اورس کالسینسکی و وسلی ویسرز تمرینات سنگین کمر را در آمادگی برای آرنولد کلاسیک 2024 به پایان رساندند – فیتنس ولت

را آرنولد کلاسیک 2024 این به سرعت نزدیک می شود و شرکت کنندگان را وادار می کند تا قبل از زمان نمایش از هر جلسه ورزشگاه حداکثر استفاده را ببرند. در ویدیوی اخیر یوتیوب، رقبای کلاسیک فیزیک، اورس کالسینسکی و وسلی ویسرز، قبل از مسابقه در کلمبوس، اوهایو، برای یک روز بی‌رحمانه تمرین پشت کمر با هم متحد شدند.

کالچینسکی گفت: “ما هر دو به مدت 21 روز بیرون هستیم، بچه ها، شما یک جلسه تمرینی خوب برای هر دوی ما خواهید دید. بیست و یک روز از ایالت اوهایو. رقص بزرگ. بله، خوشحالم که او این کار را انجام داد.”

توجه به سی و پنجمین دوره آرنولد کلاسیک سالانه، که قرار است میزبان یک رویداد تاریخی باشد، معطوف شده است که بخش Physique Classic را به نمایش می گذارد. سال گذشته، رامون روشا کی‌روش به لطف سطح بدنی و آمادگی جسمانی‌اش، جایگاه خود را به عنوان قهرمان تثبیت کرد. در همین حال، اورس کالچینسکی از آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت.

اورس کالیچینسکی که مدتی با کی‌روش رقابت کرده، مایل است خود را به عنوان بزرگترین تهدید در بخش خارج از کریس بامستد، پنج بار پادشاه کلاسیک فیزیک المپیا مطرح کند. و با فرصتی برای حک شدن نام خود در کتاب های تاریخ، کالیسزینسکی قصد دارد بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

در کنار کی‌روش، کالسینسکی وظیفه رویارویی با تعداد زیادی از استعدادهای درجه یک، از جمله بریون آنسلی، برنده دو دوره کلاسیک فیزیک المپیا، و همچنین وسلی ویسرز، رقیب در حال رشد، را خواهد داشت که ثبات و زیبایی‌شناسی او همچنان نشانه‌های شهرت رو به رشد او است.

اورس کالچینسکی و وسلی ویسر در حالی که برای مسابقه آرنولد کلاسیک 2024 آماده می شوند، تمرین سنگین کمر می کشند.

لیست تمرینات Urs Kalecinski و Wesley Visser را در زیر مشاهده کنید:

  • دستگاه کشنده لات – 2 ست 9 تکراری (3 قسمت)
  • دستگاه ردیف کابل نشسته – 3 ست 7-10 تکرار (3 قسمت)
  • دستگاه قایقرانی تک بازوی Cybex Eagle – 4 ست 4-7 تکرار
  • فشارهای طناب کابلی ایستاده – 2 ست، 5-8 تکرار (2 قسمت)
  • دستگاه کشش کمکی – 1 ست 9 تکرار

دستگاه کشش لت

کالسینسکی ترجیح می دهد برای شروع قسمت بالایی پشت خود را تمرین دهد و خاطرنشان کرد که در حال حاضر دو روز عقب را در برنامه هفتگی خود قرار می دهد.

“کشیدن به پایین، در واقع برای لات ها نیست، مانند قسمت بالای کمر، ماهیچه های تری. این دومین روز پشت سر من در هفته است. من آن را مانند برخی از بچه ها از هم نمی پاشم. یک روز روی لت تمرکز می کنم. من، همیشه همه چیز است.این یکی این بار، بیشتر از قسمت بالای کمر شروع می کنم.

وسلی در مورد تمرینات معمول خود برای آرنولد کلاسیک 2024 صحبت کرد.

“خب، من در واقع همه چیز را با تکرارهای یکسان انجام می دهم، اما تمرینات یکسان است، اندازه پاها بزرگ ترین است، برای پشت متوسط ​​است، برای سینه کمتر است، زیرا فکر نمی کنم عضلات کوچک نیازی داشته باشند. 20 ست. تمرین ورزشی. پشت بزرگتر است بنابراین من به طور خودکار اندازه کمی بزرگتر می کنم.

