعدادهای برزیلی نیز قرار است آن را بزرگ کنند، از جمله رافائل براندائو، برنده سابق آرنولد کلاسیک در آمریکای جنوبی و دکتر اسب (نام واقعی: مارسلو د آنجلیس)، که در حال حاضر توسط میلوس سارتسف آموزش دیده است. بر اساس حضور Horse MD در مقام سوم در جشنواره عضله حرفه ای رومانی 2023، او همچنان یک تهدید بزرگ برای ورود به دومین رویداد بزرگ بدنسازی سال است.

در حالی که دریک لانسفورد از مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 انصراف داده است، برخی از صداهای برجسته در این ورزش دوست دارند او را در اوهایو به رقابت بپردازند. اخیراً آقای المپیا جی کاتلر که چهار بار حضور داشته این را در پادکست کاتلر کست خود پیشنهاد داده است.

زمان نشان خواهد داد که چه کسی در آرنولد کلاسیک امسال پیروز خواهد شد، اما یک چیز مسلم است: درک لونسفورد این رقابت را نبرد دو نفره بین “گرگ ایرانی” و “شیر نیجریه” می بیند.

مربوط: درک لونسفورد تمرین شدید شانه خود را در فصل خارج از فصل 2024 شکست

پوشش کامل Arnold Classic 2023، از جمله پیش داوری، خلاصه رویدادها، تجزیه و تحلیل و نتایج نهایی و کامل را در مرکز پوشش Arnold Classic ما دریافت کنید: FitnessVolt.com/arnold-classic


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-picks-2024-arnold-classic/