آلن ریچسون، ستاره تلویزیونی «ریچر»، یخچال، عادات غذایی و تنظیمات باشگاه شخصی خود را به اشتراک می گذارد – تناسب اندام

آلن ریچسون نه فقط ستاره معمولی هالیوود شما. او همچنین یک تأثیرگذار تناسب اندام است که در صنعت موج می زند. در ویدئوی اخیر در یوتیوب، ریچسون نگاهی به داخل یخچال و سالن بدنسازی خانگی خود انداخت و رژیم غذایی مناسب و تمرینات درجه یک خود را آشکار کرد.

آلن ریچسون به خاطر نقش‌هایش در سریال‌هایی مانند «تایتان‌ها» و «اسمال‌ویل» شناخته می‌شود که نه تنها به خاطر مهارت‌های بازیگری‌اش، بلکه به خاطر هیکل شگفت‌انگیزش نیز مورد توجه قرار گرفت. فداکاری او برای حفظ تناسب اندام به او کمک کرد تا نقش های سختی را به دست آورد و الهام بخش طرفداران بی شماری باشد که سلامت و تندرستی خود را در اولویت قرار می دهند.

آلن ریچسون برای ایفای نقش در ریچر، دستخوش دگرگونی قابل توجهی در رژیم تناسب اندام خود شد تا فیزیک و شدت شخصیت را تجسم کند. ریچسون که به‌خاطر هیکل ورزشی‌اش شناخته می‌شود، تمرینات خود را برای به تصویر کشیدن جک ریچر، یک مرد نظامی توانمند سابق، در مجموعه آمازون پرایم ویدیو به اوج رساند.

تأثیر تناسب اندام ریچسون بسیار فراتر از صفحه نمایش است، زیرا او اغلب نکات تمرینی، برنامه های غذایی و پیام های انگیزشی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. شفافیت او در مورد کار سخت و فداکاری مورد نیاز برای حفظ تناسب اندام با طرفدارانی که به دنبال بهبود سطح تناسب اندام خود هستند طنین انداز می شود.

آلن ریچسون با به اشتراک گذاشتن نگاهی به داخل یخچال و باشگاه خانگی خود به طرفداران خود نشان می دهد که چگونه هیکل شگفت انگیز خود را حفظ می کند.

آلن ریچسون برای آماده شدن برای این نقش، بر تمرینات قدرتی و آماده سازی تمرکز کرد تا به سطح توانایی فیزیکی شخصیت مورد نیاز دست یابد. تعهد او به رژیم تناسب اندامش در صفحه نمایش و خارج از صفحه مشهود بود، زیرا او اجمالی از تمرینات شدید خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

ریچسون همچنان به طرفداران بینشی در مورد چگونگی حفظ فیزیک خود می دهد. اخیراً، او با ارائه نگاهی گذرا به محتویات یخچال خود، بلکه مجموعه باشگاه بدنسازی خود را نیز خوشحال کرده است.

با شروع با یخچال، ریچسون به طور مرتب غذاهایی را که می خورد مرور می کند.

بنابراین ما همیشه تخم‌مرغ داریم و من همیشه تخم‌مرغ زیادی دارم که برای صبحانه می‌خورم. بنابراین، می‌دانید، ما اینجا یک دوجین داریم. بدون قفس، ما مرغ‌پسند هستیم. خمیر یک نانوایی محلی من قاشق نمی چسبم که تمام روز است.

“ما میوه های بریده زیادی داریم. ما سه پسر در خانه داریم. آنها دوست دارند همیشه میوه بخورند، و من یک بچه دارم که شبیه خفاش میوه است و فقط همین می خورد.”

“بر اساس آنچه به من گفته شده است، شما نمی توانید بیش از حد میوه بخورید. فکر می کنم بی خطر است.”

علاوه بر این، ریچسون مکرراً غذا می‌خورد، اگرچه بیشتر وعده‌های غذایی کامل را ندارد.

ریچسون می‌افزاید: «با سگ‌های پنیر زحمت نکشید».

من سوسیس و کمی خردل و پیاز را دوست دارم، اگر فلفل قرمز عالی پیدا کنید.

“مردم بعد از اینکه این را ببینند مثل چرند غذا می خورند زیرا من هر چه بخواهم می خورم و شوخی نمی کنم.”

من تقریباً هر ساعت غذا می‌خورم. نمی‌دانم مثل وعده‌های غذایی کامل است یا شاید مثل چهار وعده کامل».

بازگشت به مسیر، او بلغور جو دوسر از پیش ساخته شده را که مرتباً می خورد نشان می دهد و طعم مورد علاقه خود را نشان می دهد.

“این صبحانه من است. بسته های بلغور جو دوسر از قبل آماده شده، من تنوع کمی را در زندگی ام دوست دارم. دارچین سیب یا مورد علاقه ام را می خورم، تقریباً با آن تمام شده است و کمی ترسناک است، شکر افرا و شکر قهوه ای. “

سپس، ناهار است، جایی که ریچسون بینندگان را از طریق یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه درست کردن بسته بندی بوقلمون و پنیر، یا به قول خودش، “تاکو گوشت و پنیر” به بینندگان می برد.

“این ناهار من است، من به شما نشان خواهم داد که چه کار می کنم.” اضافه کردن ریچیسون

کمی پنیر بردار، من دو تکه سوئیسی می گیرم، نمی خواهم زیاده روی کنم.

“مقداری بوقلمون بردارید، نمی خواهید زیاده روی کنید، یک یا دو تکه (از چاشنی)”. پنیر همان نان است، بنابراین وسط آن کمی طعم داشت، و پروتئین را دریافت کردید، و تاکوی گوشت و پنیر را گرفتید، من می توانستم 50 تا از آنها را بخورم.