دستگاه ردیف کابل نشسته

کالسینسکی مقایسه ای بین پمپ های ضعیفی که در طول آماده سازی مسابقات به دست می آورد با آنچه بدنش در خارج از فصل می تواند انجام دهد، انجام داد.

ما سعی می‌کنیم قوی بمانیم، زیرا در حال حاضر، تعقیب یک پمپ عظیم، بله، با برخی از پمپ‌ها این اتفاق نمی‌افتد، اما مطمئناً نمی‌توان آن را با پمپ‌های خارج از فصل مقایسه کرد که در آن شما یک مجموعه تغذیه و کل خود را انجام می‌دهید. پشت منفجر می شود.»

دستگاه قایقرانی تک بازوی عقاب Cybex

پس از آن، کالچینسکی در مورد مشکلاتی که در بهبود بخشی از بدن ضعیف داشت صحبت کرد.

“بالاخره با وس بودم که پاهایش بالاخره رشد کردند. می دانم که او همه کارها را برای آن انجام داد و بعد وقتی نتایج را دیدی، این چیزی است که می توانم به شما تضمین کنم، همیشه به آن افرادی که اعضای بدن ضعیفی دارند نگاه کنید، اما باید تلاش کنید. برای بهبود آن، زیرا نمی توانم به شما بگویم، بسیاری از ما فاقد تمرین پا هستیم.

طناب کابل ایستاده لت فشار

Urs Kalcinski رویکرد مبتنی بر شکست را برای عضله‌سازی ترجیح می‌دهد، برنامه‌ای که شش بار آقای المپیا دوریان یتس بر آن سوگند یاد کرد.

“اگر چیزی خوب کار نمی کند، بنابراین اگر این اتفاق افتاد، باید مطمئن شوید که شدت خود را افزایش می دهید، در ست سخت تر تمرین می کنید، به شکست عضلانی می روید که بهترین نتایج را از نظر عضله سازی به شما می دهد. و شما ست های زیادی را زیاد نمی کنید.» .

کالچینسکی می افزاید: “سعی کنید ست ها را بسیار قوی و شدید نگه دارید.”

دستگاه نقشه کشی کمکی

برای پایان جلسه تمرین، “خرس معجزه” و ویسرز در مورد ترجیح خود برای کشش به عنوان آخرین نکته صحبت کردند.

جی کاتلر نیز به آن اشاره کرده است (انجام کشش در طول دوران حرفه ای خود). مشترک ویسریس

کالچینسکی توضیح می‌دهد: «من همیشه تصویری از آن در ذهنم دارم، مانند باز کردن پشت دوبل و همچنین وقتی پرس می‌کنم به من کمک می‌کند و می‌دانی خوب است، روی صحنه اینگونه به نظر می‌رسد.

با قضاوت بر اساس درجه ای که کالسینسکی در به روز رسانی های اخیر بدن خود نشان داده است، طرفداران معتقدند که او شانس زیادی برای خلع کردن کیروش دارد. علاوه بر این، بخش Classic Physique تغییری در قانون محدودیت قد و وزن داشت که Kalyczynski با افزایش سایز از آن بهره برد.

اگر اورس کالسزینسکی کی روش و قهرمان سابق برایون آنسلی را پشت سر بگذارد، خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی بامستد در المپیا معرفی می کند که این رویداد شصتمین سالگرد خود را در 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا جشن می گیرد. پس از تمرین پشت با وسلی ویسر، واضح است که هر دو مرد قصد دارند بهترین ظاهر خود را داشته باشند.

مربوط: اورس کالسینسکی 9 هفته پس از شروع مسابقات آرنولد کلاسیک 2024، هیکل پاره شده خود را به نمایش گذاشت.

می‌توانید ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Urs Kalecinski در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/urs-kalecinski-wesley-vissers-2024-arnold-classic-workout/