اورس کالچینسکی می‌گوید که در آرنولد کلاسیک 2024 برنده خواهد شد، 6 انتخاب آزاد مردانه را ارائه می‌کند – تناسب اندام ولت

رسما هفته شلوغی است و بدنسازان در آخرین لحظه خود را برای دومین نمایش بزرگ سال آماده می کنند. در روزهای اخیر پادکست خطراورس کالچینسکی در مورد رقابت خود با رامون روشا کی‌روش صحبت کرد و شش انتخاب برتر خود را برای مسابقات آزاد در آرنولد کلاسیک 2024 که از 29 فوریه تا 3 مارس برگزار می‌شود، معرفی کرد.

اورس کالچینسکی به لطف زیبایی‌شناسی خیره‌کننده‌اش به خاطر ظاهر عصر طلایی‌اش معروف شد و طولی نکشید که او به عنوان یک ستاره در بخش رو به رشد کلاسیک فیزیک ظاهر شد. علاوه بر استعداد خود در ژست های بی عیب و نقص، کالیجنسکی عضله جدید و فیزیک کاملی را به ارمغان می آورد و در چند سال گذشته بهبودهایی در بازوها و کمر خود ایجاد کرده است.

کالچینسکی و رامون کی‌روش نبردهای زیادی روی صحنه با یکدیگر داشته‌اند و هر دو نفر موفقیت‌هایی داشته‌اند. با این حال، سال گذشته، در آرنولد کلاسیک 2023، کالیجنسکی علیرغم نزدیک شدن به او، نتوانست یک بلوک را متوقف کند و کی روش را در فینال پین کند. هنگامی که آنها در دور دوم مرحله مستر المپیا 2023 با هم روبرو شدند، کی روش به طرز چشمگیری پیشرفت کرد و باعث شد قهرمان کریس بامستد به پول خود برسد در حالی که کالسینسکی سوم شد.

اگرچه این حرفه ای برزیلی در دو رقابت اخیر از کالیسینسکی پیشی گرفته است، آلمانی بومی اطمینان دارد که می تواند در کلمبوس، اوهایو به برتری برسد. او نه تنها توضیح داد که چگونه می تواند کی روش را شکست دهد، بلکه کالیجینسکی همچنین پیش بینی های خود را برای رقابت کنندگان در مسابقات آزاد مردان این آخر هفته ارائه کرد.

اورس کالچینسکی می گوید در آرنولد کلاسیک 2024 “برنده” خواهد شد، در مورد “دشمن واقعی” رامون کی روش صحبت می کند.

کالچینسکی خاطرنشان کرد که رقابت او با کی روش او را به مقام اول در اوهایو سوق داد.

تصور کنید روی آن سکو ایستاده اید و دشمن واقعی ندارید. من هر روز صبح به ورزشگاه می روم و عکسی از رامون درست جلوی من است. وقتی بیدار می مانم، درست از رختخواب بلند می شوم و به چشمانش نگاه می کنم و می گویم: “نه، امروز برنده می شوم.”

او معتقد است تنش رقابتی یک عنصر کلیدی برای دستیابی به مقام قهرمانی است.

“این تنها راه برای بهتر شدن است. اگر آن رقابت را نداشته باشید، هرگز قهرمان بزرگی نخواهید شد. و من می خواهم برای مدت طولانی یک قهرمان بزرگ باشم. این به من لگد می زند و باعث سوختن من می شود. من نمی‌خواهم چند نفر را شکست دهم، می‌خواهم بهترین‌های جهان را شکست دهم و همچنین می‌خواهم در کریس برنده شوم.”

در حالی که او اعتراف می کند که کی روش بزرگترین تهدید او است، به نظر نمی رسد کالیچینسکی علاقه ای به قهرمان سابق و قهرمان دو دوره المپیا برایون آنسلی داشته باشد.