بعد، او آنچه را که برای شام می خورد را فاش می کند و همسرش را به خاطر آشپزی شگفت انگیزش می داند.

این یک نان گوشت بوقلمون عالی است که همسرم در خانه درست می‌کند، و بسیار کم چربی، پروتئین زیادی دارد، و گاهی اوقات اگر به کمی کربوهیدرات و مقداری سبزیجات، سالاد و لوبیا سبز نیاز داشته باشید، مقداری پوره سیب‌زمینی در آن می‌خوریم. ”

آلن ریچسون در مورد اینکه چقدر راحت است که در صحنه فیلمبرداری «ریچر» غذای سالم بخورید، به خصوص زمانی که شخصی برای شما غذا آماده می کند، صحبت می کند.

وقتی سر صحنه فیلمبرداری هستم، حفظ آنچه می‌خورم بسیار آسان است. در واقع، وقتی سر صحنه فیلمبرداری هستم، غذای سالمی می‌خورم زیرا کسی را دارم که برایم غذا درست کند.

“من دارم ریچر بازی می کنم، ریچر باید بزرگ باشد تا بتوانم حجمش را زیاد کنم. من به آن می گویم دائما نفخ می کند و فقط آنچه را که می خواهم می خورم. پنج روز در هفته ورزش می کنم، بنابراین فکر می کنم می توانم از شر بسیاری از مواد غذایی خلاص شوم. اگر ریچر را در نیمه دیگر سال بازی نکنم “معمولا نمی توانم خیلی بزرگ شوم. کربوهیدرات ها را محدود می کنم. سعی می کنم شکر را محدود کنم. هر روز کلوچه می خورم. خمیر کوکی هر روز راز ماست.”

وقتی صحبت از یک تقلب خوب می شود، ریچسون نمی تواند در برابر خمیر شیرینی مقاومت کند. از سوی دیگر، قهوه را با انرژی پنج ساعته خوب جایگزین می کند.

“اخیراً برای تولدم هشت پوند خمیر کلوچه خام گرفتم. همه آن را خوردم. نمی دانم کجا می رود.”

“قهوه من انرژی پنج ساعته دارد. کار می کند و خوشمزه است.”

او همچنین مواد تشکیل دهنده شیک های پروتئینی خود را تهیه کرد.

شیک پروتئینی مورد علاقه من یخ، شیر بادام، یک تن پودر پروتئین و گاهی اوقات یک موز است، اما سعی می‌کنم میوه نخورم، شکر، سه مشت بزرگ اسفناج را محدود کنم، و کره بادام زمینی و کاکائو می‌خورم. میان وعده، کمی عطر و طعم.» و آووکادو گاهی اوقات اگر کمی بیشتر بخواهم جو دوسر می‌ریزم.

“اینها همه مواد معدنی طبیعی و الکترولیت‌های با کارایی بالا هستند. به شما قسم می‌خورم، این زندگی من را نجات می‌دهد. وقتی پنج روز در هفته تمرین می‌کنم و همیشه از وزنه‌های سنگین استفاده می‌کنم، بدن هیچ شانسی برای بهبودی ندارد. شما هرگز 100 نمی‌شوید. %.”

اگرچه آلن ریچسون ممکن است یک ستاره هالیوود باشد، اما از هوس خوردن غذای آخر شب مصون نیست. او احساس گناه نمی کند زیرا می داند که برای رسیدن به تعادل حاضر است در ورزشگاه سخت کار کند.

آلن گفت: «پای لیمویی خانگی خوب.

“وقتی به باشگاه می روم، احساس می کنم به خاطر نحوه غذا خوردنم سزاوار مرگ هستم، بنابراین سعی می کنم تا حد مرگ کار کنم. چیزی که دوست دارم در زندگی ام پیدا کنم تعادلی است که در آن به نوعی سالم غذا بخورم. و مجبور نیستید آنقدر سخت کار کنید.”

در مرحله بعد، ریچسون در مورد سالن بدنسازی خانگی خود صحبت کرد و اشاره کرد که ترجیح می دهد برای بیشتر تمرینات خود از کابل استفاده کند.

او درباره تمریناتش گفت: «سعی می‌کنم از دوشنبه تا جمعه آن را حفظ کنم تا زمانی برای ریکاوری داشته باشم.

“من زمان زیادی را در ورزشگاه نمی گذرانم، 20-30 دقیقه.”

در حالی که او تمرینات وزن بدن را انجام می داد، ریچسون این روزها تمرینات قدرتی را ترجیح می دهد.

“من به تازگی یاد گرفتم که در باشگاه یک گرگ تنها باشم. تمرین دیگر احتمالاً تمرین مبارزه برای نمایشی است که در آن حضور دارم، ریچر. من یک تیم عالی از مردم دارم که همیشه سعی می کنند من را شبیه به آن ها کنند. معامله واقعی.”

آلن ریچسون با سخت کوشی و اراده خود، به طور موثری خود را به تجسم جک ریچر تبدیل کرد و با اجرای قدرتمند و حضور فیزیکی خود در سریال، مخاطبان را مجذوب خود کرد.

فداکاری ریچسون به هنر خود و تمایل او برای فشار دادن خود به محدودیت های جدید، بر تعهد او برای آوردن اصالت به شخصیت، و افزایش شهرت او به عنوان یک بازیگر همه کاره تاکید می کند.

مربوط: مایکل جی وایت، هنرپیشه، تمرین «انفجاری» کمر را که برای تغییر بدنش برای نقش‌های سینمایی استفاده می‌کند، به اشتراک می‌گذارد


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/alan-ritchson-shares-fridge-and-gym/