“آنچه زمانی رویا بود اکنون بار سنگینی بر دوش من است” – فیتنس ولت

کریس بامستد او در حالی که به سمت دفاع از پنجمین عنوان کلاسیک خود در المپیا حرکت می کند، قدرت ذهن را درک می کند. در یک مجموعه ویدیوی آماده‌سازی یوتیوب که در 27 سپتامبر 2023 منتشر شد، «Cbum» در مورد چالش‌هایی که امسال با آن‌ها مواجه بود و طرز فکرش قبل از روی صحنه رفتن در پنج هفته صحبت کرد.

کریس بامستد به اشتراک گذاشت: “روی تلاشم تمرکز کن. نه نتیجه. صداقت من. افرادی که دوستشان دارم. و به یاد داشته باش… من عاشق این چیزها هستم. از این روند لعنتی لذت ببر.”

کریس بامستد پس از تاریخ سازی در سال گذشته با کسب چهارمین عنوان کلاسیک فیزیک المپیا، همچنان در این رده رو به رشد پیشرفت می کند. در سال 2022، او با وجود پارگی عضله دوسر، در رقابت‌های المپیا مقابل رقبای اورس کالیسینسکی و رامون روشا کی‌روش به مدال طلا دست یافت.

بامستد با توجه به پنجمین برد کلاسیک خود در المپیا در کلاسیک فیزیک، با طرفداران در مورد برتری خود در سال 2023 صادق بود. حتی با وجود تعدادی از تهدیدات احتمالی در بخش، بامستد انعطاف پذیر باقی مانده است و بیان می کند که فقط باید خود را در یک مسابقه بزرگ شکست دهد. مرحله. سکو.

برادر شوهر بامستد، ایان والییر، در 7 سپتامبر اعلام کرد که از بدنسازی رقابتی بازنشسته شده است. در حالی که والیر مربی سابق بامستد بود، گفت که با توجه به دستاوردهای هانی رامبد با Cbum تاکنون، هیچ فایده ای برای مربیگری مجدد او ندارد. .

کریس بامستد در مورد فشارهای المپیک 2023 می گوید: از آن لذت ببرید یا در آن غرق شوید.

به گفته این جوان 29 ساله، قبلاً آزمایش شده است “تغییرات چشمگیر زندگی، زندگی در ترس، نگرانی های سلامتی، آسیب ها و استرس شخصی.” این فصل.

هر سال چالش‌های جدیدی را به همراه دارد. امسال قطعاً کمتر از آنها نبوده است. انگار هر بار که وارد می شوم… جایی که خیلی خوب است همه چیز به هم می ریزد هر سال تجربه اش کردم چرا فکر می کردم امسال فرق می کند؟

من در این سال ها سخت کار کرده ام تا بیشتر حضور داشته باشم و از این سفر زیبایی که در آن هستم لذت ببرم، اما امسال در حال آزمایش من است. تغییرات شدید زندگی، زندگی در ترس، ترس از سلامتی، صدمات، استرس شخصی، مسئولیت‌های بیشتر و بیشتر… خنده‌دار است. هرچه اهداف شما دشوارتر شوند، زندگی چالش های بیشتری را برای شما به وجود خواهد آورد. وقتی نیاز به تمرکز بیشتر داشته باشید، دستیابی به آن سخت تر می شود.

برای اکثر بدنسازان و بامستید، کسب عنوان المپیا یک رویا است. با این حال، بامستد معتقد است فشار ماندن در اوج این امکان را به یک فرصت تبدیل کرده است وزنه سنگینی روی شانه های من است.

“من حرفه بدنسازی خود را بدون مراقبت در دنیا شروع کردم، فقط یک هدف غیر ممکن را دنبال می کردم. اکنون که به آن هدف رسیده ام، سخت تر است که به آن پایبند باشم. الان غیر ممکن بود از من چه انتظاری می رود؟ چیزی که زمانی دکتر بودeam در حال حاضر یک وزنه قاطع بر روی m استy شانه ها اما من اینجا دراز کشیده ام و فکر می کنم … من کی هستم که برای خودم متاسفم.

آیا برای به دست آوردن این فشارها هر روز سخت کار نکردم؟ آیا زندگی بارها و بارها مرا آزمایش نکرد تا برای این کار آماده شوم؟ انتخاب با من است: یا به سر کار برگردم یا استعفا بدهم.» مشترک کریس بامستد.

“ممکن است گاهی به خودم شک کنم، اما می دانم که پشت سرم ارتشی از افرادی دارم که به من ایمان دارند. و آنها را ناامید نخواهم کرد. وقت آن است که نگاهی به آینه بیندازم، سرعت لعنتی را کم کن. از آنجایی که سال‌ها پیش از چیزی که فقط یک رویا بود، بزرگتر شدم، و من نیاز دارم “برای گسترش دیدگاهم. تمرکز بر آنچه اشتباه است را متوقف کنید، روی آنچه که می توانم اصلاح کنم تمرکز کنید.”

بخشی از قهرمانی غالب توسط کریس بامستد این است که اجازه نمی دهد عناوین، جوایز یا دستاوردها شادی را دیکته کنند.

“به دست آوردن یک، دو، سه یا چهار عنوان در المپیا سخت بود، به سطح پنج خوش آمدید؛ شما این مزخرفات را به دست خواهید آورد. این انتخاب شماست که از آن لذت ببرید یا در آن غرق شوید. از باخت متنفرم اما محصولی نخواهم شد. اجازه نخواهم داد که نتیجه شادی من را تعیین کند. وقتی زمان من تمام شد، جام های قفسه های من آنجا خواهند بود، اما یادم می آید که هدفی داشتم و صادقانه می توانم به خودم بگویم، هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم تا رسیدن به آن هدف

“من از سواری لعنتی لذت بردم و هرگز تسلیم نشدم.”

بامستد علیرغم تسلطش در فیزیک کلاسیک، قبل از بازنشستگی، ایده رقابت در بخش آزاد مردان را به بازی گرفت. بامستد همچنین اظهار داشت که از شرکت در آرنولد کلاسیک لذت خواهد برد اگر آنها نمایش را دو یا سه هفته پس از قهرمانی المپیا منتقل کنند.

تقاضای زیادی برای دیدن بامستد وجود دارد که بخش بدنسازی را بدون هیچ محدودیتی امتحان کند. «معامله واقعی» کریس کورمیر اخیراً از المپیا خواسته است که دعوت ویژه ای برای «Cbum» بفرستد تا سر و صدای زیادی در صحنه Open Mr. المپیا

در حال حاضر، ستاره کانادایی توجه خود را قبل از المپیا 2023 متمرکز کرده است – که از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود، جایی که او یک بار دیگر برای کسب طلا در کلاسیک فیزیک، حقوق لاف زدن و یک جایزه نقدی در برابر این تیم رقابت خواهد کرد. بهترین در دنیا.

مربوط: اورس کالچینسکی در مورد کریس بامستید در المپیا 2023: “او یک قهرمان بزرگ است، اما همه قابل شکست هستند”

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب کریس بامستد در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/chris-bumstead-talks-2023-olympia-mindset/