اورس کالچینسکی گفت: «راستش نه (برایون آنسلی یک تهدید نیست). “چون من او را در المپیا شکست دادم، او را در آخرین آرنولد شکست دادم. از آن زمان، من قطعا پیشرفت کرده ام و او نیز پیشرفت کرده است، یک پیشرفت بزرگ از آرنولد به المپیا، اما فکر می کنم پرانرژی تر، جوان تر و فضای بیشتری دارم. برای رشد.”

کالیچینسکی تاکید کرد که تنها تمرکزش روی شکست دادن کی روش در بازی برگشت آنها در اول مارس است و افزود که محدودیت وزنی او 226.6 پوند تعیین شده است.

“در حال حاضر، من نظری ندارم – من همیشه به مرد بعدی مقابلم نگاه می کنم و آن دینو است. این مردی است که می خواهم بعدی را شکست دهم. وقتی این کار را انجام دادم مانند سال 2019 و 2020، پس می توانم بگویم خوب، اکنون زمان مبارزه او با کریس فرا رسیده است.

محدودیت وزن من در حال حاضر 103 کیلوگرم (226.6 پوند) است. گرفتار “کالیچینسکی.”

پس از اینکه میلوس سارتسف در مورد نقاط قوت کالیچینسکی پرسید، رقیب توضیح داد که او در کجا نسبت به رقیب خود برتری دارد:

“نقاط قوت شما چیست که می دانید داوران باید هنگام مقایسه شما و سر زدن به شما در نظر بگیرند؟” میلوش سارسف می پرسد.

“جزئیات، وضعیت بدن، جریان کلی، خطوطی که قرار است بگویم، و سپس پاهای غالب من.”

اگرچه در طول مسابقات روتین ها از نظر فنی امتیاز نمی گیرند، کالسینسکی گفت که برای او مهم نیست. کالکزینسکی می گوید چه او طلا بزند یا نه، ژست های خلاقانه را می توان برای همیشه به یاد آورد.

“لعنتی اگر (تظاهر کردن) مورد قضاوت قرار می گیرد یا نه چون من می خواهم این کار را انجام دهم. در 20 سال آینده، جوانان خواهند گفت وای، این حالتی است که اورس همیشه انجام می دهد، این روال اوست، آنها کاملا دیوانه هستند و همه ما این را می دانیم، من mean رقص دیانا کثیف “برای کای گرین، من در آنجا نشسته بودم، “آنجا چه خبر است؟ این چیزی است که می دانید.”

“شاید شکست بخورید. سال گذشته، من دوم شدم، اما من خارج از آرنولد بودم و فینال را در روز شنبه تماشا کردم، و مردم آمدند و ایستادند و گفتند وای، این کاملاً روتین شما بود. منظورم این است که بهترین اتفاق عصر بود. ” . من مثل وای خوب بودم

6 انتخاب برتر اورس کالچینسکی برای آرنولد کلاسیک 2024

شش انتخاب برتر اورس کالسینسکی برای آرنولد کلاسیک 2024 را در زیر بیابید:

مقام چهارم – مارسلو دی آنجلیس (MD Horse)

مقام پنجم – جیمز هولینگشد

رتبه ششم – آنتوان ویلانت

کالسینسکی قصد دارد آرنولد کلاسیک 2024 را برنده شود، اما این مانع او از پمپاژ آهن با دیگر رقبای خود روی صحنه نشده است. او اخیراً به نیروهای وسلی ویسرز ملحق شد تا یک جلسه تمرینی سنگین و فشرده پشت سر بگذارد، زیرا این دو بدنساز دور از خانه در اوهایو رقابت می کردند.

اگر کالسینسکی بتواند رامون کی‌روش را شکست دهد، نه تنها اولین عنوان آرنولد کلاسیک خود را به دست خواهد آورد، بلکه یک قدم به مبارزه با قهرمان پنج دوره کلاسیک فیزیک المپیا، کریس بامستد نزدیک‌تر خواهد شد. پخش زنده رایگان آرنولد کلاسیک 2024 که توسط اسطوره بدنسازی آرنولد شوارتزنگر برگزار می شود را از دست ندهید.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle and Fitness در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/urs-kalecinski-talks-2024-arnold-classic-threats